Had sowieso Tagliafico er niet uitgespeeld lijkt mequote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkele club gaat veel geld meer in hem steken denk ik, dus die blijft nog wel een jaar en dan loopt zijn contract af. Jammer ik vind hem wel een goede voetballer en zeker als linksback ook gewoon prima, maar op zoveel blessuregevoeligheid kan je niet bouwen.
Niet zozeer in de opstelling, maar door bijvoorbeeld een wat zwervende Neres daar neer te zetten zoals wel eens is gedaan.quote:
Nee maar had wel een extra concurrent voor hem kunnen zijn, of een alternatieve optie qua type speler want Sinkgraven is voetballend wel beter dan Tagliafico.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Had sowieso Tagliafico er niet uitgespeeld lijkt me
Ik denk dat Neres wel beter is als hij vanaf de rechterkant diagonaal achter de defensie kan opduiken, ipv dat hij moet gaan zwerven in het centrum. Maar misschien kan het wel eens door een middenvelder daar als valse spits neer te zetten, zoals Frank de Boer ooit deed met Eriksen tegen Manchester City.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zozeer in de opstelling, maar door bijvoorbeeld een wat zwervende Neres daar neer te zetten zoals wel eens is gedaan.
Ik weet niet zeker of je nu Sinkgraven overschat of Tagliafico onderschatquote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar had wel een extra concurrent voor hem kunnen zijn, of een alternatieve optie qua type speler want Sinkgraven is voetballend wel beter dan Tagliafico.
Ik vind Tagliafico een prima linksback met gif en hij is verdedigend beter dan Sinkgraven, maar opbouwend gezien is de laatste wel beter. Dus je zou dan Sinkgraven eerder in een 3-5-2 systeem kunnen proberen tegen een echt zwakke tegenstander.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 17:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je nu Sinkgraven overschat of Tagliafico onderschat
Mist Sinkgraven niet een beetje de fysiek om dat te kunnen belopen? ook tegen het rechterrijtje kun je niet zomaar de hele wedstrijd op de helft van je tegenstander spelen als back.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Tagliafico een prima linksback met gif en hij is verdedigend beter dan Sinkgraven, maar opbouwend gezien is de laatste wel beter. Dus je zou dan Sinkgraven eerder in een 3-5-2 systeem kunnen proberen tegen een echt zwakke tegenstander.
Sinkgraven mist sowieso wel de fysieke vermogens nu om ook maar te kunnen voetballenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mist Sinkgraven niet een beetje de fysiek om dat te kunnen belopen? ook tegen het rechterrijtje kun je niet zomaar de hele wedstrijd op de helft van je tegenstander spelen als back.
Wel of juist niet? Ziggo schiet niet echt op met het verlengen van mijn Go abonnement.quote:
nietquote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel of juist niet? Ziggo schiet niet echt op met het verlengen van mijn Go abonnement.
Hij liep lekker achteruit bij die goal van Valencia.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel of juist niet? Ziggo schiet niet echt op met het verlengen van mijn Go abonnement.
Daar hebben we recht opquote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat het hier steeds over magnums?
Klaas moet een keer gaan leverenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat het hier steeds over magnums?
Welke weddenschap heeft die jongen verloren?quote:
Hij was overtuigd dat Tadic niet zou komen. Mocht hij wel komen zou hij ons op magnums trakteren. Dus leveren moet hij.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke weddenschap heeft die jongen verloren?
En aan heel FOK! ook nog eens hè.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij was overtuigd dat Tadic niet zou komen. Mocht hij wel komen zou hij ons op magnums trakteren. Dus leveren moet hij.
Precies.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En aan heel FOK! ook nog eens hè.
Tadic. Komt. Niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij was overtuigd dat Tadic niet zou komen. Mocht hij wel komen zou hij ons op magnums trakteren. Dus leveren moet hij.
quote:
Ik was toen in totale shock en zag het alsnog misgaanquote:Op zaterdag 28 juli 2018 21:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Weet nog goed dat ik de lamp in mijn huiskamer bijna van het plafond heb geslagen na deze goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |