Echt he dan was ik nu een ton rijkerquote:Op zondag 22 juli 2018 21:40 schreef wollah het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
2.50 betalen voor een waterig tap biertje van 0.26cl terwijl je voor een halve euro halve liter SB kan klappen![]()
![]()
Dat ik me als puber jarenlang heb laten oplichten door de horeca
Andere wereld toen.quote:Op zondag 22 juli 2018 21:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Op de maasvlakte? Daar ben ik ook geweest!
Wij waren de 1e eckte ecktequote:Op zondag 22 juli 2018 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Andere wereld toen.Nu heeft iedereen wel zo'n feestje bezocht. Toen was dat wel anders.
Ik zat vorig jaar dat boek van Dano te lezen. Het zuigt me weer helemaal op.quote:
En DV bezoeken. Past allemaal mooi in een patroontjequote:Op zondag 22 juli 2018 22:54 schreef Quotidien het volgende:
Voortaan gewoon weer in het buurthuis meedoen met de bingo dus.
Joh ik trek dit soort dingen niet meer hoor. Echt te oud voor gewordenquote:Op maandag 23 juli 2018 08:10 schreef VarkensHart het volgende:
Ts vond het eigenlijk heel leuk, te zien aan alle filmpjes die hij upload op YouTube. Maar het is natuurlijk stoerder om te zeggen dat je het niets vond
:’) dominator volk...quote:Op zondag 22 juli 2018 10:20 schreef onlogisch het volgende:
TS is een zeikerd. Ik vond de sfeer uitstekend. Ik heb zelfs niet eens 1 opstootje gezien, laat staan een vechtpartij. Op Defqon/Decibel zie ik ieder jaar wel eens wat geduw en getrek maar ook nooit echt vechten. Maar gisteren 0 van dat, alleen maar mensen die uit hun plaat gingen
Wij gingen 22.30 weg, 22.50 in de auto, 23.00 op de snelweg 0.00 thuis
Die laatstequote:Op maandag 23 juli 2018 14:53 schreef Jimmy072 het volgende:
[..]
:’) dominator volk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:’) 3 mensen van de 40/45000quote:Op maandag 23 juli 2018 14:53 schreef Jimmy072 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat echt op Dominator die swastika?quote:Op maandag 23 juli 2018 14:53 schreef Jimmy072 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My thoughts.quote:
Wat is er met die laatste?quote:Op maandag 23 juli 2018 14:53 schreef Jimmy072 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heeft RTL ze goed gekozen, als er mensen keken.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat zijn de meest mongoloide deelnemers aan Temptation Island aller tijden - en dat wil wat zeggen.
Volk van temptation island, dat programma.. zie je maar waar wat voor volk er naar dominator gaatquote:
Ja , misschien komt die guy wel uit het buitenland hoorquote:Op maandag 23 juli 2018 14:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Is dat echt op Dominator die swastika?
Kan het me bijna niet voorstellen dat iemand daarmee open loopt in NL.
Dat jij dit weet wil anders ook wel iets zeggen....quote:Op maandag 23 juli 2018 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat zijn de meest mongoloide deelnemers aan Temptation Island aller tijden - en dat wil wat zeggen.
Dat is inderdaad wel een beetje chanant.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:17 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Dat jij dit weet wil anders ook wel iets zeggen....
'...wat voor volk..'.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:16 schreef Jimmy072 het volgende:
[..]
Volk van temptation island, dat programma.. zie je maar waar wat voor volk er naar dominator gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |