ik vergeet zulk sort dingen altijd sochtends.. en dan denk ik savonds : "oooohh.. kuuuuttt.. "quote:
Sterkte meid. Een beetje bloedverlies hoeft gelukkig niets te betekenen. Het kan ook van de innesteling zijn. Houd vol. Zo na de echo weet je meer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef Cygne het volgende:
Bobby, misselijk! Wel af en toe rozeverlies bij afvegen maar nog geen miskraam. Knijp m wel voor de echo morgen.
Daar heb ik nog niet echt over durven denken. Ik ben bang om nog een test te doen eigenlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 07:38 schreef douche-eendje het volgende:
Cygne succes zo![]()
Kirb, fijne vakantie!
Ansucces met het gesprek.
Gaddle, ik hoop voor je dat het bloed gewoon wegblijft. Wanneer ga je eventueel nog een keer testen?
Ik zit nog in de clomidloze ronde. Cd31, maar geen idee of ik een eisprong heb gehad.
maar hoe lang is je cyclus nu dan? en hoe lang is die normal??quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:18 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet echt over durven denken. Ik ben bang om nog een test te doen eigenlijk
Misschien staat het er verkeerd, maar ben nu in totaal 3 jaar bezig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:21 schreef B.ertha het volgende:
Bizar AN, dat ze jou zo lang laten aanklooien met clomid en andere hormonen. Begrijpelijk dat het je aangrijpt, hopelijk heb je echt iets aan die gesprekken.
Over twee weken weer echo. Als het nog steeds goed is, verwijzing voor vlokkentest.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:34 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ja CygneWat fijn!
![]()
Wat is nu het vervolg van het traject?
Oh wat heerlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:28 schreef Cygne het volgende:
We hebben een knipper! Een goeie krachtige ook. Vruchtje mat wel maar 6+3 ipv de 7 weken die ik nu zou moeten zijn. Mja, da's het nadeel van die vroege echo's ook met dat millimeter werk.
Ah, nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:29 schreef AN. het volgende:
[..]
Misschien staat het er verkeerd, maar ben nu in totaal 3 jaar bezig.
Na een klein jaar naar gyn gestapt en toen op clomid gezet.
Clomid moest ik 12 rondes proberen, in ronde acht zwanger geraakt -> miskraam en ronde met clomid daarna weer zwanger en miskraam.
Omdat het dan toch succesvol is geweest, wilden ze weer zo’n 12 rondes het proberen.
Maar na negen rondes zagen ze dat ik wel klaar was met de clomid en toe was aan nieuwe kansen.
En nu dus vierde ronde van Gonal F.
Al voelt het inderdaad soms wel als aanklooien.
Over twee weken een gesprek met de MW.
En gaddle, ik zat ook aan een test te denken voor jou, maar snap dat jij daar andere gevoelens over hebt..
En cygne, ik duim nog!
Och wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:28 schreef Cygne het volgende:
We hebben een knipper! Een goeie krachtige ook. Vruchtje mat wel maar 6+3 ipv de 7 weken die ik nu zou moeten zijn. Mja, da's het nadeel van die vroege echo's ook met dat millimeter werk.
Mijn cyclus wisselt zo erg. Dat ik daar niet zoveel uit kan halen. Het kan ergens tussen de 5 weken tot 3maanden inzitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar hoe lang is je cyclus nu dan? en hoe lang is die normal??
dan is 1+ 1 toch 2?
Nog wel even spannend dus, maar deze hobbel is genomenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:41 schreef Cygne het volgende:
[..]
Over twee weken weer echo. Als het nog steeds goed is, verwijzing voor vlokkentest.
Wat een geweldig nieuws. Geniet ervanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:28 schreef Cygne het volgende:
Ik begrijp je gevoel helemaal en een negatieve test is niet leuk, maar met een inseminatie zou ik zeggen dat je toch precies weet wanneer je ongesteld zou moeten wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:11 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Mijn cyclus wisselt zo erg. Dat ik daar niet zoveel uit kan halen. Het kan ergens tussen de 5 weken tot 3maanden inzitten.
Als het recht toe recht aan was dan kan je het makkelijk uit rekenen.
Mijn vorige cyclus was bijvoorbeeld 41dagen. Maar een aantal maanden geleden zat er 3maanden tussen de ene en de andere menstruatie.
Eerst maar een test kopen dan. Vrijdag ga ik dan denk ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |