Btw imho you're doing a great job (ja knorretje, jij ook als je het hier ff overneemt :-))
quote:*bloos*
Op maandag 3 november 2003 13:20 schreef leonieke het volgende:
wb E.T. trouwens.. hopelijk heeft vakantie wat deugd gedaan.Btw imho you're doing a great job (ja knorretje, jij ook als je het hier ff overneemt :-))
walief!
het gaat niet om sex, maar meer om de gevoelens erachter, de leegte van wat er zou kunnen zijn en hoe dit op te vullen.
Dank u
ow en zouden die stomme, rot reacties eruit mogen?
quote:Hmz ET is alleszins geen modje meer (ban enzo)
Op woensdag 5 november 2003 22:07 schreef Superher0 het volgende:
Ik ben bi maar,
Kan dit topic verplaatst worden naar R&Phet gaat niet om sex, maar meer om de gevoelens erachter, de leegte van wat er zou kunnen zijn en hoe dit op te vullen.
Dank u
(die was positief bedoeld eh for the record ;-))
[Dit bericht is gewijzigd door leonieke op 05-11-2003 22:21]
humor )
\\o
o//
quote:leonieke: nieuwe mods betekenen niet meteen dat je bepaalde dingen nie meer kan, mag of wat dan ook omdat je er misschien andere verwachtingen van hebt of iemand niet mag. Ik vind het jammer dat je er op deze manier tegen aan kijkt, maar we hopen je in de toekomst gewoon nog te zien in dit forumgedeelte.
Op donderdag 6 november 2003 13:17 schreef leonieke het volgende:
owsj blijkbaar toch al nieuwe mods *zucht* zal je mij hier niet meer zo veel zien..
quote:verplaatst
Op woensdag 5 november 2003 22:07 schreef Superher0 het volgende:
Ik ben bi maar,
Kan dit topic verplaatst worden naar R&Phet gaat niet om sex, maar meer om de gevoelens erachter, de leegte van wat er zou kunnen zijn en hoe dit op te vullen.
Dank u
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 06-11-2003 17:35]
quote:Jerruh als mod
Op donderdag 6 november 2003 14:07 schreef Jerruh het volgende:blaat
Hell brakes loose
quote:Ik weet best wel wat nieuwe mods betekenen se, zo dom ben ik echt wel niet. Ik ben gewoon van mening dat er met E.T. meer kon, en daarom zeker niet in de zin dat het losbandig ging worden ofzo, gewoon een gesprek waarin je niet raar bekeken werd omdat je een andere mening had, waar je menign echt wel geapprecieerd werd.
Op donderdag 6 november 2003 14:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
leonieke: nieuwe mods betekenen niet meteen dat je bepaalde dingen nie meer kan, mag of wat dan ook omdat je er misschien andere verwachtingen van hebt of iemand niet mag. Ik vind het jammer dat je er op deze manier tegen aan kijkt, maar we hopen je in de toekomst gewoon nog te zien in dit forumgedeelte.
Maar dat is dan maar weer mijn mening.. een simpele user
quote:in principe zijn wij ook simpele users, punt. Hoe het allemaal zit zat en heeft gezeten met E.T. dat weet ik niet, hoef ik niet te weten en ga ik het zeker ook niet over hebben, want dat zijn mijn en ook erodome haar zaken niet. Wat wel mijn zaak is, is dat wij nu moderators zijn en met veel zin, plezier en enthousiasme dit forum willen gaan begeleiden, in de hoop dat mensen zonder grote drempel over dit onderwerp kunnen posten.
Op donderdag 6 november 2003 18:31 schreef leonieke het volgende:[..]
Ik weet best wel wat nieuwe mods betekenen se, zo dom ben ik echt wel niet. Ik ben gewoon van mening dat er met E.T. meer kon, en daarom zeker niet in de zin dat het losbandig ging worden ofzo, gewoon een gesprek waarin je niet raar bekeken werd omdat je een andere mening had, waar je menign echt wel geapprecieerd werd.
Trouwens, moet ik echt zo schijnheilig zijn ofzo? Het is best normaal dat je niet met de hele wereld overweg kan hoor. Dan zeg ik liever waar het op staat dan dat ik schijnheilig moet lachen in het gezicht van iemand dat ik totaal niet kan appreciëren of waar ik totaal niet kan inkomen in de waarden waar zij naar leven/streven/... Sorry dat ik uitkom voor mijn mening en niet zeg dat ik blij ben dat E.T. weg als ik me niet zo voel.
Ik ben gewoon iemand die uitkomt voor mijn mening en kan best de mening van een ander appreciëren tot op een bepaald niveau dan toch ... Met sommige dingen/ideeën kan ik echt niet leven en sorry dat ik die persoon dan op dat niveau niet meer kan/wil begrijpen.Maar dat is dan maar weer mijn mening.. een simpele user
Het feit dat wij ook die kans verdienen om een poging te wagen zegt dan al genoeg, en dat heeft niks te maken met de geschiedenis van een user: je post hier omdat je ideen kwijt wilt, een verhaal kwijt wilt, wilt adviseren e.d. en als een user dat doet, respecteren we dat in enige mate, want het heeft geen zin om dat op de persoon te spelen.
ik hoop dat je alsnog met plezier of met zin hier post, en als je je echt meteen afgedaan voelt door het vertrek van E.T. dan kan ik niks anders zeggen: jammer, maar helaas.
quote:Wie zegt er hier nu in godsnaam dat ik wil weten waarom E.T. vertrokken is? Ik heb het zelfs nergens geïnsinueerd, dus moet je hier ook nie de indruk wekken dat ik dat ergens gedaan heb.
Op vrijdag 7 november 2003 12:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
in principe zijn wij ook simpele users, punt. Hoe het allemaal zit zat en heeft gezeten met E.T. dat weet ik niet, hoef ik niet te weten en ga ik het zeker ook niet over hebben , want dat zijn mijn en ook erodome haar zaken niet.
quote:Ik had ook nooit een drempel om hier te posten. Ik praat normaal gezien heel makkelijk over zaken die te maken hebben met seksualiteit.
Wat wel mijn zaak is, is dat wij nu moderators zijn en met veel zin, plezier en enthousiasme dit forum willen gaan begeleiden, in de hoop dat mensen zonder grote drempel over dit onderwerp kunnen posten.
quote:Als je nu eerst eens afwacht leonieke, alvorens voorbarige vermoedens en vrezens (...) op te werpen.
Op vrijdag 7 november 2003 18:03 schreef leonieke het volgende:Ik vrees alleen dat die drempel nu gewoon enorm hoog is geworden.
Jerruh en Erodome krijgen zo niet echt een kans om zich én het tegendeel van jouw vermoedens te bewijzen.
quote:Post gewoon lekker, dat blijft gewoon kunnen zoals het bij ET ook kon.
Op vrijdag 7 november 2003 18:03 schreef leonieke het volgende:[..]
Wie zegt er hier nu in godsnaam dat ik wil weten waarom E.T. vertrokken is? Ik heb het zelfs nergens geïnsinueerd, dus moet je hier ook nie de indruk wekken dat ik dat ergens gedaan heb.
[..]Ik had ook nooit een drempel om hier te posten. Ik praat normaal gezien heel makkelijk over zaken die te maken hebben met seksualiteit.
Ik vrees alleen dat die drempel nu gewoon enorm hoog is geworden.
Geef ons een kans...
En bevalt het niet hoe we het doen voel je dan vrij om gefundeerde kritiek te geven, dat is welkom.
quote:ff hier.
Op zaterdag 8 november 2003 12:44 schreef -mainframe- het volgende:
ik vind het beide niet gepast zie opmerkingen ^^ hier boven
het feit dat users fantasieen hebben die jij raar of vreemd vind, kan ik begrijpen, maar laat ze dan in hun waarde.
Ik vind dat in SEX de drempel gerust lager mag in verband met posten, maar voor veel mensen wordt die drempel hoger als ze weten dat er mensen zijn die kutreacties afleveren omdat iets hen niet zindt.
dat is de reden waarom ik jouw reactie heb ge-edit en heb verwezen naar het stukje boven van mij..
bij deze dus. .
quote:Is aangepast...
Op zondag 9 november 2003 12:28 schreef FoeiJongHaai het volgende:
persoonsgegevens in laatste paar posten van
bestaan ze echt nymfomanenlijkt me niet gepast
quote:En de rest dan? is dat wel volgens de policy?
Op zondag 9 november 2003 13:09 schreef erodome het volgende:[..]
Is aangepast...
Je zult maar zo te kijk gezet worden met voornaam, achternaam, wijk en plaats
quote:ik heb m maar dichtgegooid, maar ik geef een nieuw nymofmanietopic een kans, kijken of er dan beter op het onderwerp ingegaan kan worden
Op zondag 9 november 2003 19:35 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
En de rest dan? is dat wel volgens de policy?
Je zult maar zo te kijk gezet worden met voornaam, achternaam, wijk en plaats
quote:Daar ben jij toch voor
Op dinsdag 11 november 2003 11:41 schreef Jerruh het volgende: Daarbij komt dat het vrij veel flauwe opmerkingen uitlokt..slotje dus.
quote:voor die flauwe opmerkingen?
Op dinsdag 11 november 2003 11:42 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Daar ben jij toch voor
ehm
er is dus een centraal topic over, waar, als je kritiek hebt, dat daar kunt uiten. anders blijven de topics komen..
wat betreft je kritiek:
Het is al vaak gebleken dat offtopic reacties of bepaalde flamereacties richting users zorgen voor ontsporing van een topic. Het nut van een topic versneeuwt onder de losstaande reacties.
Omdat ik en erodome vinden dat mensen gewoon in SEX moeten kunnen posten zonder dat er flauwe reacties worden gemaakt, want seks is voor veel mensen nog steeds een bepaald taboe om over te praten, halen we die reacties weg, om er voor te proberen dat een topic serieus verloopt.
luchtige reacteis zijn gewenst, mits ze het doel van het topic niet ondermijnen of users in het negatieve benaderen..
wat betreft mijn postgedrag in topics: als ik een bedoeling van een TS zie, probeer ik dat topic ook in die richting te leiden, om zo een bepaalde discussie op gang proberen te houden, anders verzanden serieuze dingen in een warrige boel.
Ik ben nieuw, ik zal misschien nu te streng zijn, maar dat is ondervinden hoe users denken, en hoe wij over SEX denken....
en met commentaar dus richting het centrale sticky topic gerne!
quote:meestal hangt het van de richting af waarin een user wilt gaan met zijn topic, en omdat, als je centraal gaat met bepaalde grote onderwerpen als zwanger zijn, bepaalde discussies snel door elkaar kunnen lopen of dta specifieke onderwerpen niet meer behandeld worden.
Op woensdag 12 november 2003 10:56 schreef Joepie het volgende:
Gaan jullie ook nog dubbele topics sluiten, danwel samenvoegen? Vand eweek zag ik drie topics over zoenen, en nu weer 3 met zwanger ind e titel, is 1 centraal topic daarvoor niet praktischer? (of in ieder geval 2 sluiten en 1 openlaten)
Niet dat ik hier zelf veel post, maar ik lurk r wel regelmatig
erodome en ik zullen wel kijken in hoeverre de topics simultaan lopen, waarna we ze altijd nog kunnen sluiten of samenvoegen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |