Hoe ziet jouw ideale meid eruit?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:16 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Net als de rest hier🤔
Vragen staat vrij.
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:16 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Net als de rest hier🤔
Vragen staat vrij.
Haha zal jouw vraag eerst beantwoorden dan, voor zover dat kan.quote:
Mja raar... neh, eerder lastig voor jezelf als je niet berichten van hem wil krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoi ik ben debs en ik ben soms een beetje raar. Overigens noem ik wel meer mensen fucker, wat niet altijd even hatelijk bedoeld is.
Nou ja, wel raar, want vind het oprecht netjes dat 'ie dit lichamelijke ongemak wel opvolgt. Perforatie van trommelvlies is ook niet niks, kan er met pech permanente gehoorbeschadiging aan overhouden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja raar... neh, eerder lastig voor jezelf als je niet berichten van hem wil krijgen.
Ach joh, meiden onder elkaar😝quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:31 schreef momentius het volgende:
ach god ga aub niet dm'en, bedoel we zijn hier met zijn allen
Nou echt niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:32 schreef momentius het volgende:
schildklier vriendje al compleet vergeten
Joh, als je de grap niet snapt reageer dan niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:31 schreef momentius het volgende:
ach god ga aub niet dm'en, bedoel we zijn hier met zijn allen
Braaf.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:34 schreef momentius het volgende:
Oke sorryyyyyyyy dat was een beetje onaardig dan sorryy, niet mijn bedoeling
Ja je weet nooit echt of je een grap niet of wel begrijpt tenzij iemand zegt dat je hem niet begrijpt of welquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joh, als je de grap niet snapt reageer dan niet.
Haha dat is wel waar. Maar Yasmin verwees me eerder deze week subtiel naar DM toen ik met iemand aan het kletsen was hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:35 schreef momentius het volgende:
[..]
Ja je weet nooit echt of je een grap niet of wel begrijpt tenzij iemand zegt dat je hem niet begrijpt of wel
Ouch! Succes en beterschap.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, wel raar, want vind het oprecht netjes dat 'ie dit lichamelijke ongemak wel opvolgt. Perforatie van trommelvlies is ook niet niks, kan er met pech permanente gehoorbeschadiging aan overhouden.
Oke ja sorry ik zie niet zoveel posts hier, zeker niet als ze subtiel zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha dat is wel waar. Maar Yasmin verwees me eerder deze week subtiel naar DM toen ik met iemand aan het kletsen was hier.
En jongens, het is hier GEEN slowchat! Denk erom!
Dank je. Hoe zit het met jouw datingavonturen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ouch! Succes en beterschap.
Maar goud, ik heb het nu niet meer over date zaken dus trek me weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |