abonnement Unibet Coolblue
pi_180736276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 02:50 schreef Dven het volgende:
Matig verlopen middag toen ik in Varna nog een date had. Na een uur elkaar de hand geschud in overeenkomst dat zelfs een marginale vriendschap er niet in zit. Dat kan allemaal gebeuren.

Drie uur later terug in de stad en ik krijg een telefoontje. Verjaardag van een 2e-graads vriend(in). Mezelf een half uur verveeld omdat men toch in een iets andere stemming zat en net wanneer ik naar huis ga belt zij. Van 23:00 tot 03:00 bij haar en er was echt 0,0 seksuele spanning. Zij heeft geen oog in mij, ik niet in haar. Toch zie ik haar als één van de leukste meisjes die ik ooit heb leren kennen en heeft ze exact het uiterlijk waar ik op val.

Andersom heeft zij exact hetzelfde idee en we snappen beide niet waarom. Hebben we elkaar gefriendzoned, zijn we gemaakt om beste vrienden te zijn, begaan we een heel grote fout of is dit zoiets dat zich in de toekomst ontwikkeld?

Alleszins iets wat ik nooit heb meegemaakt en waar ik niet zo goed mee weet om te gaan.
Hoe kan ze het leukste meisje zijn als jullie al gelijk tot de conclusie komen dat zelfs een vriendschap er niet in zit?
pi_180736352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D :D

Hoe was het etentje?
Echt top, veel gepraat, geen seconde stil, veel gelachen, lekker gegeten en ook en ook heerlijk gezoend ;)

Voor mijn gevoel is er duidelijk een klik haha
pi_180736374
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 07:06 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Echt top, veel gepraat, geen seconde stil, veel gelachen, lekker gegeten en ook en ook heerlijk gezoend ;)

Voor mijn gevoel is er duidelijk een klik haha
Nice! Wie had dat nog verwacht :P
pi_180736399
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 07:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nice! Wie had dat nog verwacht :P
Ik niet, haha! Al is ze na de 1e date wel wat meer los op WhatsApp. Nog steeds ooit berichtjes dat ik denk hoezo stuur je alleen dit.
Gelukkig is de klik er in in het persoonlijke :)

Voorheen nooit echt snel gevoel bij dates, kwam altijd pas laat en soms wel eens te laat dat het eigenlijk al weer over was en dat ik begon te denken ze was toch best leuk.

Nu moet ik oppassen dat ik na 2 dates niet te snel ga :Y
  donderdag 26 juli 2018 @ 08:17:59 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180736763
@Snoesje, wat tof :D!
@Pizzapuntje, dat is wel erg jammer. Hoe kennen jullie elkaar?
@Dven, klinkt erg verwarrend. Maar ik geloof er zelf niet zo in dat als die seksuele klik er nu niet is, het nog gaat komen. Soms weet je dat iemand perfect voor je is maar voel je het niet. Soms voel je het wel terwijl je weet dat diegene verre van perfect voor je is...

Hhmmpf, ik heb toch ook wel weer eens zin in een date ondertussen :)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 juli 2018 @ 08:27:30 #231
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180736859
Na date 1 waren de wederzijde kriebels (licht uitgedrukt) al duidelijk. Na een tweede succesvolle ontmoeting afgesproken dat we het gewoon gaan proberen als vriendje en vriendinnetje, exclusief daten, verkering of hoe het op onze leeftijd ook heet.
Grappig hoe snel het opeens kan gaan. :D
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:07:26 #232
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180737241
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe kan ze het leukste meisje zijn als jullie al gelijk tot de conclusie komen dat zelfs een vriendschap er niet in zit?
Heb ik ergens gesteld dat dit er niet in zit? :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180737252
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:17 schreef Debsterr het volgende:

@Dven, klinkt erg verwarrend. Maar ik geloof er zelf niet zo in dat als die seksuele klik er nu niet is, het nog gaat komen. Soms weet je dat iemand perfect voor je is maar voel je het niet. Soms voel je het wel terwijl je weet dat diegene verre van perfect voor je is...

Die laatste categorie is overigens vaak wel erg leuk zo lang als het duurt.

Verder eens met je. Een seksuele klik is er, of niet. Dat is niet iets wat nog gaat groeien in mijn ervaring. Het wordt dan nooit meer vuurwerk, hoogstens wel ok en ik hou niet van wel ok op seksueel gebied. Ook al klopt al het andere.

Het enige voordeel van wel ok seks is dat het goed is voor je nachtrust. Hoef je je niet zo vaak een zombie te voelen. Maar dan nog.
pi_180737264
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:27 schreef escalatie het volgende:
Na date 1 waren de wederzijde kriebels (licht uitgedrukt) al duidelijk. Na een tweede succesvolle ontmoeting afgesproken dat we het gewoon gaan proberen als vriendje en vriendinnetje, exclusief daten, verkering of hoe het op onze leeftijd ook heet.
Grappig hoe snel het opeens kan gaan. :D
Jezus!

Nou ja, als het voor jullie goed voelt, doen. Maar toch: jezus!
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:11:44 #235
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180737294
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:17 schreef Debsterr het volgende:
@Snoesje, wat tof :D!
@Pizzapuntje, dat is wel erg jammer. Hoe kennen jullie elkaar?
@Dven, klinkt erg verwarrend. Maar ik geloof er zelf niet zo in dat als die seksuele klik er nu niet is, het nog gaat komen. Soms weet je dat iemand perfect voor je is maar voel je het niet. Soms voel je het wel terwijl je weet dat diegene verre van perfect voor je is...

Hhmmpf, ik heb toch ook wel weer eens zin in een date ondertussen :)!
Kweenie, las gister op nu.nl nog dat er één zo BN'ertje na net twee weken gescheiden te zijn een relatie heeft met iemand waar ze al 15 jaar vrienden mee is :o Die zullen toch niet hun halve leven met een zekere aantrekkingskracht voor elkaar hebben gelopen. En ik heb zalige seks gehad met een meisje waar de eerste maanden ook niets anders dan een vriendschap in leek te zitten en waar ik ook niet echt interesse had in meer. Het is volgens mij niet allemaal zo zwartwit.

Buiten dat is het ook wel een principieel dingetje, volgens mij kan ze beter een vriend gebruiken dan weer de zoveelste die haar enkel maar een veeg wil geven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 juli 2018 @ 09:40:24 #236
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180737729
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jezus!

Nou ja, als het voor jullie goed voelt, doen. Maar toch: jezus!
Ik ben zo'n 3 jaar geleden weer begonnen met daten, maar dit is voor mij ook nieuw hoor. Maar goed, schijt aan alle "dating conventies".
Uiteindelijk ben je zoek op zoek naar die wederzijdse klik en die hadden we vrijwel meteen en ook het gevoel dat we elkaar al jaren kenden. Je kunt vervolgens kiezen rustig aan te doen of meegaan in de flow. :) Misschien speelt het warme weer mee. _O-
pi_180738094
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Kweenie, las gister op nu.nl nog dat er één zo BN'ertje na net twee weken gescheiden te zijn een relatie heeft met iemand waar ze al 15 jaar vrienden mee is :o Die zullen toch niet hun halve leven met een zekere aantrekkingskracht voor elkaar hebben gelopen. En ik heb zalige seks gehad met een meisje waar de eerste maanden ook niets anders dan een vriendschap in leek te zitten en waar ik ook niet echt interesse had in meer. Het is volgens mij niet allemaal zo zwartwit.

Buiten dat is het ook wel een principieel dingetje, volgens mij kan ze beter een vriend gebruiken dan weer de zoveelste die haar enkel maar een veeg wil geven.
Ik denk eerder dat in die 15 jaar ze dan afwisselend niet beschikbaar waren of beiden niet beschikbaar.

En wie zegt dat het bij hun in bed knalt? Je wil ze niet de kost geven die slechte seks als normaal beschouwen, of het maar accepteren.

Zou niet gaan wachten op een wonder eerlijk gezegd. Een leuke vriendin is ook waardevol.
pi_180738123
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:40 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ik ben zo'n 3 jaar geleden weer begonnen met daten, maar dit is voor mij ook nieuw hoor. Maar goed, schijt aan alle "dating conventies".
Uiteindelijk ben je zoek op zoek naar die wederzijdse klik en die hadden we vrijwel meteen en ook het gevoel dat we elkaar al jaren kenden. Je kunt vervolgens kiezen rustig aan te doen of meegaan in de flow. :) Misschien speelt het warme weer mee. _O-
Ik doe alles op gevoel, dus wat dat betreft: prima keuze.

Alleen: ik zou nooit zo snel al dat gevoel hebben. Of beter, ik heb dat nooit zo snel gehad. Wel dat je direct voelt dat er meer in kan zitten, maar ik zet die stap gewoon niet zo snel.
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:09:40 #239
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180738178
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat in die 15 jaar ze dan afwisselend niet beschikbaar waren of beiden niet beschikbaar.

En wie zegt dat het bij hun in bed knalt? Je wil ze niet de kost geven die slechte seks als normaal beschouwen, of het maar accepteren.

Zou niet gaan wachten op een wonder eerlijk gezegd. Een leuke vriendin is ook waardevol.
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180738402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:09 schreef Dven het volgende:

[..]

ok
Jammer van je date. Volgende x beter.
pi_180738456
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik doe alles op gevoel, dus wat dat betreft: prima keuze.

Alleen: ik zou nooit zo snel al dat gevoel hebben. Of beter, ik heb dat nooit zo snel gehad. Wel dat je direct voelt dat er meer in kan zitten, maar ik zet die stap gewoon niet zo snel.
wat interessant om jouw visie op het gedrag en de keuzes van anderen te lezen
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:05:00 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180739135
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Heb ik ergens gesteld dat dit er niet in zit? :o
Volgens mij leest Yasmin meisje 1 als hetzelfde meisje die belde.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:06:17 #243
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180739160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Kweenie, las gister op nu.nl nog dat er één zo BN'ertje na net twee weken gescheiden te zijn een relatie heeft met iemand waar ze al 15 jaar vrienden mee is :o Die zullen toch niet hun halve leven met een zekere aantrekkingskracht voor elkaar hebben gelopen. En ik heb zalige seks gehad met een meisje waar de eerste maanden ook niets anders dan een vriendschap in leek te zitten en waar ik ook niet echt interesse had in meer. Het is volgens mij niet allemaal zo zwartwit.

Buiten dat is het ook wel een principieel dingetje, volgens mij kan ze beter een vriend gebruiken dan weer de zoveelste die haar enkel maar een veeg wil geven.
Hmm, dat van die BN’er klinkt wel als “het gevoel was er altijd maar het moment niet”. Al kan misschien een veranderde situatie ook wel ineens je ogen doen openen voor iemand waar je die eerst anders bekeek.

Dat laatste is dan wel weer netjes van je.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:07:55 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180739191
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die laatste categorie is overigens vaak wel erg leuk zo lang als het duurt.

Verder eens met je. Een seksuele klik is er, of niet. Dat is niet iets wat nog gaat groeien in mijn ervaring. Het wordt dan nooit meer vuurwerk, hoogstens wel ok en ik hou niet van wel ok op seksueel gebied. Ook al klopt al het andere.

Het enige voordeel van wel ok seks is dat het goed is voor je nachtrust. Hoef je je niet zo vaak een zombie te voelen. Maar dan nog.
Haha, Drama Dude valt voor mij overduidelijk in die laatste categorie ja :D. En eigenlijk weet je dat vaak ook al vanaf seconde 1.

Hmm, liever zombie hoor. Koffie is leven O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:43:43 #245
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180739852
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Volgens mij leest Yasmin meisje 1 als hetzelfde meisje die belde.
Oh oke nee dat was het niet geval :P Meisje twee ga ik al langer om, zie haar straks weer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 juli 2018 @ 11:46:37 #246
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180739922
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm, dat van die BN’er klinkt wel als “het gevoel was er altijd maar het moment niet”. Al kan misschien een veranderde situatie ook wel ineens je ogen doen openen voor iemand waar je die eerst anders bekeek.

Dat laatste is dan wel weer netjes van je.
Zo stond het niet in het interview. Hebben nooit interesse in elkaar gehad maar dat is de laatste jaren gaan groeien.

Anyway, was gewoon om aan te geven dat ik het niet zo benader dat als iets er niet vanaf het eerste moment het, het er nooit gaat zijn. Dat vind ik de grootst mogelijke onzin en daar zijn legio voorbeelden van. Verder is het hier ook niet nodig om dramatisch te doen over 'volgende keer beter', 'niet wachten op een wonder' en blablabla want ik zeg nota bene zelf dat ik zelf niet op die manier in haar geïnteresseerd ben maar dat het me wel oprecht verbaast, that's it :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 26 juli 2018 @ 12:00:02 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180740217
Volgens mij hoeft niemand zich zorgen te maken om jou Dven, jij vermaakt je toch wel :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180740696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 06:42 schreef snoesje45 het volgende:
Date 3 is coming! :D
Haha, ik vind dit echt zo leuk voor je! O+

Maar euh keep your cool mister .. Je weet het maar nooit met ogenschijnlijke POHWPs. 🤨
pi_180741271
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:17 schreef Debsterr het volgende:
@Pizzapuntje, dat is wel erg jammer. Hoe kennen jullie elkaar?
Tinder :')

Al 3 jaar ongeveer, voor ik een relatie had. Kreeg toen ook wel eens een foto van d'r clit piercing doorgeappt enzo. En toen kreeg ik een vriendin, daarna is ze 1 x langs geweest omdat ze in de buurt moest zijn maar ik was bezet.

Maar het is echt een leuk meisje, als ze dichterbij had gewoond had ik het wel geweten.
pi_180741585
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha, Drama Dude valt voor mij overduidelijk in die laatste categorie ja :D. En eigenlijk weet je dat vaak ook al vanaf seconde 1.

Hmm, liever zombie hoor. Koffie is leven O+.
Als je dan toch disfunctioneel moet zijn, dan maar vanwege veel en goede seks. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')