het is warm weer.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Airco door je beeldscherm? Voor zover ik weer zitten alleen Admins op kantoor.
Nee echt nietquote:Op dinsdag 24 juli 2018 05:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat je niet heel goed af
A6quote:
De mods ook, hoe moeten we ze anders in de gaten houden?quote:Op maandag 23 juli 2018 23:10 schreef wollah het volgende:
[..]
Airco door je beeldscherm? Voor zover ik weer zitten alleen Admins op kantoor.
Waar blijft die klacht nou?quote:Op maandag 23 juli 2018 17:27 schreef Elevengirl het volgende:
Worden mods hier betaalt? Afhankelijk van het antwoord heb ik wel een klacht voor jullie.
Met drones.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
De mods ook, hoe moeten we ze anders in de gaten houden?
woeiiii, als dát zou kunnenquote:
Het is een beetje afhankelijk van het forum waar je mod. Ik krijg bijvoorbeeld extra reisbudget als TRV-mod zijnde. Je moet toch content leveren.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2018 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tuurlijk niet, Danny's Hummer moet ook rijden.
Jij moet nog eens onderhandelen want zo te zien reis je nog steeds geen business class.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een beetje afhankelijk van het forum waar je mod. Ik krijg bijvoorbeeld extra reisbudget als TRV-mod zijnde. Je moet toch content leveren.
Ik verplaats mij graag tussen het gewone volk. Levert de mooiste verhalen op.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:42 schreef Fogel het volgende:
Jij moet nog eens onderhandelen want zo te zien reis je nog steeds geen business class.
Meer 🍾 voor mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik verplaats mij graag tussen het gewone volk. Levert de mooiste verhalen op.
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 24 juli 2018 05:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste gaat je niet heel goed af
sowquote:Op dinsdag 24 juli 2018 15:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus nu moet je hondenbelasting betalen van je FOK!salaris?
quote:
Ik hoor niks.quote:Op woensdag 25 juli 2018 06:57 schreef Pharkus het volgende:
Wel de OP met extra spelfouten larderen maar klagen hoor maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |