Sudden deathgenot.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve voor JDZ dus. Smiss mentaal labiel genot. WK tegen JDZ boh wat een pot was dat.
In augustus drie weekenden dagje starten met Cadby genot.quote:
Lekker man, zit nu al met mijn hand in mijn broek terwijl ik aan Cadby denk.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In augustus drie weekenden dagje starten met Cadby genot.
Ah de PSVCL act is net zo vermoeiend als klaasmongoolalles man manquote:Op maandag 23 juli 2018 23:53 schreef PSVCL het volgende:
Terug naar de bdo met die klaassen ,wat een pannenkoek.
Nog nooit een fatsoenlijke partij zien gooien op tv
De onwetendheidquote:Op maandag 23 juli 2018 23:53 schreef PSVCL het volgende:
Terug naar de bdo met die klaassen ,wat een pannenkoek.
Nog nooit een fatsoenlijke partij zien gooien op tv
Yannick is nu brandbrieven aan het schrijven naar de Engelse overheid.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker man, zit nu al met mijn hand in mijn broek terwijl ik aan Cadby denk.
CADBYGODquote:Op maandag 23 juli 2018 23:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Yannick is nu brandbrieven aan het schrijven naar de Engelse overheid.
Op World Matchplay is het altijd veel warmer als op andere toernooien, is al jaren zo.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:56 schreef KennyPowers het volgende:
Hitte gelul. Elk toernooi het laatste jaar zeker.
Ja snap ik maar het is geen argument voor Jelle zijn spelquote:Op maandag 23 juli 2018 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op World Matchplay is het altijd veel warmer als op andere toernooien, is al jaren zo.
Operatie pols genotquote:Op maandag 23 juli 2018 23:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja snap ik maar het is geen argument voor Jelle zijn spel
Teveel in het openbaar zitten rukken zeker.quote:
Klaasen moet even zware lotingen krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Donder Rob met die Klaasen joh. Wat een wanvertorning al 2 jaar.
Die one year rolling is stom. Namen als Brown, Klaasen, K. Anderson en North hebben zware mazzel met wat ze tussen de WMP en het WK bijeen hebben gegooid op de vloer.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Die Riesjard North ook met zijn 80 gemiddeld.Die vloertoernooien zouden minder belangrijk moeten worden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig heeft Jelle zijn vriendin schoolvakantie.
Tja...Jelle.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Klaasen moet even zware lotingen krijgen.
Ten tijden van Taylor was een gemiddelde van 95 voor zijn tegenstander wereldnieuws.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 02:39 schreef F.M.D. het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+terug+dan+ooit.aspx
Muah ik vind ze nogal mild. De laatste jaren zijn er terecht de veren in de kont, maar nu mag je ook kritisch zijn. MvG vliegt er op de UK open en World Matchplay in de eerste ronde uit, de 2 grootste rankingtoernooien sinds het WK. Dat hoort niet bij de nummer 1. Als dat Taylor überhaupt al overkwam in zijn hoogtijdagen dan was het echt crisis hoor.
Hij wordt, vind ik, wel elk jaar steeds beterquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:17 schreef KennyPowers het volgende:
Smith wordt wel vies de hemel in geprezen omdat hij 1 keer een fluttoernooi wint
Kyle Anderson heeft het ook geen fuck geholpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:17 schreef KennyPowers het volgende:
Smith wordt wel vies de hemel in geprezen omdat hij 1 keer een fluttoernooi wint
Haat lijkt me wel meteen een groot woord. Hij was wel teleurgesteld maar daar kon Chizzy niet veel aan doen vanwege de rankingquote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Smiss haat Chizzy toch? Was toch met dat getweet toen Chizzy het WK mocht spelen en hij niet.
Ik meen me te herinneren dat hij ontzettend sarcastisch deed na weer een nederlaag van Chizzy op dat WK...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haat lijkt me wel meteen een groot woord. Hij was wel teleurgesteld maar daar kon Chizzy niet veel aan doen vanwege de ranking
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Blijft mooi hoe hij inleunt om nog iets van affectie te tonen
Ik sla over. Denk dat ik pas weer inschakel bij Eddy.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Stijn; vanavond beetje leuke tafel bij vive le velo? Ik ken de gasten niet op Helsen beetje na
Dit nummer ken ik wel Henk, alleen vind ik het geen goed opkomstnummer.quote:
Opkomen met Muse - Psycho sowiesoquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit nummer ken ik wel Henk, alleen vind ik het geen goed opkomstnummer.
En na afloop van de pot altijd een labiele act.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
SWEET CAROLINE ACT
KIJK MIJ EENS AAIBAAR ZIJN MENSEN
Queen vind ik echt kut muziek. Muse was live echt geniaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Queen - One Vision BOHHHHH Gitaarspel, natte slip
Queen is live geniaal ouwe pik. Sowieso grootste rockband ooit 400 miljoen albums genotquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Queen vind ik echt kut muziek. Muse was live echt geniaal.
Niet aan mij besteedt, ben ook wat te jong om dat live te hebben kunnen aanschouwen. Of je moet die klucht met Adam Lambert bedoelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Queen is live geniaal ouwe pik. Sowieso grootste rockband ooit 400 miljoen albums genot![]()
Lambert wat een zangerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet aan mij besteedt, ben ook wat te jong om dat live te hebben kunnen aanschouwen. Of je moet die klucht met Adam Lambert bedoelen.
Ik ook en accepteer dat ook niet. Zonder haar kan ik zo een kamp in teringquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wordt kaal maar heeft het nog niet geaccepteerd
Van voor is het een hunk en van achteren is het George Costanzaquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wordt kaal maar heeft het nog niet geaccepteerd
Heeft haartransplantatie gedaan want op de ET's verscheen hij een tijdje kaal.quote:
Das wereldsquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft haartransplantatie gedaan want op de ET's verscheen hij een tijdje kaal.
Ik heb daar niet zoveel mee.quote:
Ik ga toch ook wat eurotjes opzij leggen en in Turkije even transplantatie doen (kost 1/10de van de NL prijs)quote:
twitter:Meulyy twitterde op dinsdag 24-07-2018 om 17:56:32Morgen samen met @KoertWesterman de woensdag avond aan elkaar knopen bij @rtl7darts wat ik natuurlijk helemaal te gek vind #held #darts #WorldMatchplayDarts reageer retweet
Ik heb in de vorige pauze een biertje gepakt zonder een bieropener mee te nemen.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige pauze een biertje gepakt zonder een bieropener mee te nemen.
Een biertje kun je bijna overal mee openmaken.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige pauze een biertje gepakt zonder een bieropener mee te nemen.
Ik ben daar wat lakser in geworden sinds Zipportal niet meer onder ons isquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je moet ook nog het nieuwe Marcel filmpje plaatsen
Als je ze niet post vergeet ik het vaak dus wordt wel gewaardeerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben daar wat lakser in geworden sinds Zipportal niet meer onder ons is
Deze is ook niet zo leukquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben daar wat lakser in geworden sinds Zipportal niet meer onder ons is
Dat viel echt op hé..... tijdens het WK had hij dit nog niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:43 schreef bechirti het volgende:
hoe heeft die cullen in een paar maandrn een tonsuurtje gekregen?
twitter:Wayne501Mardle twitterde op dinsdag 24-07-2018 om 21:52:57Joe Cullen’s best tv performance since walloping Corey Cadby in the worlds a couple of years ago. Played brilliantly. Kudos. @rockstar_13_ reageer retweet
Allang.quote:
johquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Sjeffrie lijkt mij een enorme tokkie. Waar komt ie vandaan Stijn, Den Haag?
Rijswijk. Gooit zijn pijlen ook in Haagse competities.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Sjeffrie lijkt mij een enorme tokkie. Waar komt ie vandaan Stijn, Den Haag?
Ah, check.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Rijswijk. Gooit zijn pijlen ook in Haagse competities.
Er is een groot verschil tussen Oud-Rijswijk en de restquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Rijswijk. Gooit zijn pijlen ook in Haagse competities.
Toch mooi hoe hij zo voorspelbaar is maar toch altijd verrassend uit de hoek komt.quote:
Dat hoopt Tagliano ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk heft hij daarna zijn account op
Hij radicaliseert wel steeds meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Toch mooi hoe hij zo voorspelbaar is maar toch altijd verrassend uit de hoek komt.
Heb jij je biertje al open gekregen?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:03 schreef Masterminded het volgende:
Mij interesseert het geen hol wie deze pot wint
Erg jammer dat Wattimena onterecht met 12-10 van de klootzak Wade heeft verloren in ronde 1 van de World Matchplay. Ik had gehoopt dat de sympathieke Wattimena dit jaar minstens de kwartfinale van de WM ging halen maar die walgelijke Wade had vandaag teveel gelukquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Toch mooi hoe hij zo voorspelbaar is maar toch altijd verrassend uit de hoek komt.
Met een bieropener van een heuse trouwerij uit 1999.quote:
Hij haat juist de sympathieke mensen. Lewis is een prima kerel, Wade zekerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Erg jammer dat Wattimena onterecht met 12-10 van de klootzak Wade heeft verloren in ronde 1 van de World Matchplay. Ik had gehoopt dat de sympathieke Wattimena dit jaar minstens de kwartfinale van de WM ging halen maar die walgelijke Wade had vandaag teveel geluk
Heeft die trouwerij toch nog wat goeds gebracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met een bieropener van een heuse trouwerij uit 1996.
Ze zijn al gescheiden, kwam mij laatst ter ore.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heeft die trouwerij toch nog wat goeds gebracht.
Het kleine kut dwergje is ook weinig mis mee, alsmede Chizzy.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij haat juist de sympathieke mensen. Lewis is een prima kerel, Wade zeker
Adrenalinegoden. Ging weer op de fiets zitten alsof er niets aan de hand was.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
@wielervolgers; Gilbert heeft zijn knieschijf gebroken koekoek
Zo dan, en gewoon uitgereden en alles.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom werkt het in het voetbal niet meer zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Adrenalinegoden. Ging weer op de fiets zitten alsof er niets aan de hand was.
Tering, daar nog 60km mee gefietst. Sow.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat de mogelijkheden daartoe worden geboden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom werkt het in het voetbal niet meer zo?
wowquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar loont het (soms) om te blijven liggen, bij het fietsen niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom werkt het in het voetbal niet meer zo?
Wattimena, Cullen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:07 schreef Szura het volgende:
Yannick vindt geen enkele darter leuk volgens mij, behalve de altijd sympathieke KAnderson
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dankquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar loont het (soms) om te blijven liggen, bij het fietsen niet.
Dat is hij al het hele jaar. Hoort bij Lewis 2.0.quote:
Was juist een compliment.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Neymar hebt. Dank
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is de rode draad tussen al die spelers?
Potentieel, maar vooralsnog vooral middelmaat?
Kan die opa niet gewoon achter de geraniums gaan zittenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
Taylor zei zaterdag ook dat hij #geenfan is van de trage Lewis.
Hij heeft nog demonstratietoernooien tot in 2019, genot.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan die opa niet gewoon achter de geraniums gaan zitten
Rondewim komt niet omdat Tagliano de maat bepaalt hier.quote:
Hmm, hier zit een verhaal achter.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Rondewim komt niet omdat Tagliano de maat bepaalt hier.
Die komt pas terug als de grootste lol van het WK2019 al geweest isquote:
Zonde. Tagliano is hier toch nooit. Kom terug Wim.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Rondewim komt niet omdat Tagliano de maat bepaalt hier.
Rot op jinxerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
JDZ gaat gewoon winnen zoals ik gisteren al voorspelde.
Je praat een beetje als Klaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
JDZ gaat gewoon winnen zoals ik gisteren al voorspelde.
Van Gerwen eruitquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus wat heb ik tot nu toe van het toernooi gemist? Ik vergeet altijd dat er darts is als het hartje zomer is
We hebben slecht nieuws voor je.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus wat heb ik tot nu toe van het toernooi gemist? Ik vergeet altijd dat er darts is als het hartje zomer is
nananananananaquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Weer geen Hardstyle bij de opkomst van JdZ zeker?
Friet from desire aids.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Weer geen Hardstyle bij de opkomst van JdZ zeker?
MANIsch depressiefquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee met dit weer. Waar komt je username eigenlijk weg?
GurneyIsNietOkequote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is nog plek op de Zwaan trein.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gemerkt
Voor wie moet ik nu zijn?
garyquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gemerkt
De Zwaan of Wade.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gemerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |