abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 00:12:18 #201
441859 crew  Lenny77
pi_180733042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2018 23:59 schreef kree het volgende:

[..]

wie weet deed ze dat heel wat eerder al?

Zou best kunnen denk, want het was echt niet de eerste keer voor haar.
Maar wellicht had ze toen niet iemand die ze vertrouwde om het gewoon te vertellen?
Er al eens over nagedacht dat het misschien allemaal maar stoere praat van haar was? Dat ze helemaal niets met oudere mannen heeft gehad?
En zelfs dan. Als er een minderjarige voor je staat die zegt dat al meerderen met haar of hem tussen de lakens zijn gekropen, dan wil dat niet zeggen dat jij dat ook maar moet doen.
Maar goed, je hebt dat niet gedaan zeg je.
Soms begin ik daar wel een beetje aan te twijfelen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_180733049
Er waren natuurlijk meer 1000 dingen waar we het over hadden en waar ze dus blijkbaar zelf geen antwoord op kreeg. Daar hebben we het ook over gehad.
Dit is maar een klein detail en geloof dat ik nog beetje maar het juiste advies gaf.

Owh wacht voor de kritische dat mag je ook niet doen als het een jonger meisje is?
Nou ik denk van wel, en denk ook maar niet dat ouders dan altijd alles wel weten. He afgezien van seks.

Daar is ook dagen en dagen over gepraat. En dat stukje seks was maar een heeeeeeeeeeel klein stukje ervan waar ik het heb afgehouden.
Jullie draaien het allemaal om alsof het daar alleen over ging.

Dat is het niet lees tt
Do what you love, love what you do!
pi_180733176
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 00:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Er al eens over nagedacht dat het misschien allemaal maar stoere praat van haar was? Dat ze helemaal niets met oudere mannen heeft gehad?
En zelfs dan. Als er een minderjarige voor je staat die zegt dat al meerderen met haar of hem tussen de lakens zijn gekropen, dan wil dat niet zeggen dat jij dat ook maar moet doen.
Maar goed, je hebt dat niet gedaan zeg je.
Soms begin ik daar wel een beetje aan te twijfelen..
Het was echt geen stoere praat, want heb toen wel eens gepraat met haar vriendinnen. En dat is alleen nog dat......
Wat daarvoor is gebeurt weet ik niet :)

Ok wat zou jij tegen zo iemand zeggen als ze al die dingen deed?
Mee praten?
Advies geven?
Contact verbreken?
Do what you love, love what you do!
pi_180733301
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 00:19 schreef kree het volgende:

[..]

Het was echt geen stoere praat, want heb toen wel eens gepraat met haar vriendinnen. En dat is alleen nog dat......
Wat daarvoor is gebeurt weet ik niet :)

Ok wat zou jij tegen zo iemand zeggen als ze al die dingen deed?
Mee praten?
Advies geven?
Contact verbreken?
voor de duidelijkheid die mij mij vroeg he
begon natuurlijk wie ben jij etc etc.

Maar dat ik dan twee jaar kan praten met haar en denk ik toch wel dat ik er voor iets heb verhoed.
Zonder iets te doen met haar... hmmms dan zijn jullie allemaal kortzichtig om maar te zeggen hpe ik dat deed.

Dus ok dan is de volgende vraag.

1 Hoe haddden jullie zoiets aangepakt?
2 had je contact verbroken of gewoon gezegd begin er niet aan?
Do what you love, love what you do!
pi_180733926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 00:26 schreef kree het volgende:

[..]

voor de duidelijkheid die mij mij vroeg he
begon natuurlijk wie ben jij etc etc.

Maar dat ik dan twee jaar kan praten met haar en denk ik toch wel dat ik er voor iets heb verhoed.
Zonder iets te doen met haar... hmmms dan zijn jullie allemaal kortzichtig om maar te zeggen hpe ik dat deed.

Dus ok dan is de volgende vraag.

1 Hoe haddden jullie zoiets aangepakt?
2 had je contact verbroken of gewoon gezegd begin er niet aan?
En toen had ik dus sowieso al een dik half jaar gezellig met haar gepraat en niks over seks?
Vertel?

Ja quote mezelf maar ff :')
Do what you love, love what you do!
pi_181215279
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')