Dan is het helemaal zonde van je vakantie ja als het het net niet is.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Naah, we hebben hier twee weken een vaste plek, dus zou beetje zonde zijn.
Maar het is gewoon zo niet de vakantie die ik wilde. En dan ook nog eerste keer zonder mijn vader erbij. Het is gewoon allemaal net niet.
En mijn vrouw en kinderen hebben straks nog 4 weken. Ik mag na twee weken ergeren weer aan de slag.
Kortom, tikkie chaggo hier momenteel.
zelfs nu zie je nog wel wat sporen van de oorlogquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaaaren geleden. Twee jaar later was het oorlog.
Thanks. Dat hoop ik ook maar de vooruizichten zijn niet best wat weer betreft.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal zonde van je vakantie ja als het het net niet is.
Hopelijk voor jou trekt het nog iets bij.
Fles met bevroren water voor en achter de ventilator, MacGyver airconditioningquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:58 schreef DeniesSY het volgende:
De wind die van mijn ventilator af komt is zelfs warm. Word een lange nacht. Ik hou van warm weer maar dit hoeft dan ook weer niet.
Je zal de komende paar dagen doormoeten, zaterdag lijkt echt koeler te worden (graad of 26) en daarna weet je maar nooit.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Thanks. Dat hoop ik ook maar de vooruizichten zijn niet best wat weer betreft.
Jaa, heb er al 2 in de vriezer liggen voor vannacht, mede dankzij het weerbericht vandaag bij editie.nlquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles met bevroren water voor en achter de ventilator, MacGyver airconditioning
34,35,35,30,31,31,30 is momenteel de voorspelling hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zal de komende paar dagen doormoeten, zaterdag lijkt echt koeler te worden (graad of 26) en daarna weet je maar nooit.
Vrijdag word een draak van een dag, dan iets minder warm maar nog behoorlijk. Daarna weer een stijgende lijn volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
34,35,35,30,31,31,30 is momenteel de voorspelling hier.
Gezin morgen oppakken en op een wadden-eiland gaan zittenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had al voorgesteld dagje Parijs te doen. 5 uur airco heen, 5 uur airco terug.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gezin morgen oppakken en op een wadden-eiland gaan zitten
Ook een optie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had al voorgesteld dagje Parijs te doen. 5 uur airco heen, 5 uur airco terug.
westen van het land?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:12 schreef DeniesSY het volgende:
Hier word het
morgen 32
donderdag 34
vrijdag 35
zaterdag 27 en regen
zondag 27
maandag en dinsdag 28.
Ook nog regen daar?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier volgens mij echt een stuk beter toeven dan in NL
nee was gisteren en stelde niet veel voor. Vandaag iets koeler, graad of 27, bij de meren was het 24. Vanaf morgen weer dagelijks 30+ ookquote:
vond de temperaturen lijken op het lijstje wat ik las van mijn woonplaats (Zoetermeer)quote:
klinkt wel als een goed planquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ijsklontjes in mijn boxershort gedaan in een plastic zakje, leek me best een goed idee om 't plakkerige broeinest af te koelen, was best lekker de eerste vijf minuten, daarna werd het gelukzalige gevoel wel wat minder
Prima temperaturen toch de afgelopen dagen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee was gisteren en stelde niet veel voor. Vandaag iets koeler, graad of 27, bij de meren was het 24. Vanaf morgen weer dagelijks 30+ ook
Iedereen is op vakantie zo ongeveer, blijkbaar is dwang om te posten dan toch minder.quote:
Hier in het westen was het rond 6 uur 31.9quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
Hier in het zuiden zit het sinds eind vorige week overdag al tegen de 30 graden of eroverheen
Dat motiveert wel om wat langer in de sportschool te blijven hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier in het westen was het rond 6 uur 31.9
Gelukkig deed de airco in de sportschool het.
Zag vandaag trouwens rare foto's op de instagram van je UIquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
Hier in het zuiden zit het sinds eind vorige week overdag al tegen de 30 graden of eroverheen
Maar juist niet om cardio te doen, wat ik dus ook amper gedaan heb.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat motiveert wel om wat langer in de sportschool te blijven hangen
zekers. Morgen geen plannen, dagje hangen en zwemmen dus. Dan nog donderdag en vrijdag, zaterdag richting volgende halte Krkquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima temperaturen toch de afgelopen dagen dan?
dit vraagt om meer infoquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag vandaag trouwens rare foto's op de instagram van je UI
Welke info mis je?quote:
Moet ik zo even instagram gaan checkenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag vandaag trouwens rare foto's op de instagram van je UI
Ik heb vandaag wel cardio gedaan in de sportschool, gelukkig wel maar een half uurtje.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar juist niet om cardio te doen, wat ik dus ook amper gedaan heb.
Dan is het tijd voor een andere UI hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik zo even instagram gaan checken
[..]
Ik heb vandaag wel cardio gedaan in de sportschool, gelukkig wel maar een half uurtje.
Bedoel je dat ze zwanger is?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een andere UI hoor
Netjes
Ik vond het er te warm voor. Was ook bizar leeg voor een dinsdagavond.
Nogal ja.quote:
Dat had ze 2 maanden terug al op haar insta gezet volgens mij. Of ik heb het ergens anders gelezen, kan ookquote:
Zo vaak kijk ik daar nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ze 2 maanden terug al op haar insta gezet volgens mij. Of ik heb het ergens anders gelezen, kan ook
Ik kijk er wel eens op tijdens mijn pauzes en zie haar wel eens voorbij komen in mijn tijdlijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik daar nou ook weer niet.
Er zijn leukere insta's.
Iedereen zijn favorieten hequote:Op dinsdag 24 juli 2018 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens op tijdens mijn pauzes en zie haar wel eens voorbij komen in mijn tijdlijn.
Verhalen open ik vrijwel niet![]()
Hoe gaat het met trainen?
Zou slecht zijn als we allemaal dezelfde favorieten haddenquote:Op woensdag 25 juli 2018 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen zijn favorieten he
Mwah, druk op werk en mij (nog) te heet. Dus niet optimaal.
En bij jou?
Prima toch als jij het daarmee redtquote:Op woensdag 25 juli 2018 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou slecht zijn als we allemaal dezelfde favorieten hadden![]()
Valt tegen nu met de warmte, maar kom nog altijd aan de km's volgens schema. Vooral veel in de vroege ochtend voor ik ga werken.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 juli 2018 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch als jij het daarmee redt
Ik moet morgen weer om 6 uur op, daarvoor trainen lukt me niet
En nu wel richting bed, want wekker gaat zo weer.
Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |