SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Lambo of Rekt
Ja hoor. Doen!!quote:Oké. Dan wordt het voorlopig dat laatste. Nou speel ik met het idee om mijn zondagmiddagprogramma voor de lokale omroep hier 'door te zetten', en daarna nog een uurtje o.i.d. los voor Radio49 programma te maken. Alleen ik weet a) niet of jullie daarop zitten te wachten en b) of het praktisch allemaal lukt. Maar ik vind 't wel leuk om te proberen eigenlijk
Wat zeggen jullie?
quote:Op zondag 22 juli 2018 09:21 schreef peaceman het volgende:
vanaf 10 uur verwacht ik geen volkszangers te draaien...
heel fijn. De beste man heeft vanaf 8 uur bijna non stop staan zingen, af en toe namen anderen de karaoke over, we hebben om 1 uur erg genoten van Paradise by the dashboardlight door 4 manquote:Op zondag 22 juli 2018 09:21 schreef peaceman het volgende:
vanaf 10 uur verwacht ik geen volkszangers te draaien...
quote:Op zondag 22 juli 2018 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heel fijn. De beste man heeft vanaf 8 uur bijna non stop staan zingen, af en toe namen anderen de karaoke over, we hebben om 1 uur erg genoten van Paradise by the dashboardlight door 4 man
ik draai nog nietquote:
Wat ga je draaien?quote:
denk niet dat ie er tussen past en ik heb m ook niet, maar ik zet m op mijn op te zoeken lijstquote:Op zondag 22 juli 2018 09:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat ga je draaien?
ik heb evt een verzoekje mits het binnen je genre past:
Dario G - Carnaval de Paris
Welke genre draai je dan?quote:Op zondag 22 juli 2018 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk niet dat ie er tussen past en ik heb m ook niet, maar ik zet m op mijn op te zoeken lijst
normaal alles door elkaar, vandaar (vooral) wat meer richting gitaren, maar tijdens de uitzending wijzig ik meestal nog van allesquote:
die staat op de lijstquote:
ja had even een inlogprobleempjequote:Op zondag 22 juli 2018 10:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Volgens mij is je tijdslot al begonnen peaceman
spatie in het wachtwoordquote:
Ah het bevel van Arcade Fire heeft geholpen?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2018 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah het bevel van Arcade Fire heeft geholpen?
En waar gaat de reis naar toe?quote:Op zondag 22 juli 2018 10:17 schreef peaceman het volgende:
Ik ben blij dat we volgende week op vakantie gaan. Even verkoeling opzoeken
Provence, Frankrijk.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En waar gaat de reis naar toe?
morge langslaper!quote:Op zondag 22 juli 2018 10:18 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.![]()
Op de achtergrond aan, terwijl ik op mijn balkon zit te lezen.
En wat ben je aan het lezen?quote:Op zondag 22 juli 2018 10:18 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.![]()
Op de achtergrond aan, terwijl ik op mijn balkon zit te lezen.
owquote:
Baantjer boeken over De Cock, met ceeoooceekaa.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En wat ben je aan het lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |