De FOK!-speurneuzen hebben haar zeker al gevonden....quote:Op woensdag 25 juli 2018 00:04 schreef superniger het volgende:
BREAKING
https://nos.nl/artikel/22(...)vermist-op-cuba.html
Wanneer kwam haar vervanger ook alweer?quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:30 schreef Blue_note het volgende:
Kan echt niet meer naar dat mens kijken.
Dagelijks rondje Trump bashen, zelfde kliekje gasten, vooringenomen toontje 'lekker rebels',
6 augustus.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer kwam haar vervanger ook alweer?
सधन्यवाद Flip.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
6 augustus.
Hopelijk heeft ze een flinke herstelperiode nodig of gaat ze baby blues mad en zien we d'r niet meer terug.
Wat een graftakkemens
Dit dus. Ze is to-taal niet meer objectief. Zij is niet het onderwerp aan tafel, zij is alleen een middel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien ben ik anders geworden maar in mijn herinnering was Jinek altijd wat neutraler.
Zij gaat nu full VARA qua vooringenomenheid.
Ja precies, gewoon echt een DWDD zomer variant.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien ben ik anders geworden maar in mijn herinnering was Jinek altijd wat neutraler.
Zij gaat nu full VARA qua vooringenomenheid.
Hoe zijn de kijkcijfers van M?quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:03 schreef DKUp het volgende:
Het programma lijkt wel een satirisch programma met een semi-Amerikaanse presentatrice.
Dit seizoen is gewoon dramatisch met geforceerde Truamp bashes en oninteressante items.
Maar gelukkig is M nog vele malen slechter.....
Twee keer al in de top 15 best bekeken programma’s.....quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe zijn de kijkcijfers van M?
Ben daar mee gestopt, vind dat persoonlijk ook gewoon slecht.
Cofion cynnes Flip.
De vader van Splinterquote:
Of de moeder.quote:
Dikke vette kwarktassen nuquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:11 schreef Handleiding het volgende:
Houden Eva haar melk boobies het nog een beetje uit met deze HITTE?
Wel een bijna enge kopie van vader Bart.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die jovd-nerd
Weg van tv met die jongeman
Moet je wel eerst trouwen!quote:
Europa zou er zonder hoofd beter aan toe zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:12 schreef Martinello het volgende:
Trump zou er zonder hoofd beter uitzien.
Die ken ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wel een bijna enge kopie van vader Bart.
Splinter is een mega rare voornaam.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die jovd-nerd
Weg van tv met die jongeman
De dag dat Trump wordt opgeknoopt hang ik de vlag uit.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Europa zou er zonder hoofd beter aan toe zijn.
Geniet jij ook van Lotte haar mondje?quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:14 schreef Martinello het volgende:
Elsbeth is zwijg-lesbo. Dat mag natuurlijk niet bij de CU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |