op de vreselijke hitte na wel goed eigenlijkquote:
Fijn om te horen! Goed aan het herstellen?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
op de vreselijke hitte na wel goed eigenlijk
en met jou
beterschapquote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Goed aan het herstellen?
Ik ben ziek, niet echt prettig met dit weer. Verder gaat het wel ok.
Thanks!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
beterschap
ja herstel gaat prima zondag voor het laatst thuiszorg daarna ga ik alles zelf doen
Geweest ja, heb het overleefd.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, jij bent bijna jarig of net jarig geweest!
Gefeliciteerd ouwe![]()
ja en aankomende week ga ik voor het eerst ergens anders slapenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks!
Fijn, je zelfstandigheid weer terug.
Mooi! Nog gevierd?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geweest ja, heb het overleefd.
Thanks
Nu jij nog, jonkie
Spannend, maar goede ontwikkelingen dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja en aankomende week ga ik voor het eerst ergens anders slapen
ben benieuwd
jawel en 10 september ga ik weer werken voor 1 uur per dag om mee te beginnenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Spannend, maar goede ontwikkelingen dus.
Nope. Behalve dat ik een biertje uit 2005 heb opengetrokken.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi! Nog gevierd?
JonkieIk heb een crisis
Netjes Giertje!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel en 10 september ga ik weer werken voor 1 uur per dag om mee te beginnen
nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik ben wel zo blij dat ik weer aan het werk kanquote:
Superspeciaal biertjequote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope. Behalve dat ik een biertje uit 2005 heb opengetrokken.
Hoe gaat het met je sollicitaties?
Snap ik! Wel fijn voor je ritme en jezelf goed/nuttig voelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik ben wel zo blij dat ik weer aan het werk kan
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Superspeciaal biertje![]()
Afgelopen woensdag had ik een gesprek, ging goed ondanks gehoest en gesnotter. In eerste instantie afgewezen omdat ze mijn sprankeling mistenen na mijn doorvragen bleek dat ze gewoon de klik niet voelden.
Ok, zeg dat danPrima.
Verder nog twee dingen om te solliciteren dit weekend.
Hoe bevalt jouw baan?
absoluut jij ook druk aan het solliciteren zo te lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Snap ik! Wel fijn voor je ritme en jezelf goed/nuttig voelen.
Oh ik heb een baan hoor, maar sufquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inderdaad
Jammer dat je nog niks concreets hebt. Hoop dat de volgende sollicitatie wel tot een baan leidt!
Mijn baan is bijna perfect, kan doen wat ik wil. Enige minpunt is dat mijn werkzaamheden nagenoeg altijd binnen de stad zijn en niet meer in heel Europa. Dat is nog steeds wennen.
Maargoed, in september ga ik weer naar Londen, prive. En in januari naar Peking. Of ik tussendoor nog ergens heen ga moet ik nog bekijken.
Ah, had ik niet meegekregen, maar dat scheeltquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb een baan hoor, maar suf![]()
Snel weer weg.
Fijn, zo belangrijk om een toffe baan te hebben, vind ik. Reizen doe je dan maar in je eigen tijd![]()
Ga je privé naar Peking?
Iets minder, minder vacatures nu.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut jij ook druk aan het solliciteren zo te lezen
Wacht wat? Toch weer weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets minder, minder vacatures nu.
Maar het doel is wel dat ik er voor het einde van het jaar weg ben.
Wauw, lijkt me een toffe bestemmingquote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, had ik niet meegekregen, maar dat scheelt
Ja, is ook prive. Als vervanging voor de trip naar Hongkong die niet doorging.
Beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |