abonnement Unibet Coolblue
pi_181167329
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat fred terecht zegt is dat blue_note zich nu ergens in een scheur achter zijn keyboard bevind. Als hij je nooit meer iets stuurt is dat geweldig en als hij het wel doet weet je hoe je hem kan blokkeren.
Oké.

Bedankt voor de vrijbrief om niet-mods vanaf nu lastig te vallen in de DM’s ^O^
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:07:01 #52
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_181167356
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Oké.

Bedankt voor de vrijbrief om niet-mods vanaf nu lastig te vallen in de DM’s ^O^
Ik ben benieuwd, ik open mijn inbox vast :P
So we just called him Fred
pi_181167371
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:07 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, ik open mijn inbox vast :P
Neuh, jij bent oké :* En je moet juist niet je inbox openen. Dan kun je me niet blokkeren.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:09:21 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181167424
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Oké.

Bedankt voor de vrijbrief om niet-mods vanaf nu lastig te vallen in de DM’s ^O^
Als dat hetgeen is wat je hier uit hebt meegekregen dan: :|W.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_181167450
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Als dat hetgeen is wat je hier uit hebt meegekregen dan: :|W.
Wat klopt er niet aan dan? Jullie kunnen niet inzien, dus niet modereren, en geen sancties stellen..
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:26:27 #56
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181167866
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan dan? Jullie kunnen niet inzien, dus niet modereren, en geen sancties stellen..
Maar dat betekent niet dat we dat gedrag goedkeuren. We kunnen er alleen oprecht niks mee. Dan kan je ervoor kiezen om te gaan rebellen en hetzelfde gedrag te gaan vertonen (wat alleen maar tegen je zal gaan werken), of je kan er gewoon voor kiezen hem te negeren of blokkeren. We snappen echt wel dat het voor jou niet leuk is, maar hij vind het alleen maar fantastisch dat je er zo mee zit. Dat hij je zo weet te raken. Wees dan beter dan hem. Alleen je eigen gedrag heb je controle over in the end :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 00:28:01 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181167902
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan dan? Jullie kunnen niet inzien, dus niet modereren, en geen sancties stellen..
Ja en bij meerdere klachten van meerdere mensen gaat de block er alsnog op, we kunnen het niet inzien maar mensen kunnen het wel doorsturen en bij meerdere signalen gaan we ervan uit dat het wel klopt en pakken we de privilege alsnog af. Maar we gaan het in den beginne niet modereren omdat mensen die blockfunctie zelf hebben. En als voordeel van dit hele blue_note drama heb je nu de dm functie weer terug, dat is ook wel geinig. Wees blij en de eerstvolgende keer blokkeer je hem. Ja?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_181168060
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja en bij meerdere klachten van meerdere mensen gaat de block er alsnog op, we kunnen het niet inzien maar mensen kunnen het wel doorsturen en bij meerdere signalen gaan we ervan uit dat het wel klopt en pakken we de privilege alsnog af. Maar we gaan het in den beginne niet modereren omdat mensen die blockfunctie zelf hebben. En als voordeel van dit hele blue_note drama heb je nu de dm functie weer terug, dat is ook wel geinig. Wees blij en de eerstvolgende keer blokkeer je hem. Ja?
Akkoord. Wel ironisch dat ik die DM functie kwijt was vanwege DM’s richting een enkel persoon die erover aan het janken was...

Nu wachten op controverse rondom valse meldingen. Toch skull-splitter?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 05:25:31 #59
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181170145
Ik blijf het vooral interessant vinden dat je de verantwoording steeds weet te externaliseren en wanneer er kaders gegeven worden je dat weet om te buigen in het omgekeerde van wat er gezegd wordt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:17:32 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181170678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 00:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Akkoord. Wel ironisch dat ik die DM functie kwijt was vanwege DM’s richting een enkel persoon die erover aan het janken was...

Nu wachten op controverse rondom valse meldingen. Toch skull-splitter?
Er is al meerdere keren aangegeven dat crew bash gewoon wat sneller voorrang heeft. Hoef je het niet mee eens te zijn natuurlijk, maar je schiet er ook niks mee op door het te blijven benoemen.

Het lijkt misschien niet zo, maar we hebben in dit geval allemaal ons best gedaan om je te helpen, binnen wat mogelijk is. Plus dat je je DM functies weer terug hebt :)

En waarom nu meteen weer Skull erbij halen? Wat heeft die ermee te maken? Zulke steken onder water schiet je ook niks mee op verder. Goed gedrag begint bij jezelf, dat is vaker benoemd :) kijk naar je eigen posts, naar je eigen steken. Enige waar je controle over hebt.

Hiermee sluit ik het graag af. Volgende keer gewoon blokkeren en probeer je er niks van aan te trekken. Dat is voor zo’n persoon het vervelendste. Als hij ziet hoeveel het je doet vind hij het alleen maar leuker allemaal. Mocht hij je lastig vallen op het forum zelf dan wordt dat uiteraard gewoon gemodereerd, dat beloven we. Maar dat gaat dus wel twee kanten op. Zelf ook geen mensen uit lopen te dagen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181177606
Ik haalde skull-splitter er niet bij. Die haalt zichzelf erbij zodra mijn naam ergens op het forum genoemd wordt. En die gast weet ook dondersgoed wat hij via DM/PM gedaan heeft.

Overigens had ik het over een niet-moderator. Ik kreeg een ban voor een DM richting een gewone userr, die vervolgens bij een moderator ging janken, en die moderator had een persoonlijke vete, dus die drukte de ban erdoor. Ik ben er pas gisteren achter gekomen dat dat bullshit was, omdat de DM’s niet gelezen konden worden en ik dus een ban kreeg “op goed geloof”. Dát is wat mij stoort, want als hetzelfde bij mij gebeurt, kan er opeens niets gedaan worden. Laten we wel even eerlijk blijven hier. Ik zal de namen niet noemen, want dan heb ik het weer gedaan. Maar de ban was voor een DM richting non-crew.

[ Bericht 32% gewijzigd door Splackavellie02 op 14-08-2018 14:05:03 ]
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:19:49 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181178219
Het gaat er niet om wat Skull heeft gedaan in het verleden. We hebben het over het hier en nu en in het hier en nu haal je hem er wel degelijk bij. Met een leuke steek erbij. En dan vraag je je af waarom sommige users het leuk vinden om je uit te dagen. Ze vinden het fantastisch dat je zo aanvallend reageert telkens.

Hoe moeilijk is het om gewoon de situatie te accepteren? We hebben tig malen aangegeven dat je mensen in de DM gewoon kan blokkeren. We hebben je geholpen om je DM functies te herstellen. We hebben je vriendelijk te woord gestaan. Maar nee, nee, dat is niet genoeg. We zijn nog steeds allemaal tegen je.

Je maakt er een sport van om de schuld bij anderen te plaatsen, maar het zou je sieren als je eens stil zou gaan staan bij je eigen acties. Je lokt het vaak gewoon uit (bewust, of onbewust) om vervolgens bij ons te gaan klagen als er even gemeen tegen jou gedaan wordt. Ondertussen vind je wel dat jouw steken en aanvallen allemaal terecht zijn en moeten kunnen. Kortom: kijk naar je eigen gedrag voordat je weer gaat miepen over wat voor vervelende dm je hebt ontvangen (voorbeeld).

En het is ook eens klaar met je bashen richting bepaalde mod(s). Dat is je al meerdere malen verteld.

Ik heb je altijd vriendelijk te woord gestaan en je misschien wel té lief behandeld, maar dat is nu wel een beetje klaar. Als je niet kan zien hoeveel we je hebben geholpen op FOK! dan is dat verder jouw probleem. En hiermee is het nu echt klaar. Verdere ''meh meh, piepje is tegen mij'' gerelateerde posts hier worden gewoon verwijderd. Net als verdere aanvallen richting ons, de FA's, of ex-mods.

Dat wil niet zeggen dat we aanvallen jouw kant op opeens laten staan. Zet vooral TR's als je denkt aangevallen te worden. Ook dan doen we er wat aan (als het ook echt een aanval is).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:26:12 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181178356
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het gaat er niet om wat Skull heeft gedaan in het verleden. We hebben het over het hier en nu en in het hier en nu haal je hem er wel degelijk bij. Met een leuke steek erbij. En dan vraag je je af waarom sommige users het leuk vinden om je uit te dagen. Ze vinden het fantastisch dat je zo aanvallend reageert telkens.

Hoe moeilijk is het om gewoon de situatie te accepteren? We hebben tig malen aangegeven dat je mensen in de DM gewoon kan blokkeren. We hebben je geholpen om je DM functies te herstellen. We hebben je vriendelijk te woord gestaan. Maar nee, nee, dat is niet genoeg. We zijn nog steeds allemaal tegen je.

Je maakt er een sport van om de schuld bij anderen te plaatsen, maar het zou je sieren als je eens stil zou gaan staan bij je eigen acties. Je lokt het vaak gewoon uit (bewust, of onbewust) om vervolgens bij ons te gaan klagen als er even gemeen tegen jou gedaan wordt. Ondertussen vind je wel dat jouw steken en aanvallen allemaal terecht zijn en moeten kunnen. Kortom: kijk naar je eigen gedrag voordat je weer gaat miepen over wat voor vervelende dm je hebt ontvangen (voorbeeld).

En het is ook eens klaar met je bashen richting bepaalde mod(s). Dat is je al meerdere malen verteld.

Ik heb je altijd vriendelijk te woord gestaan en je misschien wel té lief behandeld, maar dat is nu wel een beetje klaar. Als je niet kan zien hoeveel we je hebben geholpen op FOK! dan is dat verder jouw probleem. En hiermee is het nu echt klaar. Verdere ''meh meh, piepje is tegen mij'' gerelateerde posts hier worden gewoon verwijderd. Net als verdere aanvallen richting ons, de FA's, of ex-mods.

Dat wil niet zeggen dat we aanvallen jouw kant op opeens laten staan. Zet vooral TR's als je denkt aangevallen te worden. Ook dan doen we er wat aan (als het ook echt een aanval is).
14.gif. niets aan toe te voegen.

Splack, het is weer tijd voor:
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_181181081
Fair enough
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:58:00 #65
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181184752
Kappen nu. Jullie komen over als kleuters.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181733099
Development topic in DIG ff reeksen, iemand heeft een "random" topic als reeks aan toegevoegd, waardoor ik geen nieuw topic meer kon openen. Wat opzich ook een bug is :{ Dankje!
Redacted
pi_181733486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:38 schreef cablegunmaster het volgende:
Development topic in DIG ff reeksen, iemand heeft een "random" topic als reeks aan toegevoegd, waardoor ik geen nieuw topic meer kon openen. Wat opzich ook een bug is :{ Dankje!
Ik kijk zo even, ben over kwartiertje thuis, fix ik het ff ;)

(is mobiel op zn zachts gezegd vervelend om te doen)
pi_181734037
done ^O^
pi_181798097
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Edit: Nee we gingen hiermee kappen. Mocht je het oneens zijn over die beslissing kan je terecht in het feedback-topic. Ik heb het via DM geprobeerd, maar we gaan het topic van TS niet vervuilen met gepingpong tussen pro-android en pro-apple.
Heel jammer dat je direct handelt vanuit je “kappen nu”-mentaliteit en niet een paar seconden de moeite hebt genomen om daadwerkelijk de inhoud te lezen van de reactie die je blindelings verwijdert.

Je commentaar in de edit schept ook een heel ander beeld van die reactie dan wat erin stond.

Als je flamewars wilt voorkomen, moet je gebruikers in je edits geen flamewar-reactie toebedelen. Ik heb nog liever dat je mijn bericht helemaal verwijdert dan dat je mij dingen in de mond legt die ik niet gezegd heb.
pi_181801225
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Heel jammer dat je direct handelt vanuit je “kappen nu”-mentaliteit en niet een paar seconden de moeite hebt genomen om daadwerkelijk de inhoud te lezen van de reactie die je blindelings verwijdert.

Je commentaar in de edit schept ook een heel ander beeld van die reactie dan wat erin stond.

Als je flamewars wilt voorkomen, moet je gebruikers in je edits geen flamewar-reactie toebedelen. Ik heb nog liever dat je mijn bericht helemaal verwijdert dan dat je mij dingen in de mond legt die ik niet gezegd heb.
Ik handel niet direct vanuit die 'kappen'-houding. Ik tel in totaal drie vermeldingen dat de discussie aan het ontsporen was, en het geen Android/iOS-kruistocht hoefde te worden. Twee in het topic, een in DM (Die ik overigens ook naar 'de andere kant' heb gestuurd). Na deze drie post je een post waarin je letterlijk stelt:

quote:
Ik heb in dit topic echter nog niet één serieus alternatief gezien, met onderbouwing waarom dit de betere keuze is. Verder dan “Android is open” en “met Apple kun je dit niet (onjuist)” is er nog niet gekomen.

Ik heb dan ook het idee dat het voornamelijk flamen is, en de “andere kant” helemaal niet van plan is TS daadwerkelijk advies of tips te geven.
Dit is iets waar 'die andere kant' gegarandeerd op in zal gaan, want je stelt dat hun argumenten niet goed genoeg zijn oid. Daarom, dat ik na drie waarschuwingen, die post weghaal. Ik edit hem bewust, en verwijder hem niet, zodat het ook voor 'die andere kant' duidelijk is dat die discussie ten einde moet komen.

Als jij dat dan plotseling en jammer vindt, tsja. Je had het natuurlijk wel aan kunnen zien komen :T
pi_181801384
Je leest niet. Ironisch, want mijn klacht was ook dat je niet las. Je verwijdert zonder te lezen een bericht, omdat jij de conclusie trekt dat die de discussie voortzet. Vervolgens zet niet die (onjuiste) conclusie in je edit en leg je woorden en insinuaties in mijn post die er niet in stonden.

Mijn reactie was juist een aanzet voor de “andere kant” (jouw woorden) om argumenten te geven waar de TS daadwerkelijk aan heeft (en waar ik, als Android gebruiker wellicht ook wat mee kan). De inhoud was dus exact her tegenovergestelde van wat jij in je edit pretendeert. Dat vind ik heel dubieus.
pi_181801402
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je leest niet. Ironisch, want mijn klacht was ook dat je niet las. Je verwijdert zonder te lezen een bericht, omdat jij de conclusie trekt dat die de discussie voortzet. Vervolgens zet niet die (onjuiste) conclusie in je edit en leg je woorden en insinuaties in mijn post die er niet in stonden.
Let's agree to disagree dan maar hè.
pi_181801471
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:08 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Let's agree to disagree dan maar hè.
Nee. Ik wil dat je mijn post dan maar volledig verwijdert in plaats van jouw woorden aan mijn account te linken. Plaats zelf maar een reactie in het topic om te melden dat de discussie klaar is.
pi_181801488
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:12 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee. Ik wil dat je mijn post dan maar volledig verwijdert in plaats van jouw woorden aan mijn account te linken. Plaats zelf maar een reactie in het topic om te melden dat de discussie klaar is.
Nee ik laat het zo staan. Ik leg je helemaal niks in de mond, en ik vind het zo een prima oplossing.
pi_181801513
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:13 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nee ik laat het zo staan. Ik leg je helemaal niks in de mond, en ik vind het zo een prima oplossing.
Ja joh, gewoon publiekelijk liegen over wat gebruikers posten op het forum. Jij gaat lekker verantwoord om met je moderator privileges 😡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')