quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff lelijk uitgesneden, maar nu met een paar sterren!
Was wel lastig te maken!
Vandaar. Verklaart dat ook het lichte deel naast het lichte deel?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Licht dat langs de aardatmosfeer gaat. Uiteindelijk is het uiteraard zonlicht, maar de maan zit nu nog in de kernschaduw.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:25 schreef TjjWester het volgende:
Wat klagen jullie toch over warmte? Heb gewoon mijn all seasons dekbed opliggen.
Dit zie ik nu dus ook. Wel tofquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Het kan me echt niets boeien nu
De echt mooie was vorig jaar, ik ga niet naar buiten om hem heel laag aan de horizon achter de nog verlichtte atmosfeer te zien.
jij bent veranderd in 1 uurquote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Maan gaat nu verstoppertje spelen achter wolk
Keek net even met mijn verrekijer, mooi scherp, leuk om te zienquote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit zie ik nu dus ook. Wel tof
ik heb wel Snickers in de vriezer.quote:
Yup, hier ook, maar wel meer als een stipje, krijg hem niet echt scherp met mijn verrekijkerquote:
Da's Mars.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:37 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie een lichtgevend stipje rechts onder de maan.
Ja bij dat lichte deel zal de maan net wat meer licht krijgen via een andere hoek gok ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:27 schreef nomina het volgende:
[..]
Vandaar. Verklaart dat ook het lichte deel naast het lichte deel?
nice, hoeveel mm?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff lelijk uitgesneden, maar nu met een paar sterren!
Was wel lastig te maken!
Klopt hier ook een duurdere verrekijker, maar zie idd alleen een rode felle stip.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yup, hier ook, maar wel meer als een stipje, krijg hem niet echt scherp met mijn verrekijker
De maan is nu heel duidelijk en fel, mars volledig kwijt.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie Mars nu ook heel duidelijk, gaaf
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 00:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Zie wel een ster onder de maan is dat mars?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |