twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 26-07-2018 om 16:02:23Opstelling #Vitesse: Eduardo (K), Kara, Thelander, Clarke-Salter, Buttner, Foor, Serero, Bruns, Beerens, Matavz, Linssen (C) #UEL #viivit https://t.co/ICym2qkwRK reageer retweet
twitter:MijnVitesse twitterde op donderdag 26-07-2018 om 16:06:09En onze reserves: Pasveer (K), Karami, Van der Werff, Clark, Darfalou, Gong en Bero #Vitesse #UEL #viivit reageer retweet
Oh ja zie nu het algemene topic, maar leek me wel de moeite waard dit. Toch 2 Nederlandse clubs die spelen.quote:
Ik steun jou in deze Tom.quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh ja zie nu het algemene topic, maar leek me wel de moeite waard dit. Toch 2 Nederlandse clubs die spelen.
Ik vind Bartje Nolles en Maijer anders twee fantastische presentatoren.quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
RTL 7 heeft geen toekomst meer zo
genot
Ha , was er bijna ingetraptquote:Op donderdag 26 juli 2018 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Bartje Nolles en Maijer anders twee fantastische presentatoren.
Vitessequote:
Wederzijds.quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gun jullie ook een overwinning hoor.
Best bijzonderquote:Op donderdag 26 juli 2018 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
Koert praat gewoon door de minuut stilte heen lol
Andrei Arshavinquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
spelen er bekende namen bij Almata?
Als fan heb je gewoon vertrouwen dat AZ dit recht trekt.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik AZ fan was geweest had ik hem uitgezet.
Dit kan toch niet. Zelfs niet 2 niveaus lager.
hij speelde er 2 uit en schoof m mooi binnenquote:
Zelfs hier bij Rijnsburgse Boys verdedigen ze beter.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als fan heb je gewoon vertrouwen dat AZ dit recht trekt.
Maar ze testen wel mijn geduld met dit warme weer
Nouja uitspelen. Zo zou ik het niet noemen. De spelers van AZ speelde zichzelf uitquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij speelde er 2 uit en schoof m mooi binnen
Doe dat, met je dikke worstenvingers. Vetzakquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs hier bij Rijnsburgse Boys verdedigen ze beter.
Maar goed, ik ga gehaktballen bakken.
Wie moeten ze anders opstellen?quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
Fred Friday als eerste spits terwijl die er bij Sparta al niks van bakte
Optijd een vervanger voor Weghorst halen, die is toch al een tijdje wegquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie moeten ze anders opstellen?
Boadu in de spits zetten en iemand anders erin.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie moeten ze anders opstellen?
quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe dat, met je dikke worstenvingers. Vetzak
Nee hoor, ik denk dat jij je vergistquote:
Geen enkele supporter van AZ snapt dit.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
Fred Friday als eerste spits terwijl die er bij Sparta al niks van bakte
AZ heeft nog niemand gehaald of wel? Met al die miljoenen zou je wel wat versterkingen verwachtenquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen enkele supporter van AZ snapt dit.
Volgens mij willen ze alleen een spits erbij.quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
AZ heeft nog niemand gehaald of wel? Met al die miljoenen zou je wel wat versterkingen verwachten
hoop dat die nog wat op niveau komtquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet dacht ik.
Wel al een tijdje aan het meetrainen.
4-5-1 ook?quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:27 schreef Sked het volgende:
Die Roemenen spelen wel heel duidelijk met de tactiek schieten van afstand.
Ja als hij zijn niveau van een jaar geleden kan behalen dan mag AZ stevig in hun handen knijpenquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoop dat die nog wat op niveau komt
hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |