Hij is wereldtop.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe is de tijdrit van Roglic eigenlijk? Iemand hier weet dat vast wel.
Ah, mooi. Dat wist ik niet, thanks.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is wereldtop.
Zegmaar achter Dennis, Dumoulin zowat de beste tijdrijder die er op dit moment is
Was de enigste die vorig jaar tijdens het WK in de buurt van Tom kwam qua tijdquote:Op donderdag 26 juli 2018 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe is de tijdrit van Roglic eigenlijk? Iemand hier weet dat vast wel.
Misschien Campenaerts en Küng nog van vergelijkbaar niveau, maar hij is normaal wel iets beter dan Froome en Thomasquote:Op donderdag 26 juli 2018 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dat wist ik niet, thanks.
Het zou me niks verbazen als hij gewoon een betere tijdrit gaat rijden dan Tomquote:Op donderdag 26 juli 2018 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien Campenaerts en Küng nog van vergelijkbaar niveau, maar hij is normaal wel iets beter dan Froome en Thomas
Morgen een half minuutje pakken. Dan zaterdag de tijdrit van z'n leven schroeien en de Tour winnen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien Campenaerts en Küng nog van vergelijkbaar niveau, maar hij is normaal wel iets beter dan Froome en Thomas
Dat kan echt alleen als Thomas een hele matige dag heeft tijdens de tijdrit. Die heeft dit seizoen nog niet altijd geimponeerd op de tijdritten, hoewel die over het algemeen wat korter waren, maar 2 minuten verliezen lijkt me veelquote:Op donderdag 26 juli 2018 22:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Morgen een half minuutje pakken. Dan zaterdag de tijdrit van z'n leven schroeien en de Tour winnen.
Ik was ook niet heel erg serieusquote:Op donderdag 26 juli 2018 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan echt alleen als Thomas een hele matige dag heeft tijdens de tijdrit. Die heeft dit seizoen nog niet altijd geimponeerd op de tijdritten, hoewel die over het algemeen wat korter waren, maar 2 minuten verliezen lijkt me veel
Ik vind het nog steeds een domme beslissing geweest.quote:
Braafste jongen van de klas.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een domme beslissing geweest.
Onvergetelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die avondetappe destijds met Koerts en Bodar
Nooit gezienquote:Op donderdag 26 juli 2018 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die avondetappe destijds met Koerts en Bodar
Ik zat in Tsjechie. Dat was nog iets moeilijker om te begrijpen wat er gaande wasquote:Op donderdag 26 juli 2018 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Boh Rasmussen![]()
Ik was toen in Canada en wat een chaos was dat toen om het te volgen. Gebrekkig internet, tijdsverschil, andere Europese gasten die amper Engels konden om elkaar op de hoogte te houden, bohZal dat nooit vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |