Deze Lewis mis ik niet. Wat een trage pad.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was een mooie pot! Had niet veel langer moeten duren voor de Zwaan.
Merk wel hoe erg ik Lewis gemist heb de laatste jaren bij darts.
Hoezo voormalig? Keelgrijper van je voor de leven.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:04 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat De Zwaan heeft gewonnen van de voormalig keelgrijper A. Lewis op de WMP. Hopelijk vernedert hij ook de klootzak Chisnall in de volgende ronde en ik gun hem de finale. #rtl7darts
Eindbaas met zijn 5 cafes en onroerend goed etcquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oorlogsmisdadigers kan ik weinig respect voor opbrengen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:03 schreef Max23 het volgende:
Barney nee schud genot vanaf de 3e of 4e leg
Tja, Hitler had ook veel onroerend goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eindbaas met zijn 5 cafes en onroerend goed etc
Hij had zijn café toch verkocht aan Rowby?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eindbaas met zijn 5 cafes en onroerend goed etc
Mensur heeft toch niemand doodgemaakt hansquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja, Hitler had ook veel onroerend goed.
Chisnall stukje chokegenot.quote:
Mensur heeft nog wel meer pandjesquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij had zijn café toch verkocht aan Rowby?
Hitler liet het ook vaak doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensur heeft toch niemand doodgemaakt hans
Dat kind van ze is alweer 4quote:
Lekker wijf maar die wenkbrauwen ben ik niet zo fan van. Zou haar wel keihard doen hoor, daar niet van.quote:
Goede dartspeelster ook. Zijn ook al jaren samen he, voor Kim bekend werd enz. Bijzonder met die wangetjesquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker wijf maar die wenkbrauwen ben ik niet zo fan van. Zou haar wel keihard doen hoor, daar niet van.
Dat wordt weer een gouden interview achteraf.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:09 schreef Masterminded het volgende:
Dit is weer een vintage Barney-interview.
Ik ben 8 uur aanwezig en werk 1,5 uur KOEKOEK TOPSJOWWWWquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
De mussen flikkeren hier van het dak en bouwvakkers maken gewoon 8 uren+ per dag. Stel je niet aan, Raybar.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
De mussen flikkeren hier van het dak en bouwvakkers maken gewoon 8 uren+ per dag. Stel je niet aan, Raybar.
De tijden dat hij nog via de achterdeur afdroop toen hij op de IDL van O'Shea verloor, genot.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt weer een gouden interview achteraf.
Post lopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat gaan jullie doen als het vrijdag 53 graden wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Wij stoppen 2 uur, bbq aan op het werk (we verkopen ze dusja lol), baasje betaalt alles genot. Vroige week was collega kachellam, baas betaalde de taxiquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Werken (lol). Hoef maar paar uurtjes gelukkig, daarna even een biertje in het zwembad in de tuin denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:10 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Post lopen.Hallo, collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee uurtjes werk hoor. Lekker op tijd beginnen en dan geniet0n van het fietsenrijden.quote:
Ik ook zoiets, werk meestal zomers bij Postnl.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Twee uurtjes werk hoor. Lekker op tijd beginnen en dan geniet0n van het fietsenrijden.
Wat betaalt PostNL voor pauperloon tegenwoordig dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ook brood op de plank komen ouwe reus.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Twee uurtjes werk hoor. Lekker op tijd beginnen en dan geniet0n van het fietsenrijden.
Krijg iets minder dan 10 euro netto, op zich wel prima voor een student en vind het leuk werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat betaalt PostNL voor pauperloon tegenwoordig dan?
twitter:DuBoyKermit twitterde op zaterdag 26-06-2010 om 17:48:23Dood aan die kanker blackberry, zijn kankermoer. Kankerbatterij is kanker gelekt ofzo door die kanker hitte. Tfoe. reageer retweet
5 weken vakantie genotquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ook brood op de plank komen ouwe reus.
Ik zie geen verschil met nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
Donnie was vroeger geen nette jongen.twitter:DuBoyKermit twitterde op zaterdag 26-06-2010 om 17:48:23Dood aan die kanker blackberry, zijn kankermoer. Kankerbatterij is kanker gelekt ofzo door die kanker hitte. Tfoe. reageer retweet
Heerlijk. Mijn man.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
Donnie was vroeger geen nette jongen.twitter:DuBoyKermit twitterde op zaterdag 26-06-2010 om 17:48:23Dood aan die kanker blackberry, zijn kankermoer. Kankerbatterij is kanker gelekt ofzo door die kanker hitte. Tfoe. reageer retweet
Ik ook 6 weken van school vrij hoor, jij bent leraar toch? Maar beetje bijverdienen kan geen kwaad, ben elke dag die ik moet werken (3 ofzo in de week) om 2/3 uur klaar.quote:
Hopelijk krijgt Donnie snel zelf kanker. Met een planga op gestrekt de oven in.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
Klopt ja, oh dat is wel chill dan inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook 6 weken van school vrij hoor, jij bent leraar toch? Maar beetje bijverdienen kan geen kwaad, ben elke dag die ik moet werken (3 ofzo in de week) om 2/3 uur klaar.
Wat een late binnenvaller.quote:
Donderdag mag je op herkansing.quote:
Warmte, verdiepingen, wat lulde ie toch allemaal...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:17 schreef GwaiLow het volgende:
Ik geef Barney echt maar 20 procent kans deze pot. Als je hem weer negatief hoort praten in zn interview over de warmte en dat dit niet zijn toernooi is, dan is het toch bijna onmogelijk dat ie gaat winnen? En dan ook nog eens laat op de avond, waarin Barney al aangeeft vermoeid te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |