abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180978353
registreer om deze reclame te verbergen
Ook maar eens de moeite genomen om een user account aan te maken. sinds twee jaar postbezorger in centrum nijmegen, een depot dat bekend staat als erg post kritisch, maar met erg aardige, doch mondige collega's. Ben blij met het zelfstandige buitenwerk, maar de laaste tijd wat minder met alle toevoegingen en helemaal niet blij met die zeven weken hitte... Enfin, als het goed is dinsdag nog een dagje afzien en dan is hopelijk de zomerse hitte geweken. de toekomst van post.nl voelt wel wat bibberig, maar kan natuurlijk altijd gebruik maken van bovenstaande arbo-tip, zeker als de combi-bundel me niet bevalt.
pi_180978812
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:36 schreef Bezorgertje het volgende:
Ook maar eens de moeite genomen om een user account aan te maken. sinds twee jaar postbezorger in centrum nijmegen, een depot dat bekend staat als erg post kritisch, maar met erg aardige, doch mondige collega's. Ben blij met het zelfstandige buitenwerk, maar de laaste tijd wat minder met alle toevoegingen en helemaal niet blij met die zeven weken hitte... Enfin, als het goed is dinsdag nog een dagje afzien en dan is hopelijk de zomerse hitte geweken. de toekomst van post.nl voelt wel wat bibberig, maar kan natuurlijk altijd gebruik maken van bovenstaande arbo-tip, zeker als de combi-bundel me niet bevalt.
Welkom! (Maar het is PostNL)

Weer in het nieuws:
https://www.nu.nl/economi(...)llend-resultaat.html
pi_180978844
Welkom aan boord bezorgertje!
pi_180979094
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 11:57 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Weer in het nieuws:
Onder de streep kwam PostNL 1 miljoen euro tekort, waar een jaar eerder nog 29 miljoen euro winst werd gemaakt. Dat de besparingen beperkt zijn gebleven, had te maken met vertraging bij de invoering van nieuwe regels en aanpassingen in het operationele proces.

Nog sneller de combibundel erdoorheen drukken. En dan hopen dat de bezorgers niet "uit het niks" veel gaan plussen.
pi_180979261
En na politiek ingrijpen kunnen de zwemvesten weer de kast in. Samenwerking met Sandd.... die bezorgers mogen dan gratis thuis sorteren en de tijdvretende wijken lopen.
pi_180980007
quote:

[..]

Weer in het nieuws:
die 1.3 miljoen komt ook vaak terug in reactie's (in nieuwsberichten)zo ook hier,verder zullen ze ook nog de primarkpremie krijgen 2k pj
pi_180980127
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:54 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

die 1.3 miljoen komt ook vaak terug in reactie's (in nieuwsberichten)zo ook hier,verder zullen ze ook nog de primarkpremie krijgen 2k pj
Ik snap er geen kut van dat als de postzegelprijs al aan banden ligt dat je überhaupt in een sector met evidente schaalvoordelen concurrentie gaat zitten toestaan. Hoe bureaucratisch moet het concern worden dat het zou opwegen concurrentie in werking te treden?

Het is een bedrijf dat winst wilt maken met aandeelhouders.. Geen staatsbedrijf meer waar het geld toch niks uitmaakt.
pi_180980797
werkte ook bij post nl maar door een aantal klachten van klanten ben ik ontslagen. Werd helemaal gek want het klopte niet. ik ben nu werkloos maar gelukkig is mn advocaat bezig met post nl en probeert hij een ontslagvergoeding te regelen en probeert ie ook voor me te regelen dat postnl mn juridische kosten gaan betalen.

Ik raad iedereen aan met problemen contact op te nemen met odh legal. zij helpen echt goed en zijn gelukkig goedkoop:
https://odh-legal.nl/arbeidsrecht/
pi_180980866
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:30 schreef Pascal..1978 het volgende:
werkte ook bij post nl maar door een aantal klachten van klanten ben ik ontslagen. Werd helemaal gek want het klopte niet. ik ben nu werkloos maar gelukkig is mn advocaat bezig met post nl en probeert hij een ontslagvergoeding te regelen en probeert ie ook voor me te regelen dat postnl mn juridische kosten gaan betalen.

Ik raad iedereen aan met problemen contact op te nemen met odh legal. zij helpen echt goed en zijn gelukkig goedkoop:
Netjes, succes!
pi_180981523
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 13:30 schreef Pascal..1978 het volgende:

En aan wat voor klachten moeten we dan denken?
pi_180982060
quote:

[..]

Weer in het nieuws:
Ik maakte de fout om de reacties onder het artikel te lezen. :|W
pi_180983774
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 14:30 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik maakte de fout om de reacties onder het artikel te lezen. :|W
Best vermakelijk, als je het niet te persoonlijk neemt.
'ontsla al die veel te dikke postbodes'
  maandag 6 augustus 2018 @ 18:30:10 #138
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_180986868
Ik snap sommige dingen gewoon niet. "Maak zakelijke post 1 cent duurder"... Ja dan lopen alle klanten weg want de concurrent is goedkoper. Dan gaat het bedrijf helemaal dood.

Overigens heeft niemand het over de gigantische aantallen pakketjes die wij tegenwoordig weglopen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_180987104
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:30 schreef V__L_N het volgende:

Overigens heeft niemand het over de gigantische aantallen pakketjes die wij tegenwoordig weglopen.
Ook niet in die artikelen waarin staat dat we tot 24:00 mogen lopen.
Lekker aanbellen dan :')
pi_180990038
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:43 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

En zo hard mogelijk, want de bewoners moeten het wel kunnen horen. >:)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 augustus 2018 @ 21:10:25 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_180990175
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:05 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

En zo hard mogelijk, want de bewoners moeten het wel kunnen horen. >:)
moeten de bellen wel werken. Hoe vaak ik niet zie dat er briefjes hangen dat er geklopt moet worden ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_180990413
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 18:43 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Lekker toeslag vangen B-)
pi_180991899
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

moeten de bellen wel werken. Hoe vaak ik niet zie dat er briefjes hangen dat er geklopt moet worden ...
Heeeel hard op het raam bonzen. Horen ze het nog niet, dan steen door de ruiten. :+
pi_180992109
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:18 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Heeeel hard op het raam bonzen. Horen ze het nog niet, dan steen door de ruiten. :+
Met die warmte hebben mensen vaak het raam vol open staan, ook 's nachts. Gewoon pakje naar binnen keilen dus. })
pi_180992206
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:26 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Met die warmte hebben mensen vaak het raam vol open staan, ook 's nachts. Gewoon pakje naar binnen keilen dus. })
Laatst had ik geen gehoor op de bel. Maar ik hoorde wel mensen praten. Nog geklopt, geen reactie. Even achterom gekeken bij de tuin en op het achterraam geklopt. Uiteindelijk maar via de openstaande achterdeur de woonkamer ingegooid :P
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:31:01 #146
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_180992224
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:26 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Precies, dat dus. En anders gewoon passend maken voor de brievenbus. Plat slaan die hap.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_180998230
Ik ga er meestal even met mijn volle gewicht op staan en dan flink stampen. Werkt in mijn geval als een tierelier.

En gaan ze klagen, dan krijgen ze alsnog een steen door de ruiten. 8-) >:) :+
pi_180998482
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 22:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Laatst had ik geen gehoor op de bel. Maar ik hoorde wel mensen praten. Nog geklopt, geen reactie. Even achterom gekeken bij de tuin en op het achterraam geklopt. Uiteindelijk maar via de openstaande achterdeur de woonkamer ingegooid :P
Dan ligt ie gewoon bij de voordeur hoor, vrij simpel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_180998566
Door het kattenluik schoppen of in de tuin verstoppen met zoekopdracht, allemaal extra service.
pi_180998795
In het echt heb ik weleens een dikke Chinees door het kattenluikje in de voordeur gedaan. De mensen waren niet thuis en het pakje was veel te breed en te dik. Toen zag ik dat kattenluikje. Heb even tc gevraagd voor de zekerheid en die zei "tuurlijk gebruik je dat kattenluikje!" Was toch in de voordeur. Probleem weer opgelost.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')