Bedoel je schoenen? Bedoel je met vrienden Montelly?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:28 schreef FenoFena het volgende:
Oké ik kan goed mannen gebruiken en ik trek deze mannen ook aan.
-mannen die alles voor me betalen
En ga zo maar door
Ik vond dit super chill om naast mijn vriend te hebben, alleen werden mijn vriendjes altijd jaloers, en deed de relatie ten slechte, ik snap dat niet. Er zit namelijk geen andere intentie (sexuele of emotionele reden) voor mij achter ik gebruik ze gewoon puur voor eigen belang.
Het is puur praktisch en handig hoe de samenleving werkt: veel mannen willen zich nuttig voor vrouwen maken, zit in het instinct en ik kan hier handig op inspelen: ik ruik dat ik de juiste doelgroep (klinkt haast economisch) te pakken heb om te krijgen wat ik wil
Omdat ik je ken, dat weet jequote:
Haha mooi ditquote:
Tja Laura is natuurlijk niet zo maar iemand he... mannen willen haar graag dienen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 06:14 schreef 111210 het volgende:
[..]
Haha mooi dit
Maargoed, ik snap die mannen van jou niet. In een vriendschap doe je dingen voor elkaar en komt het van twee kanten. Als het bij mijn vriendschappen altijd maar van 1 kant komt is het snel klaar.
Gek genoeg heeft ze daar wel gelijk in.quote:Op donderdag 26 juli 2018 06:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tja Laura is natuurlijk niet zo maar iemand he... mannen willen haar graag dienen.
Welke accounts had ze naast slangebek nog meer?quote:Op donderdag 26 juli 2018 06:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tja Laura is natuurlijk niet zo maar iemand he... mannen willen haar graag dienen.
Hey maar laura, heb je nog steeds dat extreem korte rokje?
quote:Op maandag 23 juli 2018 19:43 schreef Trashcanman het volgende:
Er zullen vast mensen bestaan die dat wel zo voelen maar mijn eerste gedachte is: "gatver!".
Nee. Het is altijd leuk en gezellig als ik dr zie, kan het goed met haar vinden, maar dat is het dan ook.quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben jij één van de slachtoffers van TS?
Jij bent dus voor de vervelingstijd.quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:49 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee. Het is altijd leuk en gezellig als ik dr zie, kan het goed met haar vinden, maar dat is het dan ook.
6-7 Jaar geleden echter was het een ander verhaal. Was het iets anders gelopen dan hadden we nu wellicht een relatie gehad
Ben maar blij danquote:Op donderdag 26 juli 2018 12:49 schreef -mosrednA het volgende:
6-7 Jaar geleden echter was het een ander verhaal. Was het iets anders gelopen dan hadden we nu wellicht een relatie gehad
Ik dacht dat jij homo wasquote:Op donderdag 26 juli 2018 12:49 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee. Het is altijd leuk en gezellig als ik dr zie, kan het goed met haar vinden, maar dat is het dan ook.
Dodged a bullet there.quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:49 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |