en dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:11 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben heel beieuwd naar het verhaal van RB. 2 auto’s die tegenvielen. Daar is wat mis. Dat kan niet anders.
Of die Renault heeft een betere mapping voor de regen gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een Renault fabrieksrijder boven je lijkt me nog veel genanter. Kun je je niet achter de motor verschuilen.
Het is een van de beste regenrijders, maar de auto doet tegenwoordig ook veel in de regen. Bottas op 2 tienden. Ferrari's bij elkaar, Haas bij elkaar, TR's dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hamilton domineert al jaren in de regen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:
Iemand gezien wat er met de laatste vliegende ronde van Max gebeurde? Hij begon net voor de vlag viel, maar daarna niet meer gezien.
.....zuchtquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een van de beste regenrijders, maar de auto doet tegenwoordig ook veel in de regen. Bottas op 2 tienden. Ferrari's bij elkaar, Haas bij elkaar, TR's dicht bij elkaar.
De tijden dat de coureur een heel groot verschil maakte in wat voor auto dan ook lijken voorbij.
Bij RIC zat hem vooral in de timing, volgens mij?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:11 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben heel beieuwd naar het verhaal van RB. 2 auto’s die tegenvielen. Daar is wat mis. Dat kan niet anders.
Dat is wel een gok die je als niet-top-team kan nemen. Het ding volledig op regen afstellen en morgen na de eerste bocht de bus parkeren en hopen op gekkigheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:12 schreef Fer het volgende:
[..]
Of die Renault heeft een betere mapping voor de regen gehad.
Hij stond er wat langer dus ik denk dat ze ook ergens iets veranderd hebben.quote:
Technisch, timing, afstelling, opgehouden, of gewoon een probleeem n de rechtervoet. Ik weet het niet, maar ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij RIC zat hem vooral in de timing, volgens mij?
Maar hoe dan ook, de achterstand van Verstappen op de rest is opvallend en totaal niet in lijn met wat we eerder van hem gezien hebben in de regen. Dat doet vermoeden dat er inderdaad een technische oorzaak is.
RIC verneukte zijn gouden ronde.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij RIC zat hem vooral in de timing, volgens mij?
Maar hoe dan ook, de achterstand van Verstappen op de rest is opvallend en totaal niet in lijn met wat we eerder van hem gezien hebben in de regen. Dat doet vermoeden dat er inderdaad een technische oorzaak is.
Dat was het 1 na laatste rondje, van de laatste was geen beeldquote:
Oh ok..dit was idd het laatste beeld van Maxquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat was het 1 na laatste rondje, van de laatste was geen beeld
Ik geef Max juist wel een kans als het droog is, droog lijkt die auto en coureur beter dan met deze omstandigheden.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Goed, Verstappen kansloos in de race.
Maar de Ferrari's achter de Mercedessen. Als het droog blijft geef ik Vettel nog best een kans aangezien het er op lijk dat de Ferrari toch de betere auto op dit circuit is. Moet hij wel Bottas voorbij komen bij de start anders fungeert die weer gewoon als roadblock en is de race afgelopen.
Ja, naar p5. Voor meer moeten er dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik geef Max juist wel een kans als het droog is, droog lijkt die auto en coureur beter dan met deze omstandigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |