Coffeeshops zat zou je denken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:58 schreef Leandra het volgende:
Wie gaat er dan ook van een metropool als Alkmaar naar de periferie van Amsterdam-Noord?!
Dan kun je dit soort verschillen verwachten hè...
Een gesloten AH...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het ging dus over koffie. En Albert Heijn.
jij beweert dat ik 'jaren' m'n handje opgehouden heb. Ik beweer iets anders. Namelijk dat ik of altijd samengewoond heb met een eikel van een partner die voor het geld zorgde, of dat ik zelf gewerkt heb. Slechts sinds mijn echtscheiding heb ik inderderdaad een uitkering gehad, omdat ik werd vrijgesteld van de participatieplicht omdat ik kinderen onder de vijf jaar had, als alleenstaande moeder.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat een reden is om niet te hoeven werken....
Dus je vind niet dat je de maatschappij nu wat verschuldigd bent na al die jaren je handje ophouden?
Maar spreek je over een paar jaar wel weer. Bij volk als jou is dat geld zo weer weg. Of het nu 10k is of een miljoen.
Iemand die net van de bewindvoerder af is een ineens een hoop geld heeft, dat is vaak wel een succes ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou nou er is meer te doen dan de commerciële sector. Je hoeft niet als een lui zwijn het geld op te maken.
Ik had verwacht dat de VVD-isering van Nederland deze regeling allang gesloopt hadquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:01 schreef DJMO het volgende:
omdat ik kinderen onder de vijf jaar had, als alleenstaande moeder.
correctie: ik houd mijn bewindvoerder gewoon aan. Vind het wel prima dat iemand met verstand van zaken mijn financiën regelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iemand die net van de bewindvoerder af is een ineens een hoop geld heeft, dat is vaak wel een succes ja.
vast, ik ga zo lekker slapenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
AH to go op Amsterdam Centraal is vast nog open
Verstandigquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
correctie: ik houd mijn bewindvoerder gewoon aan. Vind het wel prima dat iemand met verstand van zaken mijn financiën regelt.
Ik wil dat ook wel doen hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
correctie: ik houd mijn bewindvoerder gewoon aan. Vind het wel prima dat iemand met verstand van zaken mijn financiën regelt.
sorry, bewindvoerder kunnen alleen door de rechter worden aangewezenquote:
Danny is toch ook een soort hoogste rechter.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry, bewindvoerder kunnen alleen door de rechter worden aangewezen
Dan zou je hem cassatie moeten kunnen aanvragen bij een banquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Danny is toch ook een soort hoogste rechter.
kan toch? Mailen fok@forum.comquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan zou je hem cassatie moeten kunnen aanvragen bij een ban
ik ben er anders zeer gelukkig.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:42 schreef Deshain het volgende:
[..]
Terechte klacht, wat een fucking hellhole is dat zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |