En dit is dus precies wat er zo fout is! Dit!quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ze er zelf helemaal ok mee was?
Ze was 15, dat schreef je zelf.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dus? ze was 16 of nouja met die andere gasten speelde wss al eerder.
Ik zie geen reden om hulp in te roepen over dat ze seks heeft met oudere gasten als ze 16 is, dus gewoon legaal en ze het ook nog eens zelf wil
Waarom zou ik dat doen en haar halve leven verzieken en dat haar ouders dat weten?
16 en een beetje toen ze het mij verteldequote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Omdat ze er nog niet oud genoeg voor is om die keuze te maken. Omdat dat erg schadelijk kan zijn. Omdat jij de volwassene was.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om hulp in te roepen over dat ze seks heeft met oudere gasten als ze 16 is, dus gewoon legaal en ze het ook nog eens zelf wil
Waarom zou ik dat doen en haar halve leven verzieken en dat haar ouders dat weten?
Ze was neurologisch nog niet ontwikkeld genoeg (haar frontaal kwab) om de consequenties van die keuzes te overzienquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Omdat ze er nog niet oud genoeg voor is om die keuze te maken. Omdat dat erg schadelijk kan zijn. Omdat jij de volwassene was.
In het vorige topic zei je nog dat het nog twee maanden zou duren voordat ze 16 werd.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
16 en een beetje toen ze het mij vertelde
”Of nou ja met die andere gasten speelde wss al eerder.”quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Hier was ze bijna zestien toen ze over seks begonquote:Op zaterdag 21 juli 2018 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn ervaring he, ze doelen er zelf namelijk dan op.
Nu krijg je een eerlijke mening van mij met hoe zoiets gaat.
En voor de duidelijkheid ben er dus niet op in gegaan.
Maar zei doelde er continu op om seks te hebben.
En viel het nog wel mee want ze was bijna 16 maar ik 24 toen.
Tsja is dat onwijs erg??
Weet niet hoor zie er niet zoveel kwaads in, maargoed weet natuurlijk ook dat het niet helemaal legaal is in NL
15 en 10 maanden toen ik begon met praten. duidelijk dat ze niet gelijk met die verhalen kwam.quote:
Toen ik met haar begon te praten ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In het vorige topic zei je nog dat het nog twee maanden zou duren voordat ze 16 werd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:07 schreef kree het volgende:
Maargoed het is wel even genoeg over mij persoonlijk.
Ik wil alles uitleggen maar probeer me dan niet te overtuigen dat ik fout was, want dat lukt namelijk niet.
Want zie er nog steeds echt helemaal niks fouts aan
Waarom schreef je dan dit (uit de quote van Childofthestars):quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
15 en 10 maanden toen ik begon met praten. duidelijk dat ze niet gelijk met die verhalen kwam.
Dat hoorde ik pas later toen ze er soort van door in de problemen kwam en ik de huisarts belde voor haar.
Ik ga toch niet voor haar bepalen wat ze moet doen als het legaal is.
Kijk als ze nou 10 was geweest ofzo dan was dat een heel ander verhaal geweest.
Maar er was niks aan wat niet legaal was en dan is het echt gewoon haar eigen keuze.
Echt zou jij dat doen dan hulp inschakelen voor iemand die gewoon niks illegaals doet?
Denk dat ik haar hele leven had verpest. Zelfs die huisarts bellen vond ik al een ding. Maargoed daar was ze zelf ok mee zolang haar ouders het maar niet wisten
Daar kan ik toch niks aan doen, zo vertelde ze het mij toen ze al 16 was.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
”Of nou ja met die andere gasten speelde wss al eerder.”
Godsamme kree, ik ga echt ernstig twijfelen aan jouw verstandelijke vermogens.
Dat is je al verteld. Je zou moeten ingrijpen. Mensen moeten inlichtenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen, zo vertelde ze het mij toen ze al 16 was.
Wat had ik dan moeten doen volgens jou?
misschien scheelt het een maand maar niet veel meer. Alsof dat dan verschil maakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier was ze bijna zestien toen ze over seks begon
Bijna zestien is vijftien
Er ligt ergens een grens. Vandaar de term 'grensoverschrijdend'.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
misschien scheelt het een maand maar niet veel meer. Alsof dat dan verschil maakt.
Dus nu doel je op van 1 maand verschil maakt verschil in de geestelijk ontwikkeling.
Alsof dat zo gaat
Nee en daarom is het fout van JOU. Zij was een kind. Jij bent de volwassene en volwassenen moeten kinderen beschermen tegen zichzelfquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
misschien scheelt het een maand maar niet veel meer. Alsof dat dan verschil maakt.
Dus nu doel je op van 1 maand verschil maakt verschil in de geestelijk ontwikkeling.
Alsof dat zo gaat
16 is eigenlijk ook nog veel te jong. De hersenontwikkeling is dan nog in volle gang en er is nog een enorme disbalans in de hormoonhuishouding.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Alsof dat zo gaat
Omdat ze nog geen 16 was.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:16 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Waarom schreef je dan dit (uit de quote van Childofthestars):
En viel het nog wel mee want ze was bijna 16 maar ik 24 toen.
Tsja is dat onwijs erg??
Weet niet hoor zie er niet zoveel kwaads in, maargoed weet natuurlijk ook dat het niet helemaal legaal is in NL
Oh dat boeit TS niet zo. Gaat er meer om of het strafbaar is voor hem.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
16 is eigenlijk ook nog veel te jong. De hersenontwikkeling is dan nog in volle gang en er is nog een enorme disbalans in de hormoonhuishouding.
waarom? het is legaal gewoonquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is je al verteld. Je zou moeten ingrijpen. Mensen moeten inlichten
Dat is duidelijk ->quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh dat boeit TS niet zo. Gaat er meer om of het strafbaar is voor hem.
quote:
Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar ze vond dat zelf ok en had er ook geen problemen mee om te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee en daarom is het fout van JOU. Zij was een kind. Jij bent de volwassene en volwassenen moeten kinderen beschermen tegen zichzelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |