SPOILER: Er mag hier wel wat meer geschud wordenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ja maar, vergeleken met haags post iedereen bijna niets.
goed bezigquote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:14 schreef Driepink het volgende:
AMS76 is de volgende.
flip is al ingehaald awwwwww
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:13 schreef Driepink het volgende:
fuck mijn leven, weer mislukt...
en zie je, door mijn post ben je gelijk een TT vergeten te plaatsen, helemaal stil ben je ervan
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Top.
dan ben ik net als murp, modje en niets doen
Er lonkt een carrière als FA voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt, ik heb jou als voorbeeld, met 1000+ posts per dag, dan eindig ik vanzelf in de top 3.quote:
smoesjes.quote:
EINDELIJK IEMAND DIE HET SNAPT..quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Er lonkt een carrière als FA voor jou
ik kan je ten zeerste afraden om zoveel te gaan postenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb jou als voorbeeld, met 1000+ posts per dag, dan eindig ik vanzelf in de top 3.
[..]
smoesjes.
Hoezo? breekt het je op?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kan je ten zeerste afraden om zoveel te gaan posten
Nee, maar dat komt omdat ik een bepaald doel voor ogen heb, en die wil ik bereiken.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
EINDELIJK IEMAND DIE HET SNAPT..
SCHUIF MAAR OP YVONNE, MAAK WAT RUIMTE VOOR MIJ
Mijn doel is mijn username in een andere kleur. Blauw, rood welke kleur dan ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat ik een bepaald doel voor ogen heb, en die wil ik bereiken.
Sorry hoor..quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:19 schreef Homijn het volgende:
[..]Yvonne is Admin, geen FA. En Yvonne volgt geen bevelen op, inlikken werkt beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |