Ditquote:Op woensdag 15 augustus 2018 00:25 schreef Sked het volgende:
De halve Italiaan Marcello, ja.Word niet goed van die twee.
En had toch wel zoiets van 'LEKKER PUH' toen Paul en Chantal te horen kregen dat ze wel kunnen fluiten naar hun terras
Volgende week ook nog. Voor het eerst sinds de tijden dat ik een Rtl-programma heb gekeken. Ik ga het wel missen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:53 schreef Rocket Ride het volgende:
Is dit trouwens de laatste tv week voor Ollolai? Zal het eigenlijk best missen dan. Was een goede keuze van RTL, zeker in de komkommertijd v.w.b. tv.
Inderdaad ja, voor mij ook. De reclames tussendoor zijn wel irritant, maar verder een topprogramma. Kijk ook echt nooit meer naar de commerciëlen verder.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgende week ook nog. Voor het eerst sinds de tijden dat ik een Rtl-programma heb gekeken. Ik ga het wel missen hoor
Voor mij ook heel lang geleden dat ik naar een commerciële omroep heb gekeken/opgenomen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:27 schreef Ceviche het volgende:
Volgende week ook nog. Voor het eerst sinds de tijden dat ik een Rtl-programma heb gekeken. Ik ga het wel missen hoor
https://www.ad.nl/show/ol(...)-programma~a84270bd/quote:Het realityprogramma Ollolai (RTL 4) krijgt een vervolg. De serie over vijf Nederlandse stellen die voor 1 euro een huis in een vervallen dorpje op Sardinië kochten, wordt vanaf 3 september zes weken lang uitgezonden, meldt RTL Boulevard vanavond.
Daarmee wordt Ollolai een wekelijks programma, dat om 21.30 uur te zien zal zijn. De afleveringen van de eerste reeks zijn nu elke werkdag op hetzelfde tijdstip te zien.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:53 schreef Ceviche het volgende:
https://www.ad.nl/show/ol(...)-programma~a84270bd/
Leuk leuk!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ol(...)-programma~a84270bd/
Zij is kennelijk niet fotograaf genoeg om met zo'n simpele camera te kunnen fotograferen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:44 schreef Karina het volgende:
Waarom liet ze hem nou de foto's maken? Terwijl zij de 'fotograaf' is?
Ja dat was mijn punt een beetje ook. Moest ook even gniffelen om die twee limoncello gasten, beetje met water spoelen en de bacteriën zijn wegquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zij is kennelijk niet fotograaf genoeg om met zo'n simpele camera te kunnen fotograferen.
Iemand die serieus kan fotograferen schiet daar ook prima plaatjes mee.
zal dat niet doodgaan met 28%?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was mijn punt een beetje ook. Moest ook even gniffelen om die twee limoncello gasten, beetje met water spoelen en de bacteriën zijn wegTuurlijk.
ALs dat zo is hoef je het ook niet af te spoelenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal dat niet doodgaan met 28%?
haha ja dat afspoelen sloeg nergens op inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs dat zo is hoef je het ook niet af te spoelen
En wel goed laten uitlekken, anders is het geen 28% meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
ALs dat zo is hoef je het ook niet af te spoelen
hahaha ja die hing er rap naastquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:31 schreef Karina het volgende:
Kijk Diederik gaanEn in het begin donderde er eentje van die ezel af.
Nou eerlijk gezegd lijken me die twee wel het type dat drankjes verduntquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
En wel goed laten uitlekken, anders is het geen 28% meer.
¤ 19,95quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:55 schreef golfer het volgende:
Wat een aso's zijn die Marcello en Sandra eigenlijk.![]()
Alleen maar bezig met hun illegale exporthandeltje met niet goed gedesinfecteerde flesjes.
En dan lekker ruzie met elkaar maken bij het niet kunnen versturen van die illegale troep van ze.
Trouwens...wat moet die Limonello (zonder C) gaan kosten? Wat zijn de productiekosten die ze moeten gaan betalen? Wat is inkoopprijs voor hen, wat wordt de accijns die ze moeten gaan betalen, wat is inkoopprijs voor importeur en wat wordt de verkoopprijs? Hebben ze daar al een moment over nagedacht?
De restanten drank, die niet in kleine flesjes passen, drinken ze zelf allemaal op, terwijl ze steken onder water uitdelen aan bijvoorbeeld de fanatieke Diederik, die wel probeert iets bij te dragen aan meedoen en integratie.
Ook raar dat Paul en Chantal niet even een uurtje tijd nemen om bij zo'n belangrijk jaarfeest aanwezig te zijn.
Echt hoor en nog kwaad worden ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:32 schreef Sked het volgende:
Nou, het is wel duidelijk dat twee koppels niet bepaald een goede beurt hebben gemaakt. En Sandra ook bij dat postkantoor, hoe stom kan je zijn als je een serieus bedrijf wil runnen? Het is maar goed dat Marcello naar Nederland gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |