quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Wacht even
Gaat dit erover dat advocaten te weinig verdienen?
Pro deo-advocaten verdienen inderdaad niet veel.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:22 schreef dvdfreak het volgende:
niet zeuren je verdient al paar ton netto per jaar
Ik dacht dat de pro deo zaken vwrdeeld werden over de advocatenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Pro deo-advocaten verdienen inderdaad niet veel.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarvoor wel iets meer doen.
Tientje per uur netto heb ik gelezen; dat houdt idd niet overquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Pro deo-advocaten verdienen inderdaad niet veel.
Lul dan niet zo dom als je niet weet waar je over praatquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, gelukkig weet jij ook wanneer ik inschakelde
Het stond er dus niet meer onder toen ik inschakeldequote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lul dan niet zo dom als je niet weet waar je over praat
Die vergelijking loopt enigszins mank; om advocaat te worden moet je jarenlang studeren...daar hoort een fatsoenlijk salaris bij.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Arme advocaten toch. Ze moeten eens een paar maanden achter de vuilnisauto gaan staan
Een groot enigma inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja maar waarom kan niemand een normale advocaat betalen.
Saygılarımla Flip.
bijna alle bachelor+master studie duurt 4 jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die vergelijking loopt enigszins mank; om advocaat te worden moet je jarenlang studeren...daar hoort een fatsoenlijk salaris bij.
Echt hoor...quote:
beetje bier zuipen bij Minerva en tegen je dertigste eens gaan werken, zwaar hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die vergelijking loopt enigszins mank; om advocaat te worden moet je jarenlang studeren...daar hoort een fatsoenlijk salaris bij.
Dan lijkt het me logisch dat je meer dan een tientje netto per uur verdient.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:27 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
elke bachelor+master studie duurt 4 jaar
tenzij je communicatiewetenschappen gaat studerenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan lijkt het me logisch dat je meer dan een tientje netto per uur verdient.
Dit zijn dus de uitzonderingen.quote:
of om het imagoquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Rechten is zo'n studie die men gaat doen als je niet weet wat je wil.
uiteraard, maar ik denk dat de gemiddelde advocaat weinig te klagen heeftquote:
Kwestie van beschaving!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het komt er eigenlijk op neer dat ze voor pro deo zaken ook 200 per uur willen schrijven
40 dagen seks met Ploumen, gepresenteerd door Arie Boomsmaquote:
quote:
Zwemmers hebben ook van die mooie gestroomlijnde lichamen!quote:
Tide goes in, tide goes out, you can't explain that.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
De FOK!-speurneuzen hebben haar zeker al gevonden....quote:Op woensdag 25 juli 2018 00:04 schreef superniger het volgende:
BREAKING
https://nos.nl/artikel/22(...)vermist-op-cuba.html
Wanneer kwam haar vervanger ook alweer?quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:30 schreef Blue_note het volgende:
Kan echt niet meer naar dat mens kijken.
Dagelijks rondje Trump bashen, zelfde kliekje gasten, vooringenomen toontje 'lekker rebels',
6 augustus.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer kwam haar vervanger ook alweer?
सधन्यवाद Flip.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:34 schreef Blue_note het volgende:
[..]
6 augustus.
Hopelijk heeft ze een flinke herstelperiode nodig of gaat ze baby blues mad en zien we d'r niet meer terug.
Wat een graftakkemens
Dit dus. Ze is to-taal niet meer objectief. Zij is niet het onderwerp aan tafel, zij is alleen een middel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien ben ik anders geworden maar in mijn herinnering was Jinek altijd wat neutraler.
Zij gaat nu full VARA qua vooringenomenheid.
Ja precies, gewoon echt een DWDD zomer variant.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien ben ik anders geworden maar in mijn herinnering was Jinek altijd wat neutraler.
Zij gaat nu full VARA qua vooringenomenheid.
Hoe zijn de kijkcijfers van M?quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:03 schreef DKUp het volgende:
Het programma lijkt wel een satirisch programma met een semi-Amerikaanse presentatrice.
Dit seizoen is gewoon dramatisch met geforceerde Truamp bashes en oninteressante items.
Maar gelukkig is M nog vele malen slechter.....
Twee keer al in de top 15 best bekeken programma’s.....quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe zijn de kijkcijfers van M?
Ben daar mee gestopt, vind dat persoonlijk ook gewoon slecht.
Cofion cynnes Flip.
De vader van Splinterquote:
Of de moeder.quote:
Dikke vette kwarktassen nuquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:11 schreef Handleiding het volgende:
Houden Eva haar melk boobies het nog een beetje uit met deze HITTE?
Wel een bijna enge kopie van vader Bart.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die jovd-nerd
Weg van tv met die jongeman
Moet je wel eerst trouwen!quote:
Europa zou er zonder hoofd beter aan toe zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:12 schreef Martinello het volgende:
Trump zou er zonder hoofd beter uitzien.
Die ken ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wel een bijna enge kopie van vader Bart.
Splinter is een mega rare voornaam.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die jovd-nerd
Weg van tv met die jongeman
De dag dat Trump wordt opgeknoopt hang ik de vlag uit.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Europa zou er zonder hoofd beter aan toe zijn.
Geniet jij ook van Lotte haar mondje?quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:14 schreef Martinello het volgende:
Elsbeth is zwijg-lesbo. Dat mag natuurlijk niet bij de CU.
Eens.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Splinter is een mega rare voornaam.
Die CDJA'ers nemen het niet zo nauw met geen seks voor het huwelijkquote:
het opnemen voor Trumpquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:15 schreef SpaceOddity het volgende:
Tis weer een trumpbashparty. Lachen man.
Oké.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
De dag dat Trump wordt opgeknoopt hang ik de vlag uit.
Over het referendum?quote:
Voorzitters van de jongere politieke partijenquote:
Ja ben het er ook mee eensquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook, ook over hand boven het hoofd houden enzenz
ontzettend opwindende kaaklijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die slikt wel graag (meloenen).
En tegenover eenquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Dat christen unie meisje zal dit wel walgelijk vinden naast een homo zitten
Als zijn vader rechts was geweest had hij bij de SP gezeten.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:21 schreef Handleiding het volgende:
Splinterheeft de meeste ingestudeerde teksten.
Het is geen moslima hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil haar doen. Zij mij niet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die slikt wel graag (meloenen).
zo eng is de CU niet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Kom jij nog een keer van je kamertje of blijf je gewoon oerdomme opmerkingen maken?quote:
Eva laat je uiers gewoon zien joh.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:22 schreef Handleiding het volgende:
Lange mouwen en een gilet met 30 graden
ik zal niet weigeren.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:24 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Eva laat je uiers gewoon zien joh.
Segers vind ik 1 van de meest sympathieke politici. Aardige vent.quote:
Je voelt je wel stoer met je blauwe naampje he.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Kom jij nog een keer van je kamertje of blijf je gewoon oerdomme opmerkingen maken?
Sowwwwquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:25 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je voelt je wel stoer met je blauwe naampje he.
heb je de cupmaat van Elsbeth al geraden?quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:25 schreef richolio het volgende:
Lol die ondertitels veranderen elke keer
VVD CDA en PVV gemist?quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dichter bij sgp komt het niet in de tk
Ben meer van de Lottequote:Op woensdag 25 juli 2018 23:26 schreef Handleiding het volgende:
[..]
heb je de cupmaat van Elsbeth al geraden?
In jouw kamer?quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:28 schreef richolio het volgende:
Die CDA’er zien we later in de kamer denk ik
Moet ze eerst auditie doen bij Buma.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:28 schreef richolio het volgende:
In de leer bij Sabine Uitslag.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:28 schreef richolio het volgende:
wat is haar achternaamquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Lotte haar Instagram is ook prima. Gewoon even intikken jongens.
klopt als een bus.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:34 schreef butz0rs het volgende:
Als een havik volgenWant dat doen havikken?
https://www.instagram.com(...)igshid=139yf1hkkp8t2quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Lotte haar Instagram is ook prima. Gewoon even intikken jongens.
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:35 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)igshid=139yf1hkkp8t2
Klop klop
Die uitdrukking heeft nog een oorsprong. Eva verzint ter plekke nieuwequote:
Ik zal je de kop intikken met mijn hockeystick.quote:
#triggeredquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik zal je de kop intikken met mijn hockeystick.
Hans klokquote:Op woensdag 25 juli 2018 23:56 schreef Handleiding het volgende:
[..]
die zelfs ook. Alleen jij dus niet. Arme drommel
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |