Trollquote:Op zondag 21 juli 2019 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er komt Saharazand in de lucht, het valt vies tegen, we halen het niet en iedereen is teleurgesteld.
Ik zit in Winterberg in Duitsland vanaf morgen, eergister geboekt omdat het daar maar naar de 31 graden gaatquote:Op zondag 21 juli 2019 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er komt Saharazand in de lucht, het valt vies tegen, we halen het niet en iedereen is teleurgesteld.
Deze keer niet. En dit is de eerste keer dat ik zelf denk dat het record breekt.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere keer. Letterlijk iedere keer.
Die komen daar morgen of dinsdag wel mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze keer niet. En dit is de eerste keer dat ik zelf denk dat het record breekt.
Ook omdat de telegraaf nog niet gekopt heeft met HITTERECORD BINNEN HANDBEREIK DEZE KEER ECHT ECHT SERIEUS GEEN GRAP BLIJF BINNEN WANT DE ZON MAAKT JE DOOD!!!!1!1!
Ook deze reactie komt iedere keer.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze keer niet. En dit is de eerste keer dat ik zelf denk dat het record breekt.
Ook omdat de telegraaf nog niet gekopt heeft met HITTERECORD BINNEN HANDBEREIK DEZE KEER ECHT ECHT SERIEUS GEEN GRAP BLIJF BINNEN WANT DE ZON MAAKT JE DOOD!!!!1!1!
Komt deze verwachting ook elke keer op weer.nl? (wat mij betreft toch één van de meest accurate en betrouwbaarste verwachtingen van NL)quote:
De hitte moet opbokken!!quote:Op zondag 21 juli 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker daar houden die onzin
Ben blij dat ik niet in de stad woon. Had het nog verschrikkelijker geweest.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:57 schreef DemonRage het volgende:
Zal je zien dat als de temperatuur in Arcen en Gilze-Rijen net boven de 40°C-grens uitsteekt dat het in Eindhoven blijft steken op 39,8°C.
En vervolgens blijft de hitte 's nachts in Eindhoven het meest hangen, wat natuurlijk wel een heel hoog etmaalgemiddelde kan opleveren.
Geen 40+ meer. Nu is het maar 39 graden.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt deze verwachting ook elke keer op weer.nl? (wat mij betreft toch één van de meest accurate en betrouwbaarste verwachtingen van NL)
[ afbeelding ]
Nu wel weer 40+.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geen 40+ meer. Nu is het maar 39 graden.
Ik had van de week een mooie kmstand in mn auto en moest ff aan je denken. Helaas geen foto kunnen nemen, was net te laat. 130.031quote:Op maandag 22 juli 2019 18:01 schreef Arcee het volgende:
Er wordt wel serieus rekening met een all time hitterecord gehouden deze keer: https://www.volkskrant.nl(...)getal-38-6~b53ec785/
Een van de betrouwbaarste. Samen met Hirlam.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:34 schreef NikeyAjax het volgende:
Hoe betrouwbaar is Harmonie voor Nederland? Ik zie vaak extreme voorspellingen die niet uitkomen, maar dat kan ook mijn perceptie wezen.
Nou, dat klopte vandaag!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:05 schreef Arcee het volgende:
Voorspelling van weer.nl voor Arcen voor de komende drie dagen:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat een dag later wasquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:10 schreef Maharski het volgende:
HEY MENSEN
IK WOU FF ZEGGEN DAT VANDAAG HET HITTERECORD VERBROKEN IS!!!!!!!!!!!!
Morgen weer een kans op naar de 41!!quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:10 schreef Maharski het volgende:
HEY MENSEN
IK WOU FF ZEGGEN DAT VANDAAG HET HITTERECORD VERBROKEN IS!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |