SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ze zijn allebei niet bepaald vakantiewaardig, als je het mij vraagt. Ik sla ff over.quote:
eens, maar het kan wel...quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet bepaald vakantiewaardig, als je het mij vraagt. Ik sla ff over.
dat is alweer voorbij he?!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ik ging op vakantie naar een van de Congo's en nam als souvenir Ebola mee."
Drie dagen geleden was ie "onder controle". Ik zou het er niet op gokkenquote:
Snel boeken, dan!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:41 schreef peaceman het volgende:
Blijkbaar kan je dus op Haiti goed scheiden...
Een deel, alles lukt niet, want van veel landen zijn geen nummers (of geen die ik heb).quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:44 schreef zorro28 het volgende:
Je bent de hele landenlijst aan het afwerken peace?
Lekker nummers over Liechtenstein en zulksquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Afhankelijk van wat je als landen ziet en wat niet, zijn er tussen de 190 en 210 landen. Dat zou een lange avond worden
En over Vaticaanstadquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Lekker nummers over Liechtenstein en zulks
'k Heb getwijfeld over St Vincent and the Grenadinesquote:
Elton John - Just like Belgiumquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
En trouwens, ik weet vrij zeker dat geen liedje over België is gemaakt.
Mja, ik bedoelde van bekénde artiestenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde van bekénde artiesten
Er zijn heel veel Pacifische eilandstaten. Dan ben je ook nog wel ff bezigquote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:53 schreef zorro28 het volgende:
Een nummer over de Pacifische eilanden zou ook wel grappig zijn.
Daarom! Een soort van We Didn't Start The Fire maar dan met landennamen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn heel veel Pacifische eilandstaten. Dan ben je ook nog wel ff bezig
Hmm.. nu ik er ff over nadenk, zou dat best meevallen. Heel veel van die eilanden/eilandstaten vallen onder Amerikaans/Frans/Nieuw Zeelands/Australisch bestuur en zijn dus niet soeverein.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn heel veel Pacifische eilandstaten. Dan ben je ook nog wel ff bezig
Blijven Tuvalu, Kiribati, Marshall Islands, Solomon Islands, Fiji, Nauru, Micronesie, Palau, Samoa, Tonga en Vanuatu over. Uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm.. nu ik er ff over nadenk, zou dat best meevallen. Heel veel van die eilanden/eilandstaten vallen onder Amerikaans/Frans/Nieuw Zeelands/Australisch bestuur en zijn dus niet soeverein.
En Japan, Filippijnen, Taiwan, Nieuw Zeeland. Eventueel Oost Timor, Australië, Indonesië.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Blijven Tuvalu, Kiribati, Marshall Islands, Solomon Islands, Fiji, Nauru, Micronesie, Palau, Samoa, Tonga en Vanuatu over. Uit mijn hoofd.
quote:
Oost-Timor niet. Maar ik had het zelf eigenlijk alleen over Oceaniaquote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En Japan, Filippijnen, Taiwan, Nieuw Zeeland. Eventueel Oost Timor, Australië, Indonesië.
quote:
Ligt er een beetje aan waar je de grens legt tussen de Indische en de Grote oceaanquote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Oost-Timor niet. Maar ik had het zelf eigenlijk alleen over Oceania
daarom vraag ik het ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Dit is dus zo'n land waarvan je niet weet of het een land is. Veel landen erkennen Israel wel, maar veel Arabische landen niet. Ligt een beetje aan wie je het vraagt of het een land is
Vraag ook maar aan een Serviër of Kosovo een land is. Wordt ie boos
Wat mij betreft is alles wat door de meeste landen wordt erkend gewoon een landquote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Dit is dus zo'n land waarvan je niet weet of het een land is. Veel landen erkennen Israel wel, maar veel Arabische landen niet. Ligt een beetje aan wie je het vraagt of het een land is
Vraag ook maar aan een Serviër of Kosovo een land is. Wordt ie boos
Ja, maar wélke Germany? Oost of West?quote:
Das Deutschlandlied meegerekend?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:07 schreef peaceman het volgende:
Over Germany bleek ik dus maar twee nummers te hebben. Opvallend toch wel.
Misschien moet je even uit je jaren 80 grot kruipenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar wélke Germany? Oost of West?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |