Wat bedoel je nou met die laatste zin?quote:Op maandag 23 juli 2018 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Toen het veel meer serieus ging worden.
Het is alleen maar bij praten gebleven via whatsapp zelfs nog en nu wordt ik hier neergezet als iemand die het niet snapt,
Waarom denk je dat er verder nooit iets lichamelijks is gebeurt?
Niet door haar in ieder geval.
Je zegt nota bene dat je, als je het over kon doen, de boot mogelijk niet afgehouden zou hebben omdat er 'niet zo heel veel mis mee was geweest'..quote:Op maandag 23 juli 2018 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Toen het veel meer serieus ging worden.
Het is alleen maar bij praten gebleven via whatsapp zelfs nog en nu wordt ik hier neergezet als iemand die het niet snapt,
Geen woorden voor. Zelfs scheldwoorden schieten tekort.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je zegt nota bene dat je, als je het over kon doen, de boot mogelijk niet afgehouden zou hebben omdat er 'niet zo heel veel mis mee was geweest'..
Precies wat ik zeg. Ik kan toch niet bepalen wat ze zegt tegen mij?quote:Op maandag 23 juli 2018 23:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou met die laatste zin?
Wat je niet snapt is wanneer seksueel gedrag grensoverschrijdend is, in plaats daarvan ga jij het proberen te relativeren met woorden als 'het was haar eigen initiatief'.
Toen ze daarover begon was ze 16 maar we hadden al een jaar gewoon gekletst over van alles.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kon je niet nog een jaartje wachten? Vanaf der 16e mocht alles (behalve filmen).
Daarom, laat die haters haten. Alsof je op je 60e niet liever een chickie van 16-17 zou willen ballenquote:Op maandag 23 juli 2018 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
Toen ze daarover begon was ze 16 maar we hadden al een jaar gewoon gekletst over van alles.
Dus zelfs al was ik er op in gegaan dan was er helemaal niks strafbaars aan.
Het dringt maar niet tot je door dat ik niet reageer op wat er allemaal gebeurt is, maar op hoe je je hier vanavond verwoord. Want je voerde al relativerend aan (ik zal het nog maar eens herhalen): 'ze nam zelf het initiatief'. Jij snapt niet dat dat niet uitmaakt, anders voer je dat niet aan. Snap je?quote:Op maandag 23 juli 2018 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Ik kan toch niet bepalen wat ze zegt tegen mij?
Ik heb het verstandige gedaan om het af te houden.
En voor de duidelijkheid we hebben echt over van alles gepraat een dik jaar lang.
En er zijn misschien een paar keer geweest dat ze zo begon over seks.
Daarna toen ik al zei van dit kan niet hebben we nog een jaar gepraat.
Dus tsja dan heb ik toch weinig fout gedaan.
Als ik het niet had gesnapt dan hadden we na die eerste geprekjes seks gehad.
Maar het lijkt nu net alsof we continu geile verhaaltjes uitwisselden en dat is totaal niet waar.
Waar ik wel met haar over heb gepraat is of het ze wel verstandig vond om met veel oudere gasten seks te hebben.
Sterker nog ik heb daarvoor haar huisarts nog eens gebeld omdat ze het onveilig had gedaan en niet durfde bellen zelf.
Nou vertel me maar wat daar dan fout aan is?
Door haar niet. Door wie wel?quote:Op maandag 23 juli 2018 23:11 schreef kree het volgende:
Komt ie weer met zijn verzachtende omstandigheden. Het dringt maar niet door dat het niet uitmaakt of ze begin 15 is of eind 15.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:25 schreef kree het volgende:
En want dan heeft niet iedereen alles gelezen, toen ik met haar begon te praten was ze niet net 15 maar op 2 maanden na 16
Je mag prima praten met iemand van 15 hoor. Zolang je maar geen vieze dingetjes met der doet totdat ze 16 is.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:26 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn verzachtende omstandigheden. Het dringt maar niet door dat het niet uitmaakt of ze begin 15 is of eind 15.
juistquote:Op maandag 23 juli 2018 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je mag prima praten met iemand van 15 hoor. Zolang je maar geen vieze dingetjes met der doet totdat ze 16 is.
Als het alleen om praten gaat dan hoef je ook niet aan te dragen dat ze zelf het initiatief nam of dat ze over twee maanden 16 werd.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je mag prima praten met iemand van 15 hoor. Zolang je maar geen vieze dingetjes met der doet totdat ze 16 is.
Nee dat was alleen via whatsapp ik heb haar nooit met geen vinger aangeraakt.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Er is iets lichamelijks gebeurd door jou? Ik dacht dat je net zei dat er niks was gebeurt.
Je schrijft het toch zelf! Er is niks lichamelijks gebeurt, athans niet door haar. Wel door jou. Dat schrijf je. Misschien handig als je leest wat je zelf schrijft.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat was alleen via whatsapp ik heb haar nooit met geen vinger aangeraakt.
Maar ook dat had ik al eerder verteld hoor. Dus het is wel handig als je het hele topic leest.
Dan heb ik het niet duidelijk opgeschreven excuus.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je schrijft het toch zelf! Er is niks lichamelijks gebeurt, athans niet door haar. Wel door jou. Dat schrijf je. Misschien handig als je leest wat je zelf schrijft.
Wellicht wordt die klik pas later duidelijk of misschien niet. Die 2 maanden wachten maken echt niet het verschil uit tussen wel/niet pedoquote:Op maandag 23 juli 2018 23:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als het alleen om praten gaat dan hoef je ook niet aan te dragen dat ze zelf het initiatief nam of dat ze over twee maanden 16 werd.
Niet echt. Leuk om naar te kijken en dat is het dan wel.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daarom, laat die haters haten. Alsof je op je 60e niet liever een chickie van 16-17 zou willen ballen
Werd het jou maar eens duidelijk. Als je het mij vraagt dan mogen ze je wel van het forum af schoppen hier.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet duidelijk opgeschreven excuus.
Maargoed dan is het bij deze wel duidelijk
Ik lees anders wat hij schrijft. Er is lichamelijk niks gebeurd omdat hij niks heeft gedaan, niet omdat zij het niet gewild had.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je schrijft het toch zelf! Er is niks lichamelijks gebeurt, athans niet door haar. Wel door jou. Dat schrijf je. Misschien handig als je leest wat je zelf schrijft.
Jij snapt ook niet wat een grens is?quote:Op maandag 23 juli 2018 23:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wellicht wordt die klik pas later duidelijk of misschien niet. Die 2 maanden wachten maken echt niet het verschil uit tussen wel/niet pedo
Ja je moet er geen relatie mee willen inderdaad, maar ff een keer.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet echt. Leuk om naar te kijken en dat is het dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |