Ik lig met mijn nek en hoofd op een koelmat
Net gearriveerd, en heb ik ook wel verdiend na alle inspanningen die ik ervoor moest doen. Oftewel: ik weet waar ik nooit meer iets laat binnen komen en ook niks ga kopen.
2 koelmattenbesteld, eentje voor de poezels en eentje voor mezelf (of pleegmoederpoezzzz)
Omdat ik niet zeker wist of ik thuis was liet ik hem bij de dierenwinkel in de buurt bezorgen.
Berichtje dat hij gearriveerd was dus ik richting afhaal locatie.
Letterlijk gesprek:
‘Ik kom een pakketje afhalen’
‘Klopt, alstublieft’ *pakketje geeft* ‘en tot ziens he’
Okeee....
Buiten toch maar even snel gecontroleerd, hij leek opengemaakt te zijn en ik kon mijn naam niet meteen vinden.

Pakbon gaf aan dat het klopte.
Thuis uitgepakt: een van de twee matten ontbreekt....
Omdat hij opengemaakt leek eerst de afhaal locatie gebeld.
Ja, die had hem opengemaakt, adressering was onduidelijk dus ze dacht dat het voor de winkel was. Daar kan ik inkomen.
Gemeld dat een mat ontbreekt. Dat klopte, op mijn pakbon stond ook dat die niet geleverd was (had ze gelijk in, ze had mijn bestelling goed bekeken... het stond er heel klein). Ja, en nu? Dan zal het wel niet meer geleverd worden, ik moest de leverancier maar bellen.
Tot dusver redelijk gewoon verhaal, behalve het zomaar meegeven en niet meer leveren.
Maar toen moest mevrouw me nog even meegeven dat dit ervan kwam als ik online bestelde, en dat ik de lokale ondernemer ook wat moest gunnen.
Sinds wanneer moet ik me verantwoorden tegenover iemand die zichzelf opgeeft als afhaalpunt?
Leverancier gebeld en toen bleek mat2 nageleverd te worden. Berichtje was fijn geweest.
Aangezien ik dus echt niet meer naar die winkel ga vroeg ik of het alsnog thuisbezorgd kan worden. Ging niet meer, maar ik kan het adres tijdens bezorging nog aanpassen.
En toen ging hij roddelen over de winkel eigenaar, blijkbaar was er al eerder gedoe geweest.
Niet professioneel, maar nom.
Nu mijn mail maar in de gaten houden zodat ik het kan laten thuisbezorgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit