quote:Tja, het was een probeersel om er een centraal van te maken, wat duidelijk dus niet ging.
Op donderdag 20 november 2003 21:44 schreef Tiemie het volgende:[..]
Ja ze heeft hem zelf tot centraal topic gedoopt
.
maarja, was een beetje vaag dat ze zichzelf ging edit-en enzo
En mezelf editen, verkeerde knopje, quote dus, moet ook niet 80 dingen tegelijk proberen te doen
Maar hij is weer gesloten en blijft als sticky staan.
quote:dat verklaart nog altijd nie waarom het een centraal topic is geworden? (of anders is uw uitleg echt nie duidelijk)
Op donderdag 20 november 2003 21:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
dit topic is al een hele tijd lang een sticky topic, waarin wat tips staan. het feit dat er, toen zij dit topic maakte, enorm veel topics kwamen over scheren en de bijbehorende offtopic reacties, heeft ze er een sticky van gemaakt. Dit scheelde veel dubbele topics omdat mensen eerder sticky topics lezen... dat slotje wijst op het feit dat het alleen een topitopic is.
vandaar
.
quote:zie erodome
Op donderdag 20 november 2003 22:07 schreef leonieke het volgende:[..]
dat verklaart nog altijd nie waarom het een centraal topic is geworden? (of anders is uw uitleg echt nie duidelijk)
quote:moet die [CENTRAAL] er dan ook niet uit??
Op donderdag 20 november 2003 22:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
zie erodome
.
we zijn wat dingen aan het uitproberen, soms maken we dan ff een foutje.
Ik deed toch mee? Het was ontopic. Wat is er nou mis met die antwoorden? Omdat ze niet in jouw straatje passen?
Lieverd, je loopt alleen maar een beetje te zieken, dat is niet nodig, als je het niets vind ga dan weg uit die topic.
Dus heb je niets toe te voegen, zeg dan niets.
Ik heb die topic nu opgeschoont(posts verwijderd), je kan of normaal antwoorden, of wegblijven.
Dat het toevallig geen antwoorden zijn, waar een ander geil van kan worden, sja.
quote:En in welk gat?
Op dinsdag 25 november 2003 23:08 schreef Breuls het volgende:
bagger
quote:de opening van de vuilnisbak!
Op dinsdag 25 november 2003 23:09 schreef Jordy-B het volgende:[..]
En in welk gat?
In een post van mij wordt een -smile achter een zin weggehaald en meegedeeld dat die smiley niet wordt gewaardeerd. Het kan aan mij liggen, maar in mijn ogen heeft de desbetreffende moderator geen idee wat de functie van "emotion icons" inhoudt. In dit geval gaat het om mijn mening over sex met de zelfde sexe. Er wordt toch om een mening gevraagd en mag je die toch versterken met een smile. Daar zijn ze toch voor
Het ligt zeker aan het het onderwerp. Als je mening over poepsex of pedefielen werd gevraagd zou ongetrijfeld niks gewijzigd worden zeker Dat mag je zeker wel walgelijk vinden
quote:
Op woensdag 26 november 2003 00:01 schreef Kapmes het volgende:
Ik heb een kleine klacht over een gemodde post.
quote:of je leest de FAQ even...
Op dinsdag 24 december 2002 11:54 schreef E.T. het volgende:reageren met alleen een smiley is niet leuk, heeft geen toegevoegde waarde en wordt derhalve niet gewaardeerd reageren met een one-liner wordt ook niet gewaardeerd de zgn. kotssmiley zien we het liefst helemaal niet in dit forum. slowchat is niet toegestaan. Deze reacties zullen dan ook verwijderd worden en leveren een waarschuwing op. Een sex-ban wordt niet uitgesloten.
quote:jup!
Op woensdag 26 november 2003 01:13 schreef Kapmes het volgende:
Ok goed, dan begrijp ik dus ook dat echt voor alles geldt dat de ":r-smile" niet gewaardeerd wordt...
dit was serieus, ik ben namelijk ook poepsex fetish, ik geef alleen m'n mening en vraag me af wat anderen er van vinden
quote:ik denk dat je dergelijke expliciete voorkeuren beter kan uitdragen op speciaal daarop toegespitste sites met gelijkgestemde bezoekers. Je zult hier weinig aansluiting vinden.
Op woensdag 26 november 2003 13:35 schreef NeMe het volgende:
waarom wordt deze gesloten?dit was serieus, ik ben namelijk ook poepsex fetish, ik geef alleen m'n mening en vraag me af wat anderen er van vinden
hier lokt het alleen maar een overvloed van smilies uit, en eerlijk gezegd begrijp ik prima waarom, het spelen met poep laten de meeste mensen achter zich op het moment dat ze ouder zijn dan vier jaar.
quote:open dan ook een topic met een mooi betooig, dat van jou was puur bagger, of ga in het keldertje posten.
Op woensdag 26 november 2003 13:35 schreef NeMe het volgende:
waarom wordt deze gesloten?dit was serieus, ik ben namelijk ook poepsex fetish, ik geef alleen m'n mening en vraag me af wat anderen er van vinden
quote:okay daar heb je gelijk in, heb je een mooi stuk in gedachten?
Op woensdag 26 november 2003 14:14 schreef MikeyMo het volgende:[..]
open dan ook een topic met een mooi betooig, dat van jou was puur bagger, of ga in het keldertje posten.
quote:Lees het stukje van Extreme nog eens...
Op woensdag 26 november 2003 14:42 schreef NeMe het volgende:[..]
okay daar heb je gelijk in, heb je een mooi stuk in gedachten?
Aangezien het percentage mensen dat deze fetish uitdraagt ook heel klein is ten opzichte van de mensen die er totaal niks van hoeven te hebben, kan je dus inderdaad beter terecht op sites waar mensen wel een inhoudelijke reactie kunnen geven op je ideeen...
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
Lees het stukje van Extreme nog eens...
Extreme is hier vroeger moderator geweest en heeft daarin al de ervaringen gehad, dus hij zegt het niet voor niks!Aangezien het percentage mensen dat deze fetish uitdraagt ook heel klein is ten opzichte van de mensen die er totaal niks van hoeven te hebben, kan je dus inderdaad beter terecht op sites waar mensen wel een inhoudelijke reactie kunnen geven op je ideeen...
quote:juist die
Op woensdag 26 november 2003 15:04 schreef NeMe het volgende:[..]
droooooooog
vind juist die reacties altijd zo leuk, daarom hier
je kan eventueel kijken of een dergelijk topic in het keldertje kan, mail daarvoor naar knorretje, maar wederom zeg ik hierbij dat het een serieuze en onderbouwde post moet hebben en niet zomaar een flamebaittopic..
quote:keldertje? leg uit, zit hier eigelijk pas sinds juli rond te neuzen dus geen idee.
Op woensdag 26 november 2003 15:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
juist die
-reacties en zo bedoelde humor is iets waar wij niet op zitten te springen. Humor is niet verboden hoor, er zullen gerust nog topics komen waarin seksualiteiten van een luchtige kant worden bekeken maar topics die niet serieus zijn over een onderwerp en alleen maar bedoeld zijn om een hoop geflame of getroll over een onderwerp uit te lokken zijn niet gewenst.
je kan eventueel kijken of een dergelijk topic in het keldertje kan, mail daarvoor naar knorretje, maar wederom zeg ik hierbij dat het een serieuze en onderbouwde post moet hebben en niet zomaar een flamebaittopic..
quote:dat is een speciaal forum waar je wat ongenegeerder dingen kwijt kan die net iets te onbespreekbaar zijn voor in SEX..
Op woensdag 26 november 2003 15:14 schreef NeMe het volgende:[..]
keldertje? leg uit, zit hier eigelijk pas sinds juli rond te neuzen dus geen idee.
je kan naar jolanda@fok.nl mailen voor toestemming, dan wordt je vanzelf beoordeeld of je toegang kan krijgen of niet..
quote:mensen zoals jij maken dit soort onderwerpen juist onbespreekbaar, tuurlijk is het makkelijk om op een general interest forum een willekeurig omstreden of onsmakelijk onderwerp neer te kwakken 'omdat je het zo leuk vind hoe mensen er op reageren' maar dan heb je toch een aardig stuk van de essentie gemist.
Op woensdag 26 november 2003 15:04 schreef NeMe het volgende:[..]
droooooooog
vind juist die reacties altijd zo leuk, daarom hier
Als je hier serieus genomen wilt worden als poster zou je eens kunnen beginnen met het lezen van de FAQ, als je uitsluitend wilt provoceren, wat ik persoonlijk denk, dan kan je misschien beter gaan SMS chatten op TMF ofzo..
quote:1) hail to the "search"
Op woensdag 26 november 2003 17:07 schreef zandukan het volgende:
Diie moderators hier moeten eens ophouden met hun zielige slotjes.
Als je het er zelf niet mee eens bent is jou probleem maar laat de topics gewoon in hun waarde.
2) bekijk je openingspost eens, je onderwerp en beoordeel je inhoud eens....
3) ik kwam tot de conclusie dat het gewoonweg bagger was, iets wat wij hier niet graag zien in SEX... het is hier geen speeltuin en het is niet de bedoeling dat er met topics in de rondte wordt gegooid die niet of nauwelijks waardevol zijn of iets in die richting.
4) lees de faqs ook ff .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |