abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180763603
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Fake news, die ETF was allang afgewezen. Dit was meer een soort hoger beroep waarin de SEC hem wederom heeft afgewezen.

Dit heeft helemaal niets te maken met de CBOE ETF waar alle hype om te doen is.
Dan is hij toch weer afgewezen. Dus hoezo fakenews. :P CBOE ETF is inderdaad pas in augustus geloof ik. Maar toch was dit ook een klap.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180763634
kun je nagaan hoe hard we naar boven gaan of naar beneden na die CBOE ETF ruling 16 augustus.
pi_180763658
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:00 schreef Predator38 het volgende:
kun je nagaan hoe hard we naar boven gaan of naar beneden na die CBOE ETF ruling 16 augustus.
Dit vooral ja.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180763666
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Fake news, die ETF was allang afgewezen. Dit was meer een soort hoger beroep waarin de SEC hem wederom heeft afgewezen.

Dit heeft helemaal niets te maken met de CBOE ETF waar alle hype om te doen is.
nee maar mensen trekken zich wel veel aan van de SEC. het hele idee van crypto is dat je niet meer afhankelijk bent van het oude systeem. dat zal nog een aantal jaar duren.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:02:50 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180763673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dan is hij toch weer afgewezen. Dus hoezo fakenews. :P CBOE ETF is inderdaad pas in augustus geloof ik. Maar toch was dit ook een klap.
Het is gewoon een race wie als eerste een ETF door de SEC heen krijgt. Degene die dat lukt loopt binnen. Daarom probeerde Gemini het alsnog met hun reeds afgekeurde ETF.

CBOE ETF zou qua regelgeving wel volledig moeten voldoen, dus daar is alle hoop op gevestigd. Als zelfs die niet door de SEC goedgekeurd wordt dan komen ze voorlopig zeker niet.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 juli 2018 @ 11:09:56 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180763807
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:47 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

?
Niet mijn VET jinxen :)
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:13:59 #257
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180763892
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet mijn VET jinxen :)
Ik dacht dat ik alleenrecht had op jinxen :6
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:21:15 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180764044
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik nam aan dat je het nu aan het swappen was voor de bonus voor X Nodes waarbij die snapshot vannacht komt. Maar als dat niet zo is heb ik niks gezegd ;)

Vind het verder vrij duidelijk
Ledger support komt zodra Ledger het uitbrengt dat is niet de verantwoordelijkheid van Vechain.
Swap via de app vanaf 10 aug.

De verschillende manieren hoe exchanges werken kan ik wel begrijpen dat dat niet duidelijk is ..

Vind het wel slecht dat Vechain niet zelf een duidelijk overzicht heeft maar dat dat op Reddit gemaakt moet worden. Je zou verwachten dat ze zelf een FAQ maken ipv allemaal losse artikelen.
Lekker, de transactie van LBank naar mobile wallet is dus mislukt. Ik kan niet zien waarom want het is half in het Chinees :') Dan maar de Binance airdrop meepakken en voor de overigige 0,75% bonus gaan :s)
pi_180764422
mooie base aka accumulatie fase in ETH. moon in 3, 2, 1..
pi_180764518
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:40 schreef iloveshitcoins het volgende:
mooie base aka accumulatie fase in ETH. moon in 3, 2, 1..
??????
pi_180765202
quote:
Bitcoin baalt na blokkade in VS

Door DFT

Updated 17 min geleden
58 min geleden in FINANCIEEL

Cryptomunt bitcoin is vrijdag met $400 in waarde gezakt nadat de Amerikaanse beurswaakhond het eerste beleggingsfonds voor dergelijke digitale munten heeft afgewezen.

Het was de derde aanvraag voor een indextracker op specifiek de bitcoin. In ganzenpas gingen andere munten als ether, ripple en xrp mee terug in waarde. Volgens marktexperts ziet de toekomst voor cryptomuntenhandel er donker uit.

Om dit element te tonen dient u cookies te accepteren voor de telegraaf. Klik hier voor meer informatie.
Cameron Winklevoss en tweelingbroer Tyler na de rechtszaak tegen Facebook-oprichter Mark Zuckerberg in 2011. Sindsdien investeerden zij in nieuwe technologie.
Cameron Winklevoss en tweelingbroer Tyler na de rechtszaak tegen Facebook-oprichter Mark Zuckerberg in 2011. Sindsdien investeerden zij in nieuwe technologie.Ⓒ BLOOMBERG
De laatste variant was van de Amerikaanse tweelingbroers Winklevoss, bekend als techinvesteerder en lang de zelfverklaarde oprichters van Facebook, die maandenlang scherp werd gevolgd door de markt.

Meer toegang
De investeerders Winklevoss werkten samen met de Chicago Board Options Exchange. Dat platform biedt beleggers al wel zogeheten futurecontracten op de bitcoin aan voor levering op termijn.

BEKIJK OOK:

Liever bitcoins dan spaarrekening
De beurswaakhond SEC wees twee eerdere voorstellen af als technisch onvoldoende en daarmee te gevoelig voor fraude in een sector die al kampt met miljoenenhacks van cryptoplatforms.

Toestemming van de Amerikaanse SEC zou de entree voor grotere beleggers in de cryptomarkt kunnen betekenen. Vrijdagavond werd die toestemming geweigerd, de prijs van bitcoin en andere grote cryptomunten zakten met bijna 5% tot $7879.

Kooplust zwak
Het gaat bij de trackers op de munten in potentie om een grote markt, hoewel economen de markt vaak een luchtbel noemen. Bitcoin alleen al heeft een marktwaarde van $137 miljard, de tweede munt in omvang, ether, is goed voor $46 miljard.

Beleggers verloren na de afwijzing hun kooplust: de volumes in de handel liepen daarop terug.

Bitcoin bereikte eind vorig jaar een stand van rond $19.000 per stuk. Na de forse daling tot $2584 per stuk bewoog de munt opwaarts.
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180765213
quote:
Ja en dit zou dus ook weer bullshit zijn omdat de ETF waar we allemaal op wachten 16 augustus zou komen.
Lambo of Rekt
pi_180765262
Klaas is er, kopen kopen kopen jongens we gaan MMMOEOEEEEHOOEEEEENNNNNNN111!!!!1!1!!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180765292
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:)
Iemand die eerst naar Harvard gaat en vervolgens De Telegraaf leest, iets klopt hier niet. :?
It All Goes Back in the Box
pi_180765303
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:)
klaasbedanktvooralles
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180765353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:25 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Iemand die eerst naar Harvard gaat en vervolgens De Telegraaf leest, iets klopt hier niet. :?
Ik ben een zeer belezen persoon

Ik lees alles

kennis is macht

en ik heb macht

ik ben de machtigste persoon van het westelijk halfrond
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180765450
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik ben een zeer belezen persoon

Ik lees alles

kennis is macht

en ik heb macht

ik ben de machtigste persoon van het westelijk halfrond
Zorg jij even dat die ETF's goedgekeurd worden dan, klaasgod
Lambo of Rekt
pi_180765573
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zorg jij even dat die ETF's goedgekeurd worden dan, klaasgod
Ik zie heel het nut van die ETF niet zo goed.

Waarom zou je een onderliggende waarde van de BtC willen kopen?

Het is pure speculatie speelgoed. Je kan net zo goed een ETF in goud zilver over de dow jones gaan kopen.....

Een ETF in BTC op de werkelijke Financiële markten is gewoon niet reëel.

Je kan nog geen fuck met BTC.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180765599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik zie heel het nut van die ETF niet zo goed.

Waarom zou je een onderliggende waarde van de BtC willen kopen?

Het is pure speculatie speelgoed. Je kan net zo goed een ETF in goud zilver over de dow jones gaan kopen.....

Een ETF in BTC op de werkelijke Financiële markten is gewoon niet reëel.

Je kan nog geen fuck met BTC.
misschien kan je beter met flippo's gaan spelen.
pi_180765633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik ben een zeer belezen persoon

Ik lees alles

kennis is macht

en ik heb macht

ik ben de machtigste persoon van het westelijk halfrond
_O-
It All Goes Back in the Box
pi_180765639
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:40 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

misschien kan je beter met flippo's gaan spelen.
ja flippoos zijn echt

btc is.......ja wat is het eigenlijk...je kan het niet vasthouden....je kan er in feite niets mee kopen.....het is fukking lucht tot nu toe wat steeds verder naar beneden holt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180765718
Klaasgod, kun je een nieuwe voorspelling doen?
Lambo of Rekt
pi_180765757


when moon when lambo-coffee?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')