En dat betekent dus ook dat TS niet meer hoeft te dicteren welke reacties er in dit topic verwacht worden hequote:Op zondag 22 juli 2018 20:54 schreef Samzz het volgende:
[Info]Kan het hier weer terug ontopic? Hoe TS al dan niet reageert is aan hem en staat los van een discussie of leeftijd x en leeftijd y kan in de omgang/een relatie.[/info]
Bespaar jezelf de moeite ajb, je wilde het immers algemeen en niet persoonlijk toch. En het is ter illustratie en tot nadenken stemmend bedoelt. Rethorisch enzo jw.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:53 schreef kree het volgende:
lange post, lol wacht even hoor er staan veel vragen wel in. Ik probeer ze zo te beantwoorden
Dat doe ik echt niet hoor?quote:Op zondag 22 juli 2018 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat betekent dus ook dat TS niet meer hoeft te dicteren welke reacties er in dit topic verwacht worden he
euhm het is algemeen althans topic, maar jullie vragen toch?quote:Op zondag 22 juli 2018 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite ajb, je wilde het immers algemeen en niet persoonlijk toch. En het is ter illustratie en tot nadenken stemmend bedoelt. Rethorisch enzo jw.
Maar je wilde toch meningen en verhalen van anderen? Het ging toch niet alleen om jouw verhaal, dat was toch maar een voorbeeld?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Dat doe ik echt niet hoor?
Ik vertel wel mijn verhaal?
Klopt. Precies wat TS wil.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat betekent dus ook dat TS niet meer hoeft te dicteren welke reacties er in dit topic verwacht worden he
iedereen mag antwoorden of vragen.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar je wilde toch meningen en verhalen van anderen? Het ging toch niet alleen om jouw verhaal, dat was toch maar een voorbeeld?
Je snapt me echt niet he, ik merk dat ik mezelf nu ook begin te herhalen.
Succes met je topic.
Ik spreek voor mezelf vanuit mezelf. Niet alleen de ervaringen die ik heb gehad, maar ook wat ik veel om me heen heb gezien en nog zie. Om iets toe te voegen en aan het denken te zetten, zoals ik al erbij had gezet. Als jij daar alleen over wil nadenken als je de vragen daadwerkelijk beantwoordt, be my guest.. In dit topic antwoorden dan hè, niet mij dmen svpquote:Op zondag 22 juli 2018 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
euhm het is algemeen althans topic, maar jullie vragen toch?
Maar ok dan antwoord ik gewoon niet, kan ook?
contact is nogal een ruim begrip.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je?
contact met iemand die jonger is wat is de mening daar over?
wat precies is daar niet aan te begrijpen?
Ik vraag wel of ze het wijzigen. Contact met jongere meiden ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:16 schreef dop het volgende:
[..]
contact is nogal een ruim begrip.
Elke ouder heeft dagelijks contact met zijn/haar kind.
Als twintiger zijn er verschillende jongere meisjes geweest waar ik volwassenen gesprekken mee heb gehad.
Omgekeerd als tiener waren er ook altijd wel wat twintigers waar ik vriendschapen mee had.
Als twintiger zijn er ook wel meisjes geweest die zich tot mij aangetrokken voelde.
Zo gaat dat soms bij jonge meisjes met hun eerste verliefdheid.
Ik keek als tiener ook wel naar meisjes/vrouwen die onbereikbaar waren.
Het is allemaal maar net hoe je er mee omgaat.
Is dat wat je wil weten?
dit en zolang je die machtsverhouding in de gaten hebt (zeker als volwassenen) kun je wel vriendschap hebben.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:10 schreef madam-april het volgende:
Algemene reactie:
Intiem contact tussen een kind van 15 en een volwassene van 25 is niet verstandig omdat een kind van 15 de consequenties van zijn/haar keuzes en gedrag nog niet goed kan overzien. Bovendien is er door het leeftijdsverschil, altijd sprake van een scheve machtsverhouding, simpel weg omdat een 15 jarige nog een kind is en een 25 jarige volwassen is.
doel je niet meer op intieme gesprekken met jonge meiden.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag wel of ze het wijzigen. Contact met jongere meiden ofzo?
Precies.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:19 schreef dop het volgende:
[..]
dit en zolang je die machtsverhouding in de gaten hebt (zeker als volwassenen) kun je wel vriendschap hebben.
Soort grote broer of zus zijn.
ook, euhm de TT is mss niet heel goed, heb gevraagd of ze het wijzigen.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:21 schreef dop het volgende:
[..]
doel je niet meer op intieme gesprekken met jonge meiden.
Of heb ik het dan mis?
zoiets was het ook denk.quote:
Je wilde het toch algemeen houden? Waarom begin je nu weer over jezelf?quote:Op zondag 22 juli 2018 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets was het ook denk.
Tja dat is natuurlijk best een raar verhaal. Want had natuurlijk veel verder kunnen gaan.
Dus mja idd is het mss grote broer achtig?
Het blijft vaag.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
[Info]TT aangepast. Hopelijk is het idee zo wat duidelijker.[/info]
Mja ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven.quote:
intieme gesprekken met....quote:Op zondag 22 juli 2018 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven.
Edit: zo beter?
Is goed zoquote:Op zondag 22 juli 2018 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven.
Edit: zo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |