Geilquote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iets over me heen is mijn criterium.
Was verkapte lokpostquote:
Dat, was ik gelovig dan was ik een deken zou de smartass in mij gezegd hebben.quote:
De rest steek je zeker in de fikquote:Op zondag 22 juli 2018 00:13 schreef drakin het volgende:
Gewoon dekbedhoes, zonder dekbed erin. Ligt het lekkerst
rest doe ik niks mee, zeker geen fik. Het is al veel te warm.quote:
als je gewoon ligt is er toch niks voor knieën nodig?quote:Op zondag 22 juli 2018 00:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb van die stomme knieën, dan is meer dan een hoes echt wel fijn.
Minder blauwe plekken ook
Te warm sowieso. Ik verbrand bij bijna niks al. Maar zit nu 23/7 binnen. Heb factor 50 zonnebrand en ga dus echt stuk.quote:Op zondag 22 juli 2018 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
rest doe ik niks mee, zeker geen fik. Het is al veel te warm.
Oh ik slaap ook nog extreem slecht.quote:Op zondag 22 juli 2018 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
als je gewoon ligt is er toch niks voor knieën nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was kort... 2 dagen of zo?quote:Op zondag 22 juli 2018 03:30 schreef Dr_Flash het volgende:
De boem boem party is net afgelopen. Dus nul geslapen. Nu op naar het vliegveld
uhu, ik ken het helaas, al 3 zonnesteken gehad dit jaar.quote:Op zondag 22 juli 2018 00:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Te warm sowieso. Ik verbrand bij bijna niks al. Maar zit nu 23/7 binnen. Heb factor 50 zonnebrand en ga dus echt stuk.
Als ik weer een keer zin heb, stelletje koekoeksjongenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |