Lukt niet hierquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan ook nog wel een uurtje tukken gebruiken eigenlijk
Geen airco dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hypotheekgesprek gehad. Binnen een half uur klaar.
Buhbye airco.
Koelmat en ventilator hier.quote:
Oh relaxed, verkoelend altijd wel boottochtjesquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Koelmat en ventilator hier.
Net op en neer geweest met de fiets, nu even uitdampen en dan maar weer eens onder de douche.
Straks richting de Maasplassen voor zeiltochtje
Dat is altijd zwaar kut jaquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik lig gewoon niet lekker
En volle bloedmaansverduisteringsding ookquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh relaxed, verkoelend altijd wel boottochtjes
Wel met een drankje bier hoop ikquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is altijd zwaar kut ja![]()
Hier is het te warm, dus ik ben maar met laptop op de bank gaan liggen en de Tour opgezet
OMG YES!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En volle bloedmaansverduisteringsding ook
Koud water, heb even geen zin meer in alcohol. Ben van de week weer een keertje te hard gegaanquote:
Hoeveel slachtoffers heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koud water, heb even geen zin meer in alcohol. Ben van de week weer een keertje te hard gegaan
Ik heb me netjes gedragen tov andere. Zelf wel twee blauwe plekken erbij gekregenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoeveel slachtoffers heb je gemaakt?![]()
Ik heb al weken niet meer gedronken. De laatste keer was volgens mij een maand geleden.
Jouw buurtquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
Gisteravond besloot ik 'ritselplant' eindelijk weg te doen. Ritselplant heet zo vanwege de totaal uitgedroogde bladeren en het geluid dat die blaadjes maken als je er voorbij loopt![]()
Ik had 'm naast de bak buiten gezet op de plek voor grofvuil. Ik liep nog even naar boven om een vuilniszak op te halen en toen ik die ook richting de bak wilde brengen, kwam ritselplant me tegemoet. Op de fiets, op het stuur van iemand die blij was met zijn nieuwe aanwinst
Wild!quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb me netjes gedragen tov andere. Zelf wel twee blauwe plekken erbij gekregen![]()
Voorlaatste keer dat ik meer dan 1 biertje op een dag heb gehad is ook weer ergens eind mei geweest
Wie het dooie niet eert, is het levende niet weerd.quote:
Ik durf niet naar buitenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:13 schreef Karzai het volgende:
Thuis dacht dat ik airco had maar het is hier gewoon 31 graden, toch een stuk koeler dan buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |