twitter:LukeSmithF1 twitterde op zaterdag 28-07-2018 om 16:21:23Max Verstappen has been called to the stewards for impeding Grosjean in Q3 #F1 #HungarianGP reageer retweet
Kan er ook nog wel bij ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
twitter:LukeSmithF1 twitterde op zaterdag 28-07-2018 om 16:21:23Max Verstappen has been called to the stewards for impeding Grosjean in Q3 #F1 #HungarianGP reageer retweet
10 seconden penalty.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:25 schreef franske19 het volgende:
Max naar stewards voor ophouden Grosjean.
Zal wel bij een waarschuwing blijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:25 schreef franske19 het volgende:
Is geen Vettel of Hamilton.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel bij een waarschuwing blijven.
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:25 schreef franske19 het volgende:
Als het Hamilton of Vettel was wel. De rest krijgt gewoon een gridstraf.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vrees er ook voor..quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:27 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als het Hamilton of Vettel was wel. De rest krijgt gewoon een gridstraf.
Een Fok-grid op een regenachtige Hungaroring zou garantie zijn voor spektakel.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij over ijs rijdt. Al knap dat hij de finish haalt.
Ik heb helemaal geen hekel aan Hamilton, ik heb een hekel aan zijn ophemeling en een hele grote hekel aan oneerlijke wedstrijdleiding.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Stop eens met deze act.We weten nu wel dat je een hekel hebt aan Hamilton.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hekel aan Hamilton, ik heb een hekel aan zijn ophemeling en een hele grote hekel aan oneerlijke wedstrijdleiding.
Dat hij vandaag ook weer zoveel mazzel heeft wordt natuurlijk wel irritant, maar hij doet zelf ook iets erg goed en het is tenminste eerlijke mazzel. Het is dan toch weer Hongarije waar het regent. Maar geen Verstappen en Ricciardo om hem in de weg te zitten, Bottas naast hem, het zit hem ook echt niet tegen.
Thanksquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Een na laatste ronde in de Q3 dacht ik.
In principe zou het gewoon een grid penalty moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een vertrouwenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een Fok-grid op een regenachtige Hungaroring zou garantie zijn voor spektakel.
En een paar doden.
Sowieso, al die wansmaak middenklasse auto's waar Formule 1 fans altijd in rijden, hoef ik niet bijelkaar op de grid te zien.quote:
Mazzel? Hij rijdt ze gewoon allemaal aan snot in de regen, hoe is dat mazzel? En wat is eerlijke mazzel?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hekel aan Hamilton, ik heb een hekel aan zijn ophemeling en een hele grote hekel aan oneerlijke wedstrijdleiding.
Dat hij vandaag ook weer zoveel mazzel heeft wordt natuurlijk wel irritant, maar hij doet zelf ook iets erg goed en het is tenminste eerlijke mazzel. Het is dan toch weer Hongarije waar het regent. Maar geen Verstappen en Ricciardo om hem in de weg te zitten, Bottas naast hem, het zit hem ook echt niet tegen.
Ik denk dat niemand wegkomt van z'n plek.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sowieso, al die wansmaak middenklasse auto's waar Formule 1 fans altijd in rijden, hoef ik niet bijelkaar op de grid te zien.
In de eigen auto misschien wel, in een F1 wagen niet nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand wegkomt van z'n plek.
ik weet niet wat de rest rijdt, maar gaat mijn station 2.5 liter met 170pk Q3 halen?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sowieso, al die wansmaak middenklasse auto's waar Formule 1 fans altijd in rijden, hoef ik niet bijelkaar op de grid te zien.
Dan begint de voorbeschouwing jaquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er stond in beeld bij Ziggo dat ze om 13:15 op Facebook beginnen met live streaming?
Krijg je dat gelul van Kamphues en Coronel gratis... Met de race zenden ze echt niet meer uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er stond in beeld bij Ziggo dat ze om 13:15 op Facebook beginnen met live streaming?
De voorbeschouwing van de voorbeschouwing is dat dan. De uitzending bij Ziggo begint om 14:00quote:
Dat is altijd wel netjes geregeld jaquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De voorbeschouwing van de voorbeschouwing. Zelf kijk ik op YouTube naar het F1 kanaal als ze de drivers parade streamen
Hij rijdt Bottas niet aan snot hoor, met zijn 2 tienden.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mazzel? Hij rijdt ze gewoon allemaal aan snot in de regen, hoe is dat mazzel?
Het weer, een SC die wel terecht is bijvoorbeeld. Hongarije is op zich Mercedes zwakste baan en Bottas leek weer eens sneller, dan heb je wel mazzel als het juist daar regent en niet op een baan waar Mercedes de sterkste is en waar bij regen bijvoorbeeld Verstappen zijn auto ervoor kan zetten.quote:En wat is eerlijke mazzel?
In de post die je quote ben ik heel royaal met de credits, niet 'goed', nee ik noem 2 tienden op Bottas zelfs 'erg goed'.quote:Ik vind je oprecht een hele rare snuiter met je berichten over Hamilton altijd. Ik ben ook geen fan, maar jij kan nooit eens credits geven als die terecht zijn. Alleen maar haat...
Dat hij het goed doet in de regen is geen mazzel. Zijn mazzel zit in dat het regent op momenten dat hij anders een probleem zou hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mazzel? Hij rijdt ze gewoon allemaal aan snot in de regen, hoe is dat mazzel? En wat is eerlijke mazzel?
Ah ok..ik vond het al vreemd normaal zet ziggo er dan voorbeschouwing bijquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De voorbeschouwing van de voorbeschouwing is dat dan. De uitzending bij Ziggo begint om 14:00
Zelf kijk ik rond dat tijdstip op YouTube naar het F1 kanaal als ze de drivers parade streamen
Niemand trekt zijn talenten in twijfel, maar je kunt niet ontkennen dat hij dit seizoen wel erg veel mazzel heeft gehad. Op Silverstone heeft hij zijn eigen start flink verkloot, alsnog op P2 weten te eindigen en zich dan nog zo slecht gedragen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:55 schreef manny het volgende:
als je meervoudig wereldkampioen bent dan is er meer aan de hand dan geluk.
Dan moet het juist niet gaan regenen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Leuke kwalificatie met veel verassingen.
Matig van Max en Red bull deze keer, ben ook wel benieuwd naar het verhaal van STR. Hopelijk morgen regen anders zal het wel een Mercedes feestje worden.
ijdele hoop nu Renault nog verder achter de feiten aanhobbelt.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:13 schreef Montelly het volgende:
Dus Max gaat voor P5/P6/P7 strijden morgen? En Hungaroring was juist circuit wat helemaal Redbull zou moeten liggen? Wie verzint die dingen toch elke keer..
Ja. Start verkloten en 2e worden. Dat is een goed voorbeeld van mazzel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niemand trekt zijn talenten in twijfel, maar je kunt niet ontkennen dat hij dit seizoen wel erg veel mazzel heeft gehad. Op Silverstone heeft hij zijn eigen start flink verkloot, alsnog op P2 weten te eindigen en zich dan nog zo slecht gedragen.
Zelfde met de GP van vorige week in Duitsland. Bewust de pit entry lijn gecrost en dan wegkomen met een waarschuwing.Als het Verstappen of Vettel waren geweest, was de straf zeker groter.
Heb je de kwalificatie gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:13 schreef Montelly het volgende:
Dus Max gaat voor P5/P6/P7 strijden morgen? En Hungaroring was juist circuit wat helemaal Redbull zou moeten liggen? Wie verzint die dingen toch elke keer..
Heb je wel gekeken?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:14 schreef manny het volgende:
[..]
Ja. Start verkloten en 2e worden. Dat is een goed voorbeeld van mazzel inderdaad.
Volgens mij verwachtte Max al vrij weinig van deze GP.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:13 schreef Montelly het volgende:
Dus je hebt mazzel als je door een ander van de baan gereden wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?![]()
Hij heeft zeker mazzel gehad bij de start, want die was zo goed dat hij blij mag zijn dat het geen DNF werd.
Nee, als je door safety cars en team orders alsnog 2e wordt. Of wint.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus je hebt mazzel als je door een ander van de baan gereden wordt.
Win dwong hij ook zelf af door heel hard te gaan toen het nat werd. SC was in zijn nadeel.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, als je door safety cars en team orders alsnog 2e wordt. Of wint.
Dat is wat jij vindt en dat mag ook. Ik vindt dat hij daar heeft nagelaten genoeg ruimte te laten voor Kimi. Dat hij PER ONGELUK is aangereden door Kimi is geen mazzel nee, maar dat alle anderen daarachter om hem heen gingen ipv vol op hem in, is zeker wel zijn mazzel geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus je hebt mazzel als je door een ander van de baan gereden wordt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, als je door safety cars en team orders alsnog 2e wordt. Of wint.
Hij zat noodgedwongen te pushen om die lijnoverschrijding te compenseren of neutraliseren bij een eventuele straf.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Win dwong hij ook zelf af door heel hard te gaan toen het nat werd. SC was in zijn nadeel.
Eh, nee. Daardoor kreeg hij track position en kon hij winnen vanwege teamorders.quote:
Ik verwacht sowieso al weinig van Max maar ja als je dat zegt ben je een troll.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij verwachtte Max al vrij weinig van deze GP.
Hij was 3 seconden per ronde sneller dan Kimi en Bottas. Die had hij echt wel kunnen inhalen. Door de SC kregen zij betere banden dan Hamilton.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, nee. Daardoor kreeg hij track position en kon hij winnen vanwege teamorders.
Dat is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij was 3 seconden per ronde sneller dan Kimi en Bottas. Die had hij echt wel kunnen inhalen.
Hij had juist gezegd dat hij zou kunnen winnen: https://nos.nl/artikel/22(...)en-in-hongarije.htmlquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij verwachtte Max al vrij weinig van deze GP.
Dat mag, maar heel veel mensen denken met verstand van de sport denken daar anders over. Niet in de laatste plaats vanwege het al bezitten van menig "jongste X"-record in de F1 bijvoorbeeld, nu al anderhalf seizoen significant beter kwalificeert dan Ricciardo die er ook wel wat van kan, ondanks een ongelukkige seizoensstart inmiddels qua punten weer praktisch gelijk staat met zijn teamgenoot en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso al weinig van Max maar ja als je dat zegt ben je een troll.
Ik verwacht dus weinig van Max morgen en in de toekomst.
Nee dat was Daniël.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij had juist gezegd dat hij zou kunnen winnen: https://nos.nl/artikel/22(...)en-in-hongarije.html
"Hier ligt onze kans", keek Max Verstappen donderdag op het circuit vooruit naar de laatste race voor de zomerstop.quote:
Ja: geen strafquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Is er al iets bekend van de stewards en max?
Als de race nat is, de inters of wets waar ze in Q2 mee reden. Is de race droog, vrije keuze.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
Op welke banden moet of mogen de coureurs starten? Want er is alleen met intermediairs en fullwets gereden in de Q toch?
In het droge weer zou je dat verwachten ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Hier ligt onze kans", keek Max Verstappen donderdag op het circuit vooruit naar de laatste race voor de zomerstop.
Ja zag de link daarna.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Hier ligt onze kans", keek Max Verstappen donderdag op het circuit vooruit naar de laatste race voor de zomerstop.
Top, toch een mazzeltje voor Maxquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja: geen straf
https://www.gpblog.com/nl(...)tm_content=Hongarije
*geen banaanvraag aub*quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso al weinig van Max maar ja als je dat zegt ben je een troll.
Ik verwacht dus weinig van Max morgen en in de toekomst.
Al bleek in de FP wel dat daar ijdele hoop was.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In het droge weer zou je dat verwachten ja.
Klopt, Ferrari en Mercedes hebben niet stilgezeten sinds Monaco.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al bleek in de FP wel dat daar ijdele hoop was.
Beetje de omgekeerde ontwikkeling van vorig seizoen. RB zat iets minder in niemandsland in het begin van het seizoen, maar lijkt er nu weer middenin te zitten. Met een beetje pech krijg je zelfs de reserveferrari's nog in je nek op de powercircuits.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, Ferrari en Mercedes hebben niet stilgezeten sinds Monaco.
Dit soort framing, dan moet je toch zelf ook weten dat je een totaal-debiel bent, of niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pas op dat je geen ban krijgt,kritiek op legende Max is verboden
En Red Bull lijkt op de een of andere manier een minder voorspelbare/constante auto te hebben dan eind vorig seizoen. Heb Ricciardo ook meermaals zien worstelen met zijn setup.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, Ferrari en Mercedes hebben niet stilgezeten sinds Monaco.
Ben wel heel benieuwd wat die Honda motor volgend jaar gaat doenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Red Bull lijkt op de een of andere manier een minder voorspelbare/constante auto te hebben dan eind vorig seizoen. Heb Ricciardo ook meermaals zien worstelen met zijn setup.
En dan ook nog met een Renault motor die geen stap verder komt. Wordt een zware tweede seizoenshelft.
Het compenseren voor gebrek aan motorvermogen is gewoon een enorme bottleneck. Mercedes en Ferrari hebben het frame beter op orde dan vorig jaar en hebben een flinke stap gemaakt qua motor.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Red Bull lijkt op de een of andere manier een minder voorspelbare/constante auto te hebben dan eind vorig seizoen. Heb Ricciardo ook meermaals zien worstelen met zijn setup.
En dan ook nog met een Renault motor die geen stap verder komt. Wordt een zware tweede seizoenshelft.
Ik word ook altijd een beetje moe van al die mensen die altijd maar trots verkondigen dat ze een mening hebben en dat je die zogenaamd niet mag hebben. Van dat soort mensen zijn er heel wat meer dan van het soort mensen dat hun mening ook daadwerkelijk onderbouwd met argumenten.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit soort framing, dan moet je toch zelf ook weten dat je een totaal-debiel bent, of niet?
Klopt. De kans op verbetering is er nog wel, misschien kunnen ze weer een stap zetten aan het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje de omgekeerde ontwikkeling van vorig seizoen. RB zat iets minder in niemandsland in het begin van het seizoen, maar lijkt er nu weer middenin te zitten. Met een beetje pech krijg je zelfs de reserveferrari's nog in je nek op de powercircuits.
Spec C in Spaquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
QFTquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik word ook altijd een beetje moe van al die mensen die altijd maar trots verkondigen dat ze een mening hebben en dat je die zogenaamd niet mag hebben. Van dat soort mensen zijn er heel wat meer dan van het soort mensen dat hun mening ook daadwerkelijk onderbouwd met argumenten.
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik word ook altijd een beetje moe van al die mensen die altijd maar trots verkondigen dat ze een mening hebben en dat je die zogenaamd niet mag hebben. Van dat soort mensen zijn er heel wat meer dan van het soort mensen dat hun mening ook daadwerkelijk onderbouwd met argumenten.
Klinkt plausibel. Lijkt me iig vrij zeker dat ze met meer vermogen andere keuzes zouden maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het compenseren voor gebrek aan motorvermogen is gewoon een enorme bottleneck. Mercedes en Ferrari hebben het frame beter op orde dan vorig jaar en hebben een flinke stap gemaakt qua motor.
Redbull moet daardoor nog meer compromissen sluiten qua frame en dat maakt de boel nogal wisselvallig. Althans, zo lijkt het voor mij als relatieve leek te zijn.
Verstandige woorden ditquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
die worden altijd weggehaaldquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
En ondertussen heb jij nog geen ban gehad. Dus jij verspreid fakenews boefquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pas op dat je geen ban krijgt,kritiek op legende Max is verboden
Merciquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als de race nat is, de inters of wets waar ze in Q2 mee reden. Is de race droog, vrije keuze.
Precies. Dit is het eerste weekend in lange tijd dat ze wat laten staan. Mocht eens tijd worden.quote:
Vettel Regenmeisterquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |