MAAR MAAR TANGLEEEEquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:21 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
'draait' IOTA nog steeds op 3 centrale servers?
ik hou vast aan venquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft iemand ondertussen al VET schijnt echt een vette coin te zijn die je Chest laat volkletteren met dukaten.
Daarom heb ik ook ETH.quote:
Define "longterm".quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:54 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]
long term ziet t er alleen niet zo best uit.
Channel is gok... zegt niets dit.... TAquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:54 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]
long term ziet t er alleen niet zo best uit.
Dit. Wat een noob.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Channel is gok... zegt niets dit.... TAlololol hij gaat zo weer moen, lijntjes trekken voor niets
, looooooool fag, net of je hieraan wat kan zien. ttrololol long term, hihi wat zie je dan, kut ta, noob.
ETH-lover dus? in denial jij. daar ga je geen geld mee verdienen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Channel is gok... zegt niets dit.... TAlololol hij gaat zo weer moen, lijntjes trekken voor niets
, looooooool fag, net of je hieraan wat kan zien. ttrololol long term, hihi wat zie je dan, kut ta, noob.
Overigens, afgezien van dat mn vorige post niet geheel serieus was en zware sarcasme, even het volgende;quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:57 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
ETH-lover dus? in denial jij. daar ga je geen geld mee verdienen.
Voor mij VENquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Intussen is BTC de grootste asset in mijn portfolio.
ETH heeft het drukste netwerk, ik denk niet dat iedereen ineens gaat overstappen. soort van first mover advantage.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Overigens, afgezien van dat mn vorige post niet geheel serieus was en zware sarcasme, even het volgende;
Wat gaat ETH doen zodra 90% van de huidige ICO's faalt, en de survivors (ICX, VEN enz.) overgaan op mainchain. Straks 0 traffic meer op ETH, en dan ? dood? of dikke inverse moon?
Of hebben ze ineens een ander platform omdat ze niet stil zitten, met sharding en alles, wat gebruikt wordt door die hele ethereum alliance?
Dit is overigens geen sarcasme
Ik stel voor dat we de inverse moon een Verne noemen, naar de schrijver van "Journey to the center of the earth" uiteraard.quote:Op woensdag 25 juli 2018 21:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Overigens, afgezien van dat mn vorige post niet geheel serieus was en zware sarcasme, even het volgende;
Wat gaat ETH doen zodra 90% van de huidige ICO's faalt, en de survivors (ICX, VEN enz.) overgaan op mainchain. Straks 0 traffic meer op ETH, en dan ? dood? of dikke inverse moon?
Of hebben ze ineens een ander platform omdat ze niet stil zitten, met sharding en alles, wat gebruikt wordt door die hele ethereum alliance?
Dit is overigens geen sarcasme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |