RAI op Soft.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:05 schreef Monolith het volgende:
Hebben de Ferarri's hun beste tijd nu beiden op de ultras neergezet?
Verdergaan met het gepruts met Renaultquote:
Dat zijn dan ook marketinghoeren eerste klas, alles om hun gif te verkopen. Als ome Didi komt te overlijden verkopen ze zijn as nog, door een waaghals in een wingsuit die het over tanks met het drankje uitstrooit of zo. Ferrari is een trots bedrijf, omdat ze in de eerste plaats racen en in de tweede plaats echt iets maken en dat staat nog in heel hoog aanzien ook. Dat is wel in staat om als bedrijf te rouwen en dan gaan hun medewerkers niet zoiets luchtigs als een persconferentie opvrolijken.quote:Op donderdag 26 juli 2018 14:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Typerend voor de Ferrari bedrijfscultuur, pure arrogantie. Wat dat betreft zijn ze compleet het tegenovergestelde van Red Bull die op allerlei vlakken contact zoekt met de fans, pers en media.
lees jij zo ver terug?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook marketinghoeren eerste klas, alles om hun gif te verkopen. Als ome Didi komt te overlijden verkopen ze zijn as nog, door een waaghals in een wingsuit die het over tanks met het drankje uitstrooit of zo. Ferrari is een trots bedrijf, omdat ze in de eerste plaats racen en in de tweede plaats echt iets maken en dat staat nog in heel hoog aanzien ook. Dat is wel in staat om als bedrijf te rouwen en dan gaan hun medewerkers niet zoiets luchtigs als een persconferentie opvrolijken.
Ik zie ook geen andere reden waarom ze niet op een op een persco zouden willen verschijnen. Alleen omdat Mercedes met zijn sjoemeldiesel en te lage bandenspanning suggereert dat Ferrari vals moet spelen om Hamilton te kunnen verslaan? Overigens stond Vettel vorige week gewoon weer in het vierkantje terwijl Verstappen en Hamilton nog wel eens te emotioneel zijn voor hun persverplichtingen als ze het hebben verneukt.
geen kans tegen de huidige Ferrariquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:30 schreef Gezicht het volgende:
Polemogelijkheden voor RBR op de ultra's?
Altijd blijven dromenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen kans tegen de huidige Ferrari
Als Vettel deze niet met overmacht binnen hengelt, dan hoop ik echt dat Ferrari volgend jaar een betere tweede coureur naast Kimi in hun auto zet.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen kans tegen de huidige Ferrari
Hoe ging dat ook alweer als Ferrari de nieuwe regels niet leuk vind?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja, het nobele, historische en grote Ferrari tegen de drankfabriek van de duivel.
Grow up Weltschmerz.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook alweer als Ferrari de nieuwe regels niet leuk vind?
*pruillip *stampvoet
Laat ze eerst maar eens mee doen zonder sponsoring van de FIA voor ze als groot bestempeld mogen worden
Ik had het gisteren al gelezen maar had iets leukers te doen dan reageren. Nou ga ik niet op elke dwaasheid hier reageren maar er waren er blijkbaar meer die er zo over dachten en ik vond het de moeite waard omdat het van zo'n stuitend gebrek aan inzicht getuigt, inzicht in marketing vs iets produceren, inzicht in wat belangrijk is in de sport en vooral inzicht in rouw en hoe Italianen daarmee omgaan.quote:
Ik vind het niet zo'n punt hoor, als een coureur het even echt niet trekt, zo belangrijk zijn die praatjes achteraf ook helemaal niet. Maar stoer is anders.quote:Dat laatste ben ik zeker met je eens, was top van Vettel dat hij er stond
vast wel ergens ter wereld hoorquote:
Voor het eerst in jaren niet aanwezig in Hongarije, dus zou ik stiekem zowel gaaf als intens klote vinden als dat deze race gebeurtquote:
Ik zie toch minimaal mogelijkheden voor een split. Kimi wil nog wel eens een paar tienden laten liggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ferrari gaat in Q3 sowieso de Bulls pakken.
Rustig! Het is al heet genoegquote:
jamaar hij blijft het maar verkeerd zeggen. Al meer dan een kwartierquote:
Op Ziggo?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:23 schreef vosss het volgende:
[..]
jamaar hij blijft het maar verkeerd zeggen. Al meer dan een kwartier
ja. Pannenkoek.quote:
Die twee kneuzen die de VT's doen zijn de reden dat ik het sportpakket heb opgezegd, het is gewoon om te janken.quote:
tamelijk ja. Kan ik geen sky krijgen?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die twee kneuzen die de VT's doen zijn de reden dat ik het sportpakket heb opgezegd, het is gewoon om te janken.
dagje vrij vandaag. Veel te heet hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Al dat geklaag, jullie kunnen tenminste kijken. #werkpaard vs #luxepaard
Vooral erg druk met werk, verhuizen (althans, nog huisverkoop en -koopproces) en de race gewoon lekker kijken zonder gezever en halve topics vol fittiesquote:
Ik heb minions.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Kan prima tegelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
jamaar hij heeft toch ook beeld????quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
Zie je wel op zijn schermen stond het fout
Missen --> opgemerkt dat ik er niet wasquote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:30 schreef vosss het volgende:
Ik zie al dat ik niet de enige ben die je gemist heeft in de f1 topics moblo
Ps: bij de race kan je beter wegblijven met al die trolls
Misschien waren de kleuren op de banden wel foutquote:
Valt reuze meequote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:30 schreef vosss het volgende:
Ik zie al dat ik niet de enige ben die je gemist heeft in de f1 topics moblo
dat zal het zijn. Nee natuurlijk niet. Die kneuzenkermis van de FIA maakt daar elke race weer een potje van. Geen idee welk bedrijf daarvoor verantwoordelijk is, maar het is ronduit kansloos dat zo een miljoenenbedrijf als de F1 het niet kan regelen dat die data gewoon klopt met de werkelijkheid. Zo fucking moeilijk moet dat niet zijn. Me dunkt. Faalhazerij van de bovenste plank. En dan raken domme verslaggevers van ziggo helemaal confuus. Wat minstens net zo kansloos en dito achterlijk is.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien waren de kleuren op de banden wel fout
Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
dat zal het zijn. Nee natuurlijk niet. Die kneuzenkermis van de FIA maakt daar elke race weer een potje van. Geen idee welk bedrijf daarvoor verantwoordelijk is, maar het is ronduit kansloos dat zo een miljoenenbedrijf als de F1 het niet kan regelen dat die data gewoon klopt met de werkelijkheid. Zo fucking moeilijk moet dat niet zijn. Me dunkt. Faalhazerij van de bovenste plank. En dan raken domme verslaggevers van ziggo helemaal confuus. Wat minstens net zo kansloos en dito achterlijk is.![]()
Die wat hem genaaid heeft moesten ze onder een rijdende F1 wagen tiefen.quote:
Weet ik. Denk ik aan. Glaasje alcohol is goed voor de vaten toch? Nou mijn vaten kan niks meer gebeuren vandaag hoor. En komende week ook nietquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt reuze mee
Als er niets gebeurt met VER en er tegelijk fietsen of voetbal is.
Neh, was terecht.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Die wat hem genaaid heeft moesten ze onder een rijdende F1 wagen tiefen.
#vanvuurenflatschh!
ik maak me niet druk. Lig achterover op de bank in mn blote pens met een biertje in de hand.quote:
ow dan heb ik heel dat gebeuren misschien verkeerd begrepen. Wel lullig dan dat ik net iemand onder een F1 wagen gesmeten heb dan.quote:
Doe jij nog steeds de noten act?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:30 schreef vosss het volgende:
hij verdiende echt veel met donatiesquote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
ow dan heb ik heel dat gebeuren misschien verkeerd begrepen. Wel lullig dan dat ik net iemand onder een F1 wagen gesmeten heb dan.
Die was gepakt toch?quote:
daarom ook gepakt, gouden regel is: niet mee verdienenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mensen hoefden niet te doneren, deden ze toch echt zelf. Gewoon goed ondernemerschap
Als ie alles netjes had gehouden was dit ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom ook gepakt, gouden regel is: niet mee verdienen
heb ik iets gemist?quote:
het ergste van alles is dat dat helemaal geen act isquote:
Ow je bedoelde dat ze gezien zijn ipv dat ze klaar zijn?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:26 schreef vosss het volgende:
En Checo heeft samen met Mercedes Force India in de tang genomen.
twitter:rich_energy twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 21:12:08Despite a last minute £30m cash injection from @rich_energy the court has today put @ForceIndiaF1 into administration. A tragic and avoidable outcome orchestrated by @MercedesAMGF1 @SChecoPerez , Julian Jakobi and BWT. Disgraceful https://t.co/2E9N9WPmKy reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |