Er kan van alles gebeuren, pitstrategie, safetycar, pech, crash, etc. Het wordt wel een leuke race denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Goed, Verstappen kansloos in de race.
Maar de Ferrari's achter de Mercedessen. Als het droog blijft geef ik Vettel nog best een kans aangezien het er op lijk dat de Ferrari toch de betere auto op dit circuit is. Moet hij wel Bottas voorbij komen bij de start anders fungeert die weer gewoon als roadblock en is de race afgelopen.
die was ongetwijfeld ook 10 jaar jonger.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Milf.
Maar ik vond die ex van Max toch 10x leuker.
P3 moet kunnen ja, er valt altijd wel iemand uit. En je kunt ook gewoon normaal praten, dat ''idioot'' is niet nodig.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja hoor, vanaf de 7e plaats. Idioot.
Sainz houden ze gewoon een contractverlenging voor. Vergeet niet dat ie zijn stoeltje waarschijnlijk kwijt is.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:18 schreef tralalala het volgende:
Gasly zal wel aan de kant moeten voor Verstappen morgen. Sainz vs Verstappen
Al zou Ricciardo na de Q gaan tekenen dan hield ik mn kop dicht als red bull zijndequote:
Dan krijgen we veel SC's om de voorsprong van Hamilton te vergroten.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Goed, Verstappen kansloos in de race.
Maar de Ferrari's achter de Mercedessen. Als het droog blijft geef ik Vettel nog best een kans aangezien het er op lijk dat de Ferrari toch de betere auto op dit circuit is. Moet hij wel Bottas voorbij komen bij de start anders fungeert die weer gewoon als roadblock en is de race afgelopen.
Horner had gister al gezegd we hebben niks te verliezen en zullen voor elk gaatje gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is notoir lastig inhalen hier, dus Max en RIC zullen bij de start veel moeten goed (proberen te) maken..
Botsauto's morgenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Horner had gister al gezegd we hebben niks te verliezen en zullen voor elk gaatje gaan.
* Nattekat maakt zichzelf klaar voor tranenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Horner had gister al gezegd we hebben niks te verliezen en zullen voor elk gaatje gaan.
Is idd ook het enige dat ze kunnen hierquote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Die was ook wel heel erg aan het prutsen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Laten we niet vergeten dat ie ver voor Daniel staat
Stop eens met deze act.We weten nu wel dat je een hekel hebt aan Hamilton.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan krijgen we veel SC's om de voorsprong van Hamilton te vergroten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |