Dat is niet waar. Je mag je eigen mening hebben. Alleen 1 persoonlijke ervaring is geen argument. Toen ik aankwam met neurologie en dat kinderen van twee ook keuzes konden maken, negeerde je dat en zei je dat je er niet op in wilde gaan. Terwijl dat valide argumenten zijn. Dan vertel jij weet dat je vind dat zij goed consequenties kon overzien op die leeftijd. Terwijl ze bang was zwanger te zijn. Als je consequenties kan overzien, vrij je bijvoorbeeld veilig. Om ook op jouw ervaring in te gaan.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik ga er wel op in alleen wat iedereen dan wil horen is van ja je hebt gelijk ik was totaal fout.
Dan is het wel ok, maar zo zie ik het dus niet.
Jij maakt er van intiem/seksueel contact?quote:
Er staat niet PER SE seksueel contactquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Jij maakt er van intiem/seksueel contact?
Er staat niet seksueel contact
Niet per se seksueel staat er. Zie jij dat niet???quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Jij maakt er van intiem/seksueel contact?
Er staat niet seksueel contact
Ik snap niet waarom ik dit steeds moet herhalen. Er is niks gebeurt ik heb het afgehouden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je mag je eigen mening hebben. Alleen 1 persoonlijke ervaring is geen argument. Toen ik aankwam met neurologie en dat kinderen van twee ook keuzes konden maken, negeerde je dat en zei je dat je er niet op in wilde gaan. Terwijl dat valide argumenten zijn. Dan vertel jij weet dat je vind dat zij goed consequenties kon overzien op die leeftijd. Terwijl ze bang was zwanger te zijn. Als je consequenties kan overzien, vrij je bijvoorbeeld veilig. Om ook op jouw ervaring in te gaan.
Je wilde een algemeen topic zei je, dus ik postte een algemene reactie, onderschreef mijn reactie en vervolgens begon je direct weer over je eigen verhaal..quote:Op maandag 23 juli 2018 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat dat niet zo is en dat is prima want het hele doel van het topic.
Maar het kan ook zonder te schelden en soms wordt je het gewoon niet eens nouja goed accepteer dat dan.
En dan kun je bijvoorbeeld zoals bovenstaande wetteksten of weet ik waar het vandaan komt gaan herhalen.
maar 1 die zijn niet eens relevant voor de situatie
en 2 het heeft geen zin om dat te blijven posten want mijn mening gaat namelijk niet veranderen erover.
Dus ja ok als je ze blijft herhalen dan krijg je ook steeds dezelfde reactie terug.
Bovendien was dit sowieso iets wat al jaren geleden gebeurde en daar is niks meer aan te doen.
Het is echt niet alsof ik nu nog op jonge meisjes loer.
Je moet dat juist niet herhalen, maar met argumenten komen (WETENSCHAP) waaruit blijkt dat intiem contact met kinderen oké isquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dit steeds moet herhalen. Er is niks gebeurt ik heb het afgehouden.
Ze had seks met andere oudere gasten die ik verder niet ken.
Maar ze vertelde mij erover.
Ja om het algemeen te houden want hoopte dat er dan andere zijn die er wat over willen vertellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er staat niet PER SE seksueel contact
Als een meisje van 15 mij zoiets verteld dan ging ik die oudere gasten toch eens snel leren kennen, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dit steeds moet herhalen. Er is niks gebeurt ik heb het afgehouden.
Dat is prima maar dan moet het niet in een quote naar mij zijn want dan neem ik aan dat ze specifiek voor mij bedoelt zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je wilde een algemeen topic zei je, dus ik postte een algemene reactie, onderschreef mijn reactie en vervolgens begon je direct weer over je eigen verhaal..
Bovendien, het moest toch een algemeen topic zijn? Dan zijn die artikelen absoluut relevant, ongeacht jouw persoonlijke ervaring, daar ging het echter niet om in dit topic... Toch??!
Herhaling nummer 33987875688: Het gaat mij er niet om wat er allemaal is gebeurt. Het gaat mij er om dat je dingen die niet kunnen goed zit te praten met woorden als 'ze wilde het zelf' en 'ze was bijna 16'quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja om het algemeen te houden want hoopte dat er dan andere zijn die er wat over willen vertellen.
Dat heeft verder niks te maken met wat ik heb gedaan
Je snapt het inderdaad niet, dat is ook het hele punt dat we allemaal maken..quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je snapt het inderdaad niet, dat is ook het hele punt dat we allemaal maken..
Ja hoe wil je dat doen als ze zelf niet meer verteld als wat ze deed?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:03 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als een meisje van 15 mij zoiets verteld dan ging ik die oudere gasten toch eens snel leren kennen, als je snapt wat ik bedoel.
Je was niet gequote.. Ik quote niemand, dop quote mij, ik quote dop en toen quote jij mij met opnieuw je persoonlijke verhaal..quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is prima maar dan moet het niet in een quote naar mij zijn want dan neem ik aan dat ze specifiek voor mij bedoelt zijn.
In dat geval zou ik hulp inroepen. Ik ben zelf niet zo'n fan van politie, dus maatschappelijk werk of zo. En het daar voorleggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoe wil je dat doen als ze zelf niet meer verteld als wat ze deed?
Je spreekt jezelf tegen. Je zegt genoeg over jou persoonlijk en vervolgens begin je weer over jezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:07 schreef kree het volgende:
Maargoed het is wel even genoeg over mij persoonlijk.
Ik wil alles uitleggen maar probeer me dan niet te overtuigen dat ik fout was, want dat lukt namelijk niet.
Want zie er nog steeds echt helemaal niks fouts aan
Waarom zou ik dat doen als ze er zelf helemaal ok mee was?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In dat geval zou ik hulp inroepen. Ik ben zelf niet zo'n fan van politie, dus maatschappelijk werk of zo. En het daar voorleggen.
Omdat ze een kind isquote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ze er zelf helemaal ok mee was?
Dus? ze was 16 of nouja met die andere gasten speelde wss al eerder.quote:
Omdat ze er nog niet oud genoeg voor is om die keuze te maken. Omdat dat erg schadelijk kan zijn. Omdat jij de volwassene was.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ze er zelf helemaal ok mee was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |