SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere autosport gerelateerde topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijzigingen 2018 uitgelegd
Hopen mag altijd laten we maar zeggenquote:Op maandag 23 juli 2018 15:33 schreef flipsen het volgende:
Stiekem hoop ik toch nog steeds dat er een race hier in Mar del Plata (Argentinie) komt. Was jaren geleden een politiek dingetje natuurlijk, er werd al keihard geroepen dat alles rond was. Nooit gebeurd, duh...
Maar als ik hier in het laagseizoen langs de boulevard en enkele stukken rij, is dat echt een ge-wel-dig circuit (sowieso kan je er in het laagseizoen lekker scheuren, ook al is het gewoon centrum). Zou wel heel tof zijn en ik mag toch gewoon stilletjes blijven hopen?
Best wel, autoracen is erg populair, maar dan met name de tourwagenklasses. Iedere stad heeft wel een autodromoquote:Op maandag 23 juli 2018 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst maar een opvolger voor Reutemann Fangio zien te krijgen, wordt er veel geracet in Argentina?
De ChampCar race in 2007 was behoorlijk saai omdat er niet ingehaald kan worden. Daarvoor is de baan veels te smal.quote:Op maandag 23 juli 2018 15:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat er juist wel mooi inhaalacties mogelijk zijn bij de kleine chicane achter en de Strubbenbochten. Daar zijn meerdere lijnen mogelijk dus kun je wat proberen.
Baku werd ook afgedaan als saai en heeft nu al een paar mooie races opgeleverd. Well done F1.
Hyundai Sauber Ferrariquote:Op maandag 23 juli 2018 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nog wat zijdelings nieuws: https://www.nu.nl/economi(...)pen-ceo-functie.html
Nog meer onrust daar dus. Hoop voor de F1-tak dat ze er weinig last van ondervinden.
Bron?quote:
Op dit tempo houdt Williams gewoon op te bestaan, of gaan ze over in het B-team van Mercedes.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:49 schreef Fer het volgende:
De volgende vraag, wie koopt/sponsort Williams volgend jaar?
Dat wordt FI. Dat probeerde Stroll al bij Williams maar kreeg dat niet voor elkaar.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Op dit tempo houdt Williams gewoon op te bestaan, of gaan ze over in het B-team van Mercedes.
Ik denk dat Williams weinig keus heeft om meer met Mercedes samen te werken. Denk dat de Duitsers ook wel willen, omdat de Ferrari-teams nu wel erg nadrukkelijk de Benzen in de schaduw zetten.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Op dit tempo houdt Williams gewoon op te bestaan, of gaan ze over in het B-team van Mercedes.
Ocan en Sainz zullen toch ook pas miv volgend seizoen vertrekken toch? Dus waarom kan Stroll dan niet gewoon naar het stoeltje van Ocon en zou Russell moeten waarnemen?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:46 schreef sasquatsch het volgende:
Lees het net ook. De grote stoelendans zou na de zomerpauze al gaan beginnen.
Zoals ik in het Silly Season topic al zei, gaat Ocon naar Renault en Sainz naar McLaren ten koste van Vandoorne. Russell zou tijdelijk de plaats van Ocon bij FI innemen totdat Stroll volgend jaar daar instapt.
En volgens andere bronnen rijdt Russell volgend jaar dan in plaats van Stroll bij Williams.
Staat in het stuk van Autobild.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ocan en Sainz zullen toch ook pas miv volgend seizoen vertrekken toch? Dus waarom kan Stroll dan niet gewoon naar het stoeltje van Ocon en zou Russell moeten waarnemen?
En dan vanaf 2021 nieuwe banden leveren.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:06 schreef sasquatsch het volgende:
In ander nieuws, Michelin is geďnteresseerd in een terugkeer als bandenleverancier vanaf 2020.
https://www.racefans.net/(...)rmula-1-return-2020/
Denk ook dat ze met een verlies van Stroll EN Martini in serieuze problemen komen. Het eigen ontwerp van Paddy Lowe is ook een gigantische fail. Ik zie die man ook niet op zijn plek in een kleine (arme) organisatie.quote:Op maandag 23 juli 2018 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Williams weinig keus heeft om meer met Mercedes samen te werken. Denk dat de Duitsers ook wel willen, omdat de Ferrari-teams nu wel erg nadrukkelijk de Benzen in de schaduw zetten.
Dat is wel erg veel speculaas, maar hoopgevend was in ieder geval dat de nieuwe voorvleugel lijkt te werken, want Sirotkin haalde er Q2 meequote:Op maandag 23 juli 2018 20:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook dat ze met een verlies van Stroll EN Martini in serieuze problemen komen. Het eigen ontwerp van Paddy Lowe is ook een gigantische fail. Ik zie die man ook niet op zijn plek in een kleine (arme) organisatie.
Deze zuig ik uit mijn duim, maar het zou mij niks verbazen als net als bij Sauber de banden versterkt worden met Mercedes. Dat familie Wolff de aandelen van Paddy overneemt, Paddy en James Allison wisselen van plek en als Susie Wolff na een jaartje bij Venturi het vak geleerd heeft, neem zij volgende zomer de baan van Claire over.
#TeamSusiequote:Op maandag 23 juli 2018 20:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook dat ze met een verlies van Stroll EN Martini in serieuze problemen komen. Het eigen ontwerp van Paddy Lowe is ook een gigantische fail. Ik zie die man ook niet op zijn plek in een kleine (arme) organisatie.
Deze zuig ik uit mijn duim, maar het zou mij niks verbazen als net als bij Sauber de banden versterkt worden met Mercedes. Dat familie Wolff de aandelen van Paddy overneemt, Paddy en James Allison wisselen van plek en als Susie Wolff na een jaartje bij Venturi het vak geleerd heeft, neem zij volgende zomer de baan van Claire over.
Ok. Maar dan zou Lance een contract hebben van x jaar en een paar races? Of x en een half jaar?quote:Op maandag 23 juli 2018 20:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Staat in het stuk van Autobild.
En dat Stroll niet meteen meegaat zal wel te maken hebben met contracten.
Nee, een contract tot eind dit jaar.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Maar dan zou Lance een contract hebben van x jaar en een paar races? Of x en een half jaar?
Ocon is een Merc junior toch? Lijkt me niet dat hij dan naar een ander worksteam gaat.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, een contract tot eind dit jaar.
En aangezien Renault graag Ocon wil en McLaren Sainz, zouden zij dus al op Spa kunnen wisselen. Russell zou dan de rest van dit seizoen voor FI gaan rijden.
FI, Renault en McLaren doen hierover denk ik niet zo moeilijk. Ligt er alleen aan wat voor contract Vandoorne heeft.
Paddy Lowe komt bij Mercedes vandaan, daar is hij twee jaar geleden stampvoetend de deur uit gegaan na het akkefietje met Hamilton in Abu Dhabi. Ik zie hem daar niet terugkeren.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Denk ook dat ze met een verlies van Stroll EN Martini in serieuze problemen komen. Het eigen ontwerp van Paddy Lowe is ook een gigantische fail. Ik zie die man ook niet op zijn plek in een kleine (arme) organisatie.
Deze zuig ik uit mijn duim, maar het zou mij niks verbazen als net als bij Sauber de banden versterkt worden met Mercedes. Dat familie Wolff de aandelen van Paddy overneemt, Paddy en James Allison wisselen van plek en als Susie Wolff na een jaartje bij Venturi het vak geleerd heeft, neem zij volgende zomer de baan van Claire over.
Owh zo. Waarom na de zomerstop al wisselen?!quote:Op maandag 23 juli 2018 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, een contract tot eind dit jaar.
En aangezien Renault graag Ocon wil en McLaren Sainz, zouden zij dus al op Spa kunnen wisselen. Russell zou dan de rest van dit seizoen voor FI gaan rijden.
FI, Renault en McLaren doen hierover denk ik niet zo moeilijk. Ligt er alleen aan wat voor contract Vandoorne heeft.
Als Mercedes junior heeft hij al voor Renault getest twee jaar geleden. En Mercedes en Renault vinden het allebei niet erg.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ocon is een Merc junior toch? Lijkt me niet dat hij dan naar een ander worksteam gaat.
Waarom niet? Er is geen plek bij Merc zelf. En hoe meer (verschillende) ervaring hoe beter...quote:Op maandag 23 juli 2018 20:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ocon is een Merc junior toch? Lijkt me niet dat hij dan naar een ander worksteam gaat.
Bij Ted's Notebook kwam daar wel een leuk feitje over langs:quote:Op maandag 23 juli 2018 20:06 schreef sasquatsch het volgende:
In ander nieuws, Michelin is geďnteresseerd in een terugkeer als bandenleverancier vanaf 2020.
https://www.racefans.net/(...)rmula-1-return-2020/
Klopt. Maar blijkbaar kunnen ze het huidige contract met Pirelli niet zomaar voor een jaar verlengen.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:11 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bij Ted's Notebook kwam daar wel een leuk feitje over langs:
Als je voor 2021 wil instappen met het nieuwe bandenregelement moet je in 2020 instappen; dit zou betekenen dat je voor één jaar banden moet ontwikkelen in het huidige formaat, om een jaar later voor de 18 inch versie te ontwikkelen. Dat zijn een hoop centjes investeren voor banden die je maar één jaar kan gebruiken...
En zo werkt kartelvorming.quote:Op maandag 23 juli 2018 21:11 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bij Ted's Notebook kwam daar wel een leuk feitje over langs:
Als je voor 2021 wil instappen met het nieuwe bandenregelement moet je in 2020 instappen; dit zou betekenen dat je voor één jaar banden moet ontwikkelen in het huidige formaat, om een jaar later voor de 18 inch versie te ontwikkelen. Dat zijn een hoop centjes investeren voor banden die je maar één jaar kan gebruiken...
Vandoorne is niet zn hoogvlieger, als je hem mist kan je dat prima opvangen, zeker met het geld dat je overhoud als je alonso zn salaris niet meer hoeft te betalen.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Bij McLaren is het ook wel een risico om Vandoorne eruit te gooien, wetende dat Alonso misschien wel stopt na dit seizoen. Dus vraag me af of er wel zo'n midseason switch komt.
SAI heeft niet zo veel te willen aangezien hij bij RB nu nog lager in de rangorde blijkt te staan dan Gasly, hij behoorlijk onder doet voor Hulkenberg/renault ocon wil hebben en geen van de geruchten over de interresse van mercedes en ferrari een paar jaar geleden waar bleken te zijn.quote:Op maandag 23 juli 2018 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh zo. Waarom na de zomerstop al wisselen?!
Doe normaal en wissel na het seizoen..
Als ik SAI was zou ik overigens sowieso niet naar McLaren gaan
Doe Russell heeft toch geen super licentie?quote:Op maandag 23 juli 2018 19:46 schreef sasquatsch het volgende:
Lees het net ook. De grote stoelendans zou na de zomerpauze al gaan beginnen.
Zoals ik in het Silly Season topic al zei, gaat Ocon naar Renault en Sainz naar McLaren ten koste van Vandoorne. Russell zou tijdelijk de plaats van Ocon bij FI innemen totdat Stroll volgend jaar daar instapt.
En volgens andere bronnen rijdt Russell volgend jaar dan in plaats van Stroll bij Williams.
Hij heeft 51 super licentie punten behaald in de afgelopen 3 jaar, dus kwalificeert zich voor een superlicentie.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:14 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Doe Russell heeft toch geen super licentie?
Die willen ze nog een jaar laten rijpen. Maakt teveel fouten de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zou McLaren Sainz willen? Ze hebben Norris op de reservebank
En ik heb die hype rond Carlos sowieso nooit echt begrepen. Het is niet de eerste keer dat ik dit zeg: Sainz werd enorm opgehemeld omwille van zijn prestaties in junior klassen. En dat terwijl die nooit dominant is geweest, zeker niet in GP3 en evengoed niet in FR3.5. Nederlandse (social) media en forums deden daar nog een schepje bovenop toen die langs Max reed, om Max zijn prestaties in de STR nóg beter te doen lijken dan ze al waren.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zou McLaren Sainz willen? Ze hebben Norris op de reservebank
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 12:29 schreef sasquatsch het volgende:
Sowieso zou Sainz een reden voor Alonso zijn om nog een jaartje te blijven.
Alonso en papa Sainz gaan al ver terug, misschien wel een vriendendienst of om wat grote Spaanse sponsors binnen te krijgenquote:
Als Alonso geen spaanse sponsoren aantrekt, dan doet Sainz dat al helemaal niet. Ja Estrella zal wel meeverhuizen, maar verder...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso en papa Sainz gaan al ver terug, misschien wel een vriendendienst of om wat grote Spaanse sponsors binnen te krijgen
het is ook maar een theorie maar het zou kunnen dat ze een potentiele partner hebben voor meerdere jaren die er zeker van wil zijn dat er een Spanjaard in het team blijft, Santander was er ook niet blij mee dat ze nog aan McLaren vastzaten toen Alonso daar vertrok.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als Alonso geen spaanse sponsoren aantrekt, dan doet Sainz dat al helemaal niet. Ja Estrella zal wel meeverhuizen, maar verder...
McLaren wil blijkbaar koste wat het kost Alonso behouden en het aantrekken van zijn vriend Carlos Sainz zou daarbij kunnen helpen. Althans, dat is wat ik hoor (want is afgelopen weekend tijdens de kwali/race ook al genoemd).quote:
Ah op die manier. Ik wist niet dat ze vrienden waren.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 13:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren wil blijkbaar koste wat het kost Alonso behouden en het aantrekken van zijn vriend Carlos Sainz zou daarbij kunnen helpen. Althans, dat is wat ik hoor (want is afgelopen weekend tijdens de kwali/race ook al genoemd).
In ieder geval gaat het gerucht dat Sainz naar McLaren gaat al een tijdje en wordt door de huidige geruchten alleen maar versterkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |