abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180886627
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Rode Ster overwinterde vorig jaar nog in de Europa League volgens mij dus zullen ook niet slecht zijn :+
Die hebben wat leuke jonge spelers rondlopen maar dat mag in principe geen probleem zijn.
pi_180886723
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die hebben wat leuke jonge spelers rondlopen maar dat mag in principe geen probleem zijn.
Voor Nederlandse clubs zijn die teams al jaren een probleem.
Oh.
pi_180886760
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Voor Nederlandse clubs zijn die teams al jaren een probleem.
Ja eens wel. Maar dat zou niet mogen.
pi_180887118
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 00:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ja eens wel. Maar dat zou niet mogen.
PSV heeft nu wel beter de tijd om warm te draaien itt vorig jaar.
Oh.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 06:33:55 #255
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180889393
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik snap de melding “goed nieuws” niet zo goed eigenlijk. Als Basel verliest over 2 wedstrijden, dan zal de tegenstander dus ook beter zijn geweest. Hetzelfde geldt voor Loedogorets. Dus in plaats van één van die twee teams, tref je een team dat wellicht nog beter is.
PSV is immers nog niet zeker van groepsfase CL.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 08:54:23 #256
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180890489
quote:
"Voor alle partijen is dat een prima deal", zegt algemeen directeur Toon Gerbrands. "Met heel veel spelers stippen we een carrièreplan uit. Een paar jaar goed presteren bij ons en dan een mooie stap zetten naar een grote competitie. Eigenlijk was het plan van Arias om vorig jaar al een transfer te maken, maar een echt grote club zat daar niet tussen. Toen hebben we met hem gepraat, zijn contract opgewaardeerd en samen besloten er nog een jaar vol voor te gaan. Nu heeft hij mooi afscheid kunnen nemen met zijn derde titel in Nederland."
Dit toont wel wat aan over hoe PSV naar carrière ontwikkeling van de spelers kijkt. Ik denk dat veel jongens die vanuit Zuid-Amerika komen wel heel gevoelig zijn voor deze manier van meedenken.
pi_180890510
Volgens de Pachuca-directeur is er een ''respectloos bod'' neergelegd voor de kwaliteiten van Gutiérrez.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:14:51 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180890859
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 08:55 schreef Masterminded het volgende:
Volgens de Pachuca-directeur is er een ''respectloos bod'' neergelegd voor de kwaliteiten van Gutiérrez.
Nou dan ontbinden we het contract van Lozano over 4 jaar en krijgt hij geen doorverkooppercentage. :P
pi_180890883
quote:
Het spelletje is begonnen, dat zal binnen enkele dagen wel rond zijn dus.
pi_180890934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 08:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit toont wel wat aan over hoe PSV naar carrière ontwikkeling van de spelers kijkt. Ik denk dat veel jongens die vanuit Zuid-Amerika komen wel heel gevoelig zijn voor deze manier van meedenken.
Zouden ze dat bij Ajax en Feyenoord zo enorm anders aanpakken?
pi_180890983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Bij Ajax niet, bij Feyenoord halen ze alleen maar oudgedienden terug die elders gefaald hebben.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:24:33 #262
342627 tja77
pi_180891011
quote:
Ik vermoed een miljoen of 7-8.
pi_180891416
Op het gebied van transfers mis ik psv netwerk soms wel. Er waren daar altijd wel debielen die deze shit in de gaten hielden. Fototjes van de spelers die in mexico gezien waren bij de gate richting eindhoven
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:50:29 #264
342627 tja77
pi_180891485
Is dit iets?

https://www.psvfans.nl/ni(...)van-iraans-toptalent

edit: Ik zie in het filmpje op die site wel een aantal ONTZETTEND goede keepers.
_O-
  donderdag 2 augustus 2018 @ 09:59:32 #265
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180891671
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Op dit moment weet ik dat niet. 3 jaar terug hing op De Toekomst nog echt het sfeertje van 'blij moeten zijn dat je hier mag spelen en samen gaan we weer naar de Europese top'. Daar werd door de club echt niet gesproken met aankopen over een volgende stap bij een andere club.

Enorme struisvogelpolitiek op dat vlak destijds.

En bij Feyenoord kopen ze nooit jong talent uit het buitenland.
pi_180891776
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op dit moment weet ik dat niet. 3 jaar terug hing op De Toekomst nog echt het sfeertje van 'blij moeten zijn dat je hier mag spelen en samen gaan we weer naar de Europese top'. Daar werd door de club echt niet gesproken met aankopen over een volgende stap bij een andere club.

Enorme struisvogelpolitiek op dat vlak destijds.

En bij Feyenoord kopen ze nooit jong talent uit het buitenland.
Maar heb je het nu over jeugdspelers of eerste elftal spelers?

Arias is trouwens wel het perfecte voorbeeld. Zeer degelijke speler, droomclub kwam niet, contract jaartje verlengd, nóg beter geworden en doorontwikkeld, droomclub komt... Het is fijn dat je deze 'handelswijze' achteraf zo kunt uitspreken, maar die vlieger gaat vaker niet dan wel op natuurlijk. Dat ze zich én doorontwikkelen na het uitblijven van interesse en dat die droomclub zich later alsnog meldt heb ik het dan over.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:15:24 #267
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180892035
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:04 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik had het in eerste instantie vooral over jong talent uit Zuid-Amerika. Hoe ver je dat door wil trekken naar andere spelers heeft invloed op de discussie verder.

quote:
Arias is trouwens wel het perfecte voorbeeld. Zeer degelijke speler, droomclub kwam niet, contract jaartje verlengd, nóg beter geworden en doorontwikkeld, droomclub komt... Het is fijn dat je deze 'handelswijze' achteraf zo kunt uitspreken, maar die vlieger gaat vaker niet dan wel op natuurlijk. Dat ze zich én doorontwikkelen na het uitblijven van interesse en dat die droomclub zich later alsnog meldt heb ik het dan over.
Je kunt zoiets niet voorspellen, natuurlijk. Ik denk ook dat Atletico wel heel hoog gegrepen is voor Arias.

Maar goed, je kunt wel met een speler meedenken in plaats van bij elke transfer alleen voor de hoofdprijs gaan. Er zijn verschillende manieren om een club te leiden, is eigenlijk alles wat ik er mee wilde zeggen, zonder waardeoordeel naar andere clubs.
pi_180892088
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik had het in eerste instantie vooral over jong talent uit Zuid-Amerika. Hoe ver je dat door wil trekken naar andere spelers heeft invloed op de discussie verder.

[..]

Je kunt zoiets niet voorspellen, natuurlijk. Ik denk ook dat Atletico wel heel hoog gegrepen is voor Arias.

Maar goed, je kunt wel met een speler meedenken in plaats van bij elke transfer alleen voor de hoofdprijs gaan. Er zijn verschillende manieren om een club te leiden, is eigenlijk alles wat ik er mee wilde zeggen, zonder waardeoordeel naar andere clubs.
Mwoah. Is dat zo? Je hoeft op die positie geen bepalende speler te zijn natuurlijk. Ik denk niet dat hij per definitie minder is dan die Vrsjalko o.i.d.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:24:12 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180892275
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:04 schreef Fargo het volgende:

[..]

in zijn geval heeft zo'n WK wel geholpen, als het een WK loos jaar was geweest had ik het nog moeten zien
pi_180892476
Dit zou ook zomaar eens een goed jaar voor Feyenoord kunnen worden, hoe gek het ook klinkt. Volgens mij heb ik in 15 reeksen van dit topic en het Ajax topic echt 0x het woord 'Feyenoord' gelezen. De druk ligt voornamelijk bij Ajax en in mindere mate bij PSV. Als Feyenoord 3de wordt dan hebben ze het in principe prima gedaan. 4de zullen ze niet worden gezien de concurrentie met clubs als AZ, Vitesse en Heerenveen. Nee, die kunnen eigenlijk alleen verrassen.
pi_180892487
quote:
Komt wel goed. Er moeten shirtjes verkocht worden. Er komt altijd een grote zomeraankoop. Dat zal deze zomer niet anders zijn.
Land of the free. Home of the brave.
pi_180892508
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:46 schreef Gutanoth het volgende:
Op het gebied van transfers mis ik psv netwerk soms wel. Er waren daar altijd wel debielen die deze shit in de gaten hielden. Fototjes van de spelers die in mexico gezien waren bij de gate richting eindhoven
Dat was genieten ja. Dat forum is nu al twee jaar "tijdelijk offline" :')
pi_180892647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:34 schreef nickhguitar het volgende:
Dit zou ook zomaar eens een goed jaar voor Feyenoord kunnen worden, hoe gek het ook klinkt. Volgens mij heb ik in 15 reeksen van dit topic en het Ajax topic echt 0x het woord 'Feyenoord' gelezen. De druk ligt voornamelijk bij Ajax en in mindere mate bij PSV. Als Feyenoord 3de wordt dan hebben ze het in principe prima gedaan. 4de zullen ze niet worden gezien de concurrentie met clubs als AZ, Vitesse en Heerenveen. Nee, die kunnen eigenlijk alleen verrassen.
Dan heb je mijn posts duidelijk over het hoofd gezien. Al heb ik Feyenoord op 20 punten achterstand na Vitesse voorspeld. Die zijn in de winterstop alweer klaar. Die hebben echt een bijzonder matig elftal. Vitesse kan gaan verrassen ja. Goede trainer en altijd wel een paar topspelers van Sjelsie.
pi_180892692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 09:50 schreef tja77 het volgende:
Is dit iets?

https://www.psvfans.nl/ni(...)van-iraans-toptalent

edit: Ik zie in het filmpje op die site wel een aantal ONTZETTEND goede keepers.
_O-
Ik heb dit al eerder gemeld.

Maakte vorig jaar op het WK U17 veel indruk. Overigens gold dat voor bijna het complete Iraanse elftal.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 10:48:48 #275
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_180892771
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 10:35 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat was genieten ja. Dat forum is nu al twee jaar "tijdelijk offline" :')
Gaat de tijd in amerika dubbel zo snel?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')