Wat?quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
40? Op basis van wat dan. Een speler die tegen Excelsior en Roda niet eens overtuigt.
Ajax en PSV moeten het doen dit jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:51 schreef Simmertje het volgende:
Ajax en PSV moeten gewoon sterk blijven nu en niets meer verkopen, zal de Eredivisie ook goed doen dit jaar. En zoals ik hierboven aangaf moeten we dit jaar echt punten gaan halen in Europa, geen zin dat net als in Noorwegen straks de nummer 1 in de fucking eerste voorronde van de CL terecht komt.
Denk dat Ajax, PSV en Feyenoord dit jaar echt wel in staat moeten zijn om behoorlijk wat punten bij elkaar te sprokkelen. En hopelijk dat AZ zich ook kan plaatsen voor de groepsfase. Vitesse geen idee, maar met die nieuwe gekke trainer zijn er misschien wel wonderen mogelijk.
Scarface is niet helemaal goed in zijn bovenkamer, mocht je dat nog niet doorhebben.quote:
Ik dacht al, verwarde hem met een andere PSV fan die ik doorgaans wel hoog inschat.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Scarface is niet helemaal goed in zijn bovenkamer, mocht je dat nog niet doorhebben.
In die snelkookpan niet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is vanavond 24-27 graden - maar dat geheel terzijde.
Die was Ten Hag ook al zat.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
ik lees net dat Fresia naar Fox is.......
geen ajax tv meer dus.
die aflevering(en) met nouriquote:Op woensdag 25 juli 2018 15:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die was Ten Hag ook al zat.
Hopelijk gaan we nog veel van haar zien.
Ja, waren leuke afleveringen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die aflevering(en) met nouri![]()
"appie loopt stage" geloof ik.
ik ging echt zitten voor die shit! Nu komt er natuurlijk zo'n hip millennial gozertje die zichzelf veel te grappig vindt. mark my words.quote:
eerder 40-45 graden, zal net een oven lijkenquote:Op woensdag 25 juli 2018 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is vanavond 24-27 graden - maar dat geheel terzijde.
Was zeker een idee van die Oostenrijkers.quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eerder 40-45 graden, zal net een oven lijken
Feitelijk onjuist helaasquote:Op woensdag 25 juli 2018 15:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Was zeker een idee van die Oostenrijkers.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als ze daar niet tegen kunnen zijn ze echt topsport onwaardig.
In de praktijk gaat het meer zoquote:Op woensdag 25 juli 2018 16:29 schreef Bolasie het volgende:
Toch wel fijn al die marktexperts in dit topic. Alle miljoenen worden nauwkeurig berekend.
Ja kom op he, als je elke keer als het buiten tussen de 24 en de 27 graden is niet meer in de buurt van je topniveau kunt komen heb je wel een probleem hoor.quote:
10-2 prima?quote:Op woensdag 25 juli 2018 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Als jullie die halve Duitsers 2x laten scoren ben ik tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |