abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 18:49:07 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635310
quote:
Seks vanaf 14 jaar niet langer strafbaar



Het Strafwetboek schuift de wettelijke minimumleeftijd voor seks twee jaar op. Seks op 14-jarige leeftijd zal niet langer strafbaar zijn op voorwaarde dat de sekspartner maximaal vijf jaar ouder is en er mag geen sprake zijn van een machtsrelatie.

Tot nu toe was de wettelijke minimumleeftijd voor seksuele betrekkingen 16 jaar. Maar door een aanpassing van het Strafwetboek schuift die leeftijdsgrens terug naar 14 jaar. Al worden er wel enkele voorwaarden omschreven. De belangrijkste is dat er geen sprake mag zijn van een machtsrelatie zoals het geval bij leerling en leerkracht, een sporter en coach. Op die manier tracht de wetgeving te beantwoorden aan de realiteit zonder dat jongeren gekwetst kunnen worden.

olgens Sensoa, het Vlaams expertisecentrum voor seksuele gezondheid, hoorde de gedateerde wet al lang niet meer thuis in het het Strafwetboek. “De wet dateerde van 1900, intussen is de realiteit wel wat veranderd”, aldus Erika Frans van Sensoa.

“Het is een realiteit dat een jongere van 15 wel eens een relatie heeft met iemand die vijf jaar ouder is. Maar een 15-jarige zal niet zomaar met de 40-jarige buurman in bed kunnen duiken zonder dat dat gevolgen zal hebben. En op het moment dat er sprake is van verkrachting blijft de wet gewoon geldig”, besluit ze.

https://www.hln.be/nieuws(...)-strafbaar~a8c1bd9c/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180635331
Ik denk niet echt een probleem, zolang het maar wederzijds is ook.
Do what you love, love what you do!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 juli 2018 @ 18:53:09 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180635370
In België dus, voor de duidelijkheid. Mochten hier 18/19-jarigen zitten die de nieuwe wet gelijk uit wilden proberen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_180635378
België bracht u al eerder Dutroux :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180635404
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:53 schreef heywoodu het volgende:
In België dus, voor de duidelijkheid. Mochten hier 18/19-jarigen zitten die de nieuwe wet gelijk uit wilden proberen.
Mwha het is al wat jaartjes terug, maar had toen ook contact met een meisje net geen 16 nog. Maar zei was er meer op gebrand als ik zeg maar seks dus. Ik heb het altijd afgehouden omdat ik het niet ok vond.
Maarja andere kant van het verhaal is wel dat het wss nog wel iets was geworden.
Do what you love, love what you do!
pi_180635428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:54 schreef Oostwoud het volgende:
België bracht u al eerder Dutroux :')
Nou om het gelijk als pedo te bekijken vindt ik wel te ver gaan hoor.
Waarom zou het niet kunnen?

Als het maar van beide kanten is vindt ik het gewoon ok. En is dan ook niet misbruik lijkt mij.
Do what you love, love what you do!
pi_180635452
Da's voor mij allang verleden tijd, meisjes van die leeftijd. Maar ik kan me voorstellen dat in deze wereld, waar meisjes op say 12-jarige leeftijd elke dag langs xhamster en xvideos gaan en de hele dag chatten met loverboys, die leeftijd naar beneden moet

/s
pi_180635458
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:57 schreef kree het volgende:

[..]

Nou om het gelijk als pedo te bekijken vindt ik wel te ver gaan hoor.
Waarom zou het niet kunnen?

Als het maar van beide kanten is vindt ik het gewoon ok. En is dan ook niet misbruik lijkt mij.
Er gebeurt heel veel in het brein tussen 14 en 19 jaar. Ik betwijfel of je je eigen seksualiteit, laat staan die van een ander kunt overzien op je 14de. Daarom ben ik tegen deze wetswijziging.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180635476
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:59 schreef myShizzle het volgende:
Da's voor mij allang verleden tijd, meisjes van die leeftijd. Maar ik kan me voorstellen dat in deze wereld, waar meisjes op say 12-jarige leeftijd elke dag langs xhamster en xvideos gaan en de hele dag chatten met loverboys, die leeftijd naar beneden moet

/s
Dat is dus de verkeerde gedachte, i.p.v. altijd maar mee te bewegen richting de ondergrens en die uiteindelijk weer verleggen, moet men opgevoed worden.

Je kunt vanaf je 18de nog echt heel lang (lang genoeg) neuken hoor.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Forum Admin zaterdag 21 juli 2018 @ 19:02:30 #10
35723 crew  GGMM
pi_180635489
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:57 schreef kree het volgende:

[..]

Nou om het gelijk als pedo te bekijken vindt ik wel te ver gaan hoor.
Waarom zou het niet kunnen?

Als het maar van beide kanten is vindt ik het gewoon ok. En is dan ook niet misbruik lijkt mij.
vindt ik :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_180635490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:00 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Er gebeurt heel veel in het brein tussen 14 en 19 jaar. Ik betwijfel of je je eigen seksualiteit, laat staan die van een ander kunt overzien op je 14de. Daarom ben ik tegen deze wetswijziging.
Nou ik denk dat het te kortzichtig dan wordt bekeken, ben het opzich met je eens.
Maar heb heel veel geapped met haar toen en toen had ze al seks met iemand die 10 jaar ouder was.

Dus tsja het is een fijn lijntje natuurlijk. Toch denk ik dat als beide akkoord zijn dat het niet zo probleem is.
Laat staan pedo vergelijkingen. :)
Do what you love, love what you do!
  Forum Admin zaterdag 21 juli 2018 @ 19:02:42 #12
35723 crew  GGMM
pi_180635495
Goed nieuws!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:03:28 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635503
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:01 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat is dus de verkeerde gedachte, i.p.v. altijd maar mee te bewegen richting de ondergrens en die uiteindelijk weer verleggen, moet men opgevoed worden.

Je kunt vanaf je 18de nog echt heel lang (lang genoeg) neuken hoor.
Maar 14-jarige sletjes willen ook neuken :P :P :P :P :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180635508
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

vindt ik :')
lol ja die d en dt is altijd al een probleem van mij hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_180635533
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar 14-jarige sletjes willen ook neuken :P :P :P :P :P
Niet allen zozeer tegen jou gericht, want het is een probleem van deze tijd: door elkaar als sletjes of dekhengsten te gaan betitelen op het 14de levensjaar gaan we elkaar ook niet meer zien als iets anders dan een gebruiksvoorwerp om uit te naaien en naderhand weg te gooien.

De westerse samenlevingen zijn naar mijn mening totaal overprikkeld qua sex en daardoor tegelijkertijd zo onverzadigbaar qua werkelijk erotische liefde.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:07:55 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635557
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Niet allen zozeer tegen jou gericht, want het is een probleem van deze tijd: door elkaar als sletjes of dekhengsten te gaan betitelen op het 14de levensjaar gaan we elkaar ook niet meer zien als iets anders dan een gebruiksvoorwerp om uit te naaien en naderhand weg te gooien.

De westerse samenlevingen zijn naar mijn mening totaal overprikkeld qua sex en daardoor tegelijkertijd zo onverzadigbaar qua werkelijk erotische liefde.
Met mijn reactie wil ik juist het probleem aangeven. Gezien de kledingkeuze en gedrag vinden bepaalde 14-jarigen het stoer en willen graag als slet gezien worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180635564
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Met mijn reactie wil ik juist het probleem aangeven. Gezien de kledingkeuze en gedrag vinden bepaalde 14-jarigen het stoer en willen graag als slet gezien worden.
Ok, dan begreep ik je verkeerd.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:10:38 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635595
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:08 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ok, dan begreep ik je verkeerd.
Ik ben graag provocerend. Maar dat komt niet altijd goed over :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180635607
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Met mijn reactie wil ik juist het probleem aangeven. Gezien de kledingkeuze en gedrag vinden bepaalde 14-jarigen het stoer en willen graag als slet gezien worden.
Mijn ervaring he, ze doelen er zelf namelijk dan op.
Nu krijg je een eerlijke mening van mij met hoe zoiets gaat.

En voor de duidelijkheid ben er dus niet op in gegaan.
Maar zei doelde er continu op om seks te hebben.

En viel het nog wel mee want ze was bijna 16 maar ik 24 toen.
Tsja is dat onwijs erg??
Weet niet hoor zie er niet zoveel kwaads in, maargoed weet natuurlijk ook dat het niet helemaal legaal is in NL
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:16:37 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635676
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:11 schreef kree het volgende:

[..]

Mijn ervaring he, ze doelen er zelf namelijk dan op.
Nu krijg je een eerlijke mening van mij met hoe zoiets gaat.

En voor de duidelijkheid ben er dus niet op in gegaan.
Maar zei doelde er continu op om seks te hebben.

En viel het nog wel mee want ze was bijna 16 maar ik 24 toen.
Tsja is dat onwijs erg??
Weet niet hoor zie er niet zoveel kwaads in, maargoed weet natuurlijk ook dat het niet helemaal legaal is in NL
Als 24-jarige een 16-jarige neuken is ook gewoon fout.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180635695
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:01 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat is dus de verkeerde gedachte, i.p.v. altijd maar mee te bewegen richting de ondergrens en die uiteindelijk weer verleggen, moet men opgevoed worden.

Je kunt vanaf je 18de nog echt heel lang (lang genoeg) neuken hoor.
Geef toe, 12-15 jarigen meisjes zijn toch wel het heerlijkst om mee te kunnen ketsen.
pindazakje
pi_180635710
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als 24-jarige een 16-jarige neuken is ook gewoon fout.
Nou dat weet ik niet, alles kwam namelijk van haar kant.
Ik heb er nooit op gedoeld.

Tsja ok was verstandig genoeg om het toch maar af te houden. Maarja wat zou er mis mee zijn.

Wat is er zo fout aan dus?
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:20:44 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:18 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet, alles kwam namelijk van haar kant.
Ik heb er nooit op gedoeld.

Tsja ok was verstandig genoeg om het toch maar af te houden. Maarja wat zou er mis mee zijn.

Wat is er zo fout aan dus?
Dat je er op ingaat is dus fout. Zij is minderjarig.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180635748
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:18 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet, alles kwam namelijk van haar kant.
Ik heb er nooit op gedoeld.

Tsja ok was verstandig genoeg om het toch maar af te houden. Maarja wat zou er mis mee zijn.

Wat is er zo fout aan dus?
Je houdt je niet aan de norm leeftijd / 2 + 7.
Google is your friend, abuse your friends
pi_180635826
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:20 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Je houdt je niet aan de norm leeftijd / 2 + 7.
haha ja dat is maar een verzonnen ding. Daar gaat het niet om.

Waar het wel om gaat is wel dat je beide het eens moet zijn denk ik.
En kan toch echt geen reden bedenken wat er fout aan is.

Ja gast van 40 die een kind neukt is een ander verhaal en dat is pedo.
Maargoed ik vond er in feite niks fout aan wat ik toen deed hoor.
En heb ik het nog afgehouden maar, gewoon omdat het strafbaar is.

Maar weet zeker dat we er daar beide niet echt een probleem mee zouden hebben gehad
Do what you love, love what you do!
pi_180635881
En voor de duidelijkheid want wordt alweer gelijk veroordeeld als pedo.

Dit was na een paar jaar kletsen. Dus het was ook niet zo van even blabla en we gaan seks hebben.
Denk dat ik meer weet als haar ouders van haar enzo.

Tja kun je veroordelen , maar uiteindelijk is er niks gebeurd.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:28:44 #27
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180635906
Prima wet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:29:26 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635918
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:24 schreef kree het volgende:

[..]

haha ja dat is maar een verzonnen ding. Daar gaat het niet om.

Waar het wel om gaat is wel dat je beide het eens moet zijn denk ik.
En kan toch echt geen reden bedenken wat er fout aan is.

Ja gast van 40 die een kind neukt is een ander verhaal en dat is pedo.
Maargoed ik vond er in feite niks fout aan wat ik toen deed hoor.
En heb ik het nog afgehouden maar, gewoon omdat het strafbaar is.

Maar weet zeker dat we er daar beide niet echt een probleem mee zouden hebben gehad
Maar ze deed het omdat ze last had van haar hormonen. Anders zou ze niet gelijk met een ander hebben liggen neuken. Als je er op in was gegaan dan had je misbruik gemaakt van de situatie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:30:03 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635929
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:27 schreef kree het volgende:
En voor de duidelijkheid want wordt alweer gelijk veroordeeld als pedo.

Dit was na een paar jaar kletsen. Dus het was ook niet zo van even blabla en we gaan seks hebben.
Denk dat ik meer weet als haar ouders van haar enzo.

Tja kun je veroordelen , maar uiteindelijk is er niks gebeurd.
Maar je doet wel stoer dat je bijna een 16-jarige hebt gepaald :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180635975
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar ze deed het omdat ze last had van haar hormonen. Anders zou ze niet gelijk met een ander hebben liggen neuken. Als je er op in was gegaan dan had je misbruik gemaakt van de situatie.
Dat weet ik niet hoor, ze neukte toen al een gast die veel ouder was.
Ik vond haar gewoon aardig en heb er zelfs ook nog wel wat aan gehad om met haar te praten.

Ik denk dat je dan echt niet weet wat die meiden doen, want ok we kwamen zover dat we heel eerlijk tegen elkaar waren. En het was niet 1 oudere gast maar meerdere die ze neukte.En dat heeft niks met mij te maken, maar vertelde ze me
Do what you love, love what you do!
pi_180635991
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:30 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar je doet wel stoer dat je bijna een 16-jarige hebt gepaald :')
Dat maak jij ervan :') Ik doe niet stoer, ik vertel gewoon hoe het ging :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:33:34 #32
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180635994
quote:
De belangrijkste is dat er geen sprake mag zijn van een machtsrelatie zoals het geval bij leerling en leerkracht, een sporter en coach. Op die manier tracht de wetgeving te beantwoorden aan de realiteit zonder dat jongeren gekwetst kunnen worden.
Lijkt mij dat je daarmee de pedo's genoeg afvangt.

Prima wijziging.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:33:51 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180635999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:32 schreef kree het volgende:

[..]

Dat weet ik niet hoor, ze neukte toen al een gast die veel ouder was.
Ik vond haar gewoon aardig en heb er zelfs ook nog wel wat aan gehad om met haar te praten.

Ik denk dat je dan echt niet weet wat die meiden doen, want ok we kwamen zover dat we heel eerlijk tegen elkaar waren. En het was niet 1 oudere gast maar meerdere die ze neukte.En dat heeft niks met mij te maken, maar vertelde ze me
Had je verder geen vrienden? Dit komt wel heel zielig over _O- _O- _O- _O- _O-

:'
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 19:34:20 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180636007
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:33 schreef kree het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan :') Ik doe niet stoer, ik vertel gewoon hoe het ging :)
Je roept het 3x random in dit topic.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180636024
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:33 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Had je verder geen vrienden? Dit komt wel heel zielig over _O- _O- _O- _O- _O-

:'
Nee dat heeft er echt niks mee te maken.
Had al gezegd zei nam contact op met mij ik niet met haar.

En ok toevallig kon ik goed met haar praten, seks was sowieso niet mijn doel.
Do what you love, love what you do!
pi_180636046
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:50 schreef kree het volgende:
Ik denk niet echt een probleem, zolang het maar wederzijds is ook.
En wat als het wederzijds is met een kind van 12? En 10? En 8? Het hele punt van die leeftijdsgrens is om kinderen te beschermen voor domme keuzes natuurlijk.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:36:51 #37
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180636053
Tja, als je hier als twee 15jarigen met elkaar naar bed gaat ben je beide strafbaar. Dat lijkt me ook geen goed uitgangspunt.

Prima wet dus.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_180636095
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En wat als het wederzijds is met een kind van 12? En 10? En 8? Het hele punt van die leeftijdsgrens is om kinderen te beschermen voor domme keuzes natuurlijk.
tja dat is wellicht iets te jong, maar dan nog. Het gaat mss meer over het verschil in leeftijd.
Ik zie met die wet opzich niet echt een probleem.

Want wellicht zijn ze rond de 16 onderhand iets verstandiger als vroeger.
Do what you love, love what you do!
pi_180636119
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:30 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar je doet wel stoer dat je bijna een 16-jarige hebt gepaald :')
Dat niet stoer vinden.

:')
pi_180636128
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:39 schreef kree het volgende:

[..]

tja dat is wellicht iets te jong, maar dan nog. Het gaat mss meer over het verschil in leeftijd.
Ik zie met die wet opzich niet echt een probleem.

Want wellicht zijn ze rond de 16 onderhand iets verstandiger als vroeger.
Denk je? Kijk voor de aardigheid eens rond bij middelbare scholen hoe de gemiddelde 16 jarige zich gedraagt :') dat zijn gewoon nog kuikens man :P
pi_180636172
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Denk je? Kijk voor de aardigheid eens rond bij middelbare scholen hoe de gemiddelde 16 jarige zich gedraagt :') dat zijn gewoon nog kuikens man :P
Ja dat verschilt per persoon natuurlijk.
En dan is het aan de oudere generatie om daar rekening mee te houden.
Als je dat niet kunt dan moet je sowieso niet eens in gesprek gaan denk ik.

Ik leg ook alleen uit wat ik mee maakte, gewoon om even een ander beeld te geven.
Want iedereen verteld hier wel, maar ooit meegemaakt?
Do what you love, love what you do!
pi_180636558
West-Europese landen en pedofilie gaan hand in hand, al honderden jaren.
pi_180636613
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 20:07 schreef ABombali het volgende:
West-Europese landen en pedofilie gaan hand in hand, al honderden jaren.
Nou geloof niet alleen West Europees hoor :)

Thailand is ook nog wel een dingetje en ben daar ook zwaar tegen.
Maar dat zijn twee verschillende verhalen wel.

Wat ik meemaakte heeft nl niks met pedofolie te maken.
Do what you love, love what you do!
pi_180636638
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 20:10 schreef kree het volgende:

[..]

Nou geloof niet alleen West Europees hoor :)

Thailand is ook nog wel een dingetje en ben daar ook zwaar tegen.
Maar dat zijn twee verschillende verhalen wel.

Wat ik meemaakte heeft nl niks met pedofolie te maken.
Arabische landen en Aziatische landen zijn nog erger ja
  zaterdag 21 juli 2018 @ 20:32:31 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180637084
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Niet allen zozeer tegen jou gericht, want het is een probleem van deze tijd: door elkaar als sletjes of dekhengsten te gaan betitelen op het 14de levensjaar gaan we elkaar ook niet meer zien als iets anders dan een gebruiksvoorwerp om uit te naaien en naderhand weg te gooien.

De westerse samenlevingen zijn naar mijn mening totaal overprikkeld qua sex en daardoor tegelijkertijd zo onverzadigbaar qua werkelijk erotische liefde.
Daarom NoFap. _O_
pi_180637825
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 21:12:20 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180637945
Prima idee dit. In Nederland is dit geloof ik nog steeds 16.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_180638222
Ik weet het is gewoon moeilijk uit te leggen, maar vond dr gewoon leuk en andersom ook.

Tja?
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 21 juli 2018 @ 21:28:19 #49
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180638282
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:27 schreef kree het volgende:
En voor de duidelijkheid want wordt alweer gelijk veroordeeld als pedo.

Dit was na een paar jaar kletsen. Dus het was ook niet zo van even blabla en we gaan seks hebben.
Denk dat ik meer weet als haar ouders van haar enzo.

Tja kun je veroordelen , maar uiteindelijk is er niks gebeurd.
Dus je was 21/22 toen je met een 12/13 jarige begon te "kletsen". Waar heb je het dan in godsnaam over? :{
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_180638344
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:28 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dus je was 21/22 toen je met een 12/13 jarige begon te "kletsen". Waar heb je het dan in godsnaam over? :{
Nee iets ouder ik was 24 zij net nog geen 16
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 juli 2018 @ 21:31:04 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180638363
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:28 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dus je was 21/22 toen je met een 12/13 jarige begon te "kletsen". Waar heb je het dan in godsnaam over? :{
Dat bedoel ik dus. En op die leeftijd zo iemand als beste vriendin zien, dan is er wel een steekje bij je los. Volgens mij is hij autistisch ofzo.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180638394
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:31 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. En op die leeftijd zo iemand als beste vriendin zien, dan is er wel een steekje bij je los. Volgens mij is hij autistisch ofzo.
Tis anders om. ze zag mij als beste vriend.
Ik ben er namelijk niet achteraan gegaan.
Do what you love, love what you do!
pi_180638491
ik vind het prima, met die 5 jaar grens erbij. jongeren ontwikkelen zich op verschillende leeftijden, ook seksueel. Toen ik 13 was , was ik nog een klein ventje , nog niet eens in de puberteit , speelde bij wijze van spreken nog met technisch lego, terwijl sommige meisjes in de klas lichamelijk lichtjaren verder waren (en geestelijk vast ook) Ik kan me heel goed voorstellen dat die met een jaar of 14 aan seks gaan denken , maar dan natuurlijk niet met zo'n sneu knulletje van hun eigen leeftijd, nee met een jongen van een jaar of 18. En dat lijkt me geen bezwaar maar gewoon iets dat van alle tijden is (de man is later, en dus wat ouder dan de vrouw)


Mijn eerste vriendinnetje was ook een paar jaar jonger dan ik, want ik was gewoon met alles wat later.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_180638493
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:53 schreef heywoodu het volgende:
In België dus, voor de duidelijkheid. Mochten hier 18/19-jarigen zitten die de nieuwe wet gelijk uit wilden proberen.
Hier in Nederland is het 12, dus...

En voor mensen dat willen betwisten:


quote:
Artikel 244

Hij die met iemand beneden de leeftijd van twaalf jaren handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Artikel 245

Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Uit artikel 244 blijkt dat seks onder de 12 altijd strafbaar is; ongeacht de omstandigheden.

Uit artikel 245 blijkt dat seks met een 12jarige die "buiten echt" of "ontuchtig" is strafbaar is. "Ontuchtig" is een met opzet vage term die neerkomt op "wat de maatschappij niet aanvaardbaar vindt". In de praktijk baseert de rechter zich hier vrijwel altijd op het leeftijdsverschil tussen de 2.
Het "buiten echt" was om lief te zijn tegen Saudi Arabië. Ik dacht overigens dat dat geschrapt was; maar het staat er nog steeds.

[ Bericht 25% gewijzigd door Kassamiep op 21-07-2018 21:55:48 ]
  zaterdag 21 juli 2018 @ 21:44:05 #55
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180638634
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:30 schreef kree het volgende:

[..]

Nee iets ouder ik was 24 zij net nog geen 16
Je zegt zelf dat jullie al een paar jaar contact hadden. Dus als je toen 24 was en zij 15, dan was ze 2 à 3 jaar eerder 12 of 13. ;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_180638764
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:44 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat jullie al een paar jaar contact hadden. Dus als je toen 24 was en zij 15, dan was ze 2 à 3 jaar eerder 12 of 13. ;)
Jawel dat klopt ze was nog net geen 16 maar scheelde maar paar maandjes :)
Dus sprak al met haar van heel eerder. zeg maar dat was het punt dat ze ook echt relatief seksueel ging vragen.
Do what you love, love what you do!
pi_180639214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:36 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hier in Nederland is het 12, dus...

En voor mensen dat willen betwisten:

[..]

Uit artikel 244 blijkt dat seks onder de 12 altijd strafbaar is; ongeacht de omstandigheden.

Uit artikel 245 blijkt dat seks met een 12jarige die "buiten echt" of "ontuchtig" is strafbaar is. "Ontuchtig" is een met opzet vage term die neerkomt op "wat de maatschappij niet aanvaardbaar vindt". In de praktijk baseert de rechter zich hier vrijwel altijd op het leeftijdsverschil tussen de 2.
Het "buiten echt" was om lief te zijn tegen Saudi Arabië. Ik dacht overigens dat dat geschrapt was; maar het staat er nog steeds.
In Nederland ligt de wet in beginsel gewoon op 16. Er wordt echter een onderscheid gemaakt tussen 12-16 en alles onder de 12. Dat maakt voor de schuldvraag niet uit, maar voor de strafmaat wel.

Als 18+ met een 12 jarige seksen levert je een veroordeling ontucht op. Seksen met een 11 jarige levert je een veroordeling verkrachting op. Daar zit nogal wat jaartjes gevangenis straf verschil tussen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180639331
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 22:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

In Nederland ligt de wet in beginsel gewoon op 16. Er wordt echter een onderscheid gemaakt tussen 12-16 en alles onder de 12. Dat maakt voor de schuldvraag niet uit, maar voor de strafmaat wel.
Nee, de termen "ontuchtig" en "buiten echt" zijn daadwerkelijk met een reden toegevoegd. Dit komt voort uit de vorige wet waarin seks met een 12 jarige expliciet was toegestaan als de ouders het goed vonden (de klachtvereiste - zonder klacht mocht men niet vervolgen). Omdat de klachtvereiste in de praktijk niet werkte is het komen te vervallen en is er ontuchtig van gemaakt.
pi_180639340
TVP voor een vriend
U MAD?
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 00:58:59 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180643999
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 18:57 schreef kree het volgende:

[..]

Nou om het gelijk als pedo te bekijken vindt ik wel te ver gaan hoor.
Waarom zou het niet kunnen?

Als het maar van beide kanten is vindt ik het gewoon ok. En is dan ook niet misbruik lijkt mij.
vindt ik _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180644107
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:02 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws!
Jij bent geen 18 meer. :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_180645559
Meh....

Dus als 19-jarige is 14 nog legaal.... Maar wat nou als jij eerdere jarig bent dan haar, dan neuk je al 20 jarige illegaal een minderjarige...
pi_180646022
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

vindt ik _O-
kunnen we taalfouten weg laten aub? Ik leg maar uit wat ik dus mee maakte. en ja ben slecht in die fouten :)
Do what you love, love what you do!
pi_180646024
Het maakt me dus echt niks uit nl. Ik heb niks verkeerd gedaan maar wil ook eens de andere kant van het verhaal vertellen aan jullie allemaal.
Do what you love, love what you do!
pi_180646031
Weet ik vertel het zodat jullie het weten, ik ben er niet trots op ofzo, maar zo ging het gewoon.
En wil dat jullie het weten gewoon hoe zo iets echt gaat.

het is totaal geen misbruik of zo bedoelt :)
Do what you love, love what you do!
pi_180646112
:')
Radio Espantoso
  zondag 22 juli 2018 @ 05:26:12 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180646116
Kop: "Seks vanaf 14 jaar niet langer strafbaar"
Implicatie: "Als 40 jarige seksen met een 14 jarig meisje gaan we niet meer vervolgen ghegheghehe"
Reden: Clickbait
Realiteit: Seks tussen 19 en 14 jarigen niet meer strafbaar.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180646138
ik snap jullie wel en daarom is er nooit wat gebeurt ook.]
Maar het is opzich best lastig om er zo open over te zijn wel. Dus doe wel een beetje voorzichtig met me aub :)
Do what you love, love what you do!
pi_180646144
nu weet ik dat meer als de helft er totaal nier rekening mee gaat houden en maakt niet uit ik kan er wel tegen. maar ok het is een eerliiiijk verhaal van mij
Do what you love, love what you do!
pi_180646152
quote:
11s.gif Op zondag 22 juli 2018 06:25 schreef kree het volgende:
ik snap jullie wel en daarom is er nooit wat gebeurt ook.]
Maar het is opzich best lastig om er zo open over te zijn wel. Dus doe wel een beetje voorzichtig met me aub :)
Mwah, jij als 24 jarige (toen) had sowieso niet dat soort contact moeten hebben met een meisje van 15, want ze was dus nog geen 16. Ik snap dat je het voor jezelf wil verdedigen, maar het blijft natuurlijk gewoon fout. Zeker als je zegt dat je al een paar jaar contact had, wat doe je als twintiger in hemelsnaam met een kind van 12/13?
pi_180646160
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 06:55 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Mwah, jij als 24 jarige (toen) had sowieso niet dat soort contact moeten hebben met een meisje van 15, want ze was dus nog geen 16. Ik snap dat je het voor jezelf wil verdedigen, maar het blijft natuurlijk gewoon fout. Zeker als je zegt dat je al een paar jaar contact had, wat doe je als twintiger in hemelsnaam met een kind van 12/13?
ik snap je wel maar het klikte gewoon gelijk?
Do what you love, love what you do!
pi_180646161
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:01 schreef kree het volgende:

[..]

ik snap je wel maar het klikte gewoon gelijk?
Hoe kan het gelijk klikken met een kind?? Hoe raak je überhaupt aan de praat als zij nog maar 12 was?
pi_180646163
Ach een aantal jaar geleden vonden de meeste rechters in Nederland dat de leeftijd van 16 ook achterhaald was en het naar 14 bijgesteld kon worden.

Dus blijkbaar hebben ze het onder elkaar er al jaren over, anders lijkt het me wel heel toevallig.
pi_180646168
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:05 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Hoe kan het gelijk klikken met een kind?? Hoe raak je überhaupt aan de praat als zij nog maar 12 was?
ik praat niet meer met haar, die was een aantal jaar terug. ze heeft een vriendje nu
Do what you love, love what you do!
pi_180646169
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:17 schreef kree het volgende:

[..]

ik praat niet meer met haar, die was een aantal jaar terug. ze heeft een vriendje nu
Nee maar ik bedoel toen, waar heb je het dan over met een kind, zij vertelt dat ze in de brugklas zit en jij hebt het over je werk? Ik vraag me serieus af wat je elkaar dan te vertellen hebt en hoe je elkaar hebt leren kennen.
pi_180646172
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:18 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel toen, waar heb je het dan over met een kind, zij vertelt dat ze in de brugklas zit en jij hebt het over je werk?
Tekenfilms ?
Of misschien waren ze allebei hoogst getalenteerde topsporters,musici ofzo.
Okok. Waarschijnlijk niet.
pi_180646175
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:18 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel toen, waar heb je het dan over met een kind, zij vertelt dat ze in de brugklas zit en jij hebt het over je werk? Ik vraag me serieus af wat je elkaar dan te vertellen hebt en hoe je elkaar hebt leren kennen.
elkaar te vertellen toch wel van alles. tot de meest simpele tot lastige dnomgem toe ook
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 07:22:28 #78
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180646180
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:05 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Hoe kan het gelijk klikken met een kind?? Hoe raak je überhaupt aan de praat als zij nog maar 12 was?
Ik stel me voor dat het gesprek toen anders verliep als een paar jaar later en dat dat gesprek ook niet als inleiding of opstapje bedoeld was voor de gesprekken van een paar jaar later.
pi_180646181
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:24 schreef kree het volgende:

[..]

haha ja dat is maar een verzonnen ding. Daar gaat het niet om.

Waar het wel om gaat is wel dat je beide het eens moet zijn denk ik.
En kan toch echt geen reden bedenken wat er fout aan is.

Ja gast van 40 die een kind neukt is een ander verhaal en dat is pedo.
Maargoed ik vond er in feite niks fout aan wat ik toen deed hoor.
En heb ik het nog afgehouden maar, gewoon omdat het strafbaar is.

Maar weet zeker dat we er daar beide niet echt een probleem mee zouden hebben gehad
Gelachen om je post. Iemand van 40 veroordelen die een kind neukt, maar zelf als 24-jarige man geilen op meisjes van 15. :')
pi_180646183
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:22 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik stel me voor dat het gesprek toen anders verliep als een paar jaar later en dat dat gesprek ook niet als inleiding of opstapje bedoeld was voor de gesprekken van een paar jaar later.
Dat zal best, maar als man van in de 20 heb je gewoon niks te zoeken bij meisjes van 12/13. Ik kan me daar ook echt niets bij voorstellen. Natuurlijk zien ze er soms ouder uit en gedragen ze zich semi volwassen, maar het zijn nog kinderen die je lekker met rust moet laten.
pi_180646185
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gelachen om je post. Iemand van 40 veroordelen die een kind neukt, maar zelf als 24-jarige man geilen op meisjes van 15. :')
tjah dat kan, maar er is natuurlijk nooit iets gebeurt.
Weet niet hoor mag, maar ben het er niet mee eens.

En wil alles uitleggen zodat het begrijpbaar gaat worden ook wel
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 07:27:22 #82
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180646186
Lijkt me een prima wet. Vooral voor de meisjes die met 14 al rijp zijn. Als ze behoefte hebben aan seks en ze mogen niet, raken ze alleen maar gefrustreerd. En met 14 wil je niet met een jochie van je eigen leeftijd die nog nauwelijks in meisjes is geïnteresseerd, maar met een echte man van 16 of 18 of zo. Dat maximum leeftijdsverschil is een mooie drempel om echte pedo's buiten de deur te houden.
pi_180646187
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:21 schreef kree het volgende:

[..]

elkaar te vertellen toch wel van alles. tot de meest simpele tot lastige dnomgem toe ook
Maar serieus, hoe leerde je haar kennen?
pi_180646189
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:19 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Tekenfilms ?
Of misschien waren ze allebei hoogst getalenteerde topsporters,musici ofzo.
Okok. Waarschijnlijk niet.
Of misschien verzamelde hij Barbies en wilde zij er mee spelen, ik kan er gewoon niet bij met mijn gedachten, maar ja ;)
pi_180646191
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:27 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Maar serieus, hoe leerde je haar kennen?
haha ik leerde haar niet kennen.

Ik was op een bruiloft en daar was zei ook. Ik heb haar toen nooit opgemerkt nl. Maar week daarna ging ze mij op zoeken via facebook. zo raakte we aan de praat
Do what you love, love what you do!
pi_180646194
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:27 schreef kree het volgende:

[..]

tjah dat kan, maar er is natuurlijk nooit iets gebeurt.
Weet niet hoor mag, maar ben het er niet mee eens.

En wil alles uitleggen zodat het begrijpbaar gaat worden ook wel
En je was 21 toen je haar al lastig begon te vallen toch? Toen ze 12 was?

Je geeft aan dat er nooit iets gebeurt is omdat het strafbaar is. Je bent gewoon verkeerd bezig man. Je snapt toch ook wel dat dat nog een kind is? Waarom zoek je niet iemand die zich in je eigen levensfase bevindt? Of die iig geen kind meer is.

Kan me ook niet voorstellen dat je je er comfortabel bij voelt dat dat kind je probeerde(?) op te geilen.
pi_180646207
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:29 schreef kree het volgende:

[..]

haha ik leerde haar niet kennen.

Ik was op een bruiloft en daar was zei ook. Ik heb haar toen nooit opgemerkt nl. Maar week daarna ging ze mij op zoeken via facebook. zo raakte we aan de praat
Als volwassen man accepteer je zo’n verzoek dan toch gewoon niet? Of ben ik nu gek?

Wisten haar ouders ook dat hun kind met een jongen van in de 20 sprak?

Ik snap de interesse van een twintiger in een kind niet.
pi_180646208
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:29 schreef kree het volgende:

[..]

haha ik leerde haar niet kennen.

Ik was op een bruiloft en daar was zei ook. Ik heb haar toen nooit opgemerkt nl. Maar week daarna ging ze mij op zoeken via facebook. zo raakte we aan de praat
Maar serieus. Waar praat je dan over? Als zij in de brugklas zit en jij werkt, of vervolgstudie. Hoe kan dat voor jou interessant zijn om je tijd aan te verdoen?
pi_180646218
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar serieus. Waar praat je dan over? Als zij in de brugklas zit en jij werkt, of vervolgstudie. Hoe kan dat voor jou interessant zijn om je tijd aan te verdoen?
Blij dat ik niet de enige ben die dit echt niet begrijpt.
  zondag 22 juli 2018 @ 07:35:25 #90
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180646221
Zonder verder een waardeoordeel te geven over de "relatie" zie ik hier een stel hyena's die bloed ruiken als het gaat om iemand als pedofiel weg te kunnen zetten. Laten we vooral een sfeertje in de maatschappij kweken waarbij gesprekken tussen mensen als ontucht behandeld kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 22-07-2018 08:34:02 ]
pi_180646237
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En je was 21 toen je haar al lastig begon te vallen toch? Toen ze 12 was?

Je geeft aan dat er nooit iets gebeurt is omdat het strafbaar is. Je bent gewoon verkeerd bezig man. Je snapt toch ook wel dat dat nog een kind is? Waarom zoek je niet iemand die zich in je eigen levensfase bevindt? Of die iig geen kind meer is.

Kan me ook niet voorstellen dat je je er comfortabel bij voelt dat dat kind je probeerde(?) op te geilen.
nee zei was toen 15 bijna 16 en ik net in de 20 tsja is daar zoveel mis mee?
Het ging ook meer om kletsen met elkaar. Haar problemen en die van mij. we hebben er geloof ik wel een paar zo opgelost. zeg maar bv de huisarts bellen omdat ze zelf niet durfde?
Do what you love, love what you do!
pi_180646273
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:35 schreef the-eye het volgende:
Zonder verder een waardeoordeel te geven over de "relatie" zie ik hier een stel hyena's die bloed ruiken als het gaat om iemand als pedofiel weg te kunnen zetten. Laten we vooral een sfeertje in de maatschappij kweken waarbij gesprekken tussen mensen als ontucht behandelt kunnen worden.
Nee hoor, zeker geen hyena, ik snap gewoon niet wat een twintiger te zoeken heeft bij een kind van 12/13.

Natuurlijk is een gesprek geen ontucht, maar waar trek je de grens? Mag een man van 40 dan ook gewoon lekker spannend kletsen met een kind van 12?
pi_180646274
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar serieus. Waar praat je dan over? Als zij in de brugklas zit en jij werkt, of vervolgstudie. Hoe kan dat voor jou interessant zijn om je tijd aan te verdoen?
Even serieus - hobbies, boeken, series, het nieuws, politiek etc ? Hier op Fok! zitten ook wel wat 13 jarigen die gewoon meelullen met de 50ers.
pi_180646280
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:38 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Nee hoor, zeker geen hyena, ik snap gewoon niet wat een twintiger te zoeken heeft bij een kind van 12/13.

Natuurlijk is een gesprek geen ontucht, maar waar trek je de grens? Mag een man van 40 dan ook gewoon lekker spannend kletsen met een kind van 12?
hoho nu word wel de hele leeftijd anders, ze was net geen 16
Do what you love, love what you do!
pi_180646283
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:40 schreef kree het volgende:

[..]

hoho nu word wel de hele leeftijd anders, ze was net geen 16
Je was toch al een paar jaar met haar bezig?
pi_180646289
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je was toch al een paar jaar met haar bezig?
toen was ze 15 en het duurde door tot 17
Do what you love, love what you do!
pi_180646290
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:40 schreef kree het volgende:

[..]

hoho nu word wel de hele leeftijd anders, ze was net geen 16
Je zei zelf dat je haar al een paar jaar sprak, als zij toen 15 was, dan was ze aan het begin dus 12/13.
pi_180646309
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:42 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Je zei zelf dat je haar al een paar jaar sprak, als zij toen 15 was, dan was ze aan het begin dus 12/13.
Nee klopt zo niet, ik sprak haar voor het eerst toen ze 15 was. Dat duurde paar jaar door :)
Do what you love, love what you do!
pi_180646334
en ik snap best dat het raar klinkt. maar we hebben elkaar best geholpen ook. zou het toch niet anders gedaan hebben
Do what you love, love what you do!
pi_180646342
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:49 schreef kree het volgende:
en ik snap best dat het raar klinkt. maar we hebben elkaar best geholpen ook. zou het toch niet anders gedaan hebben
Ik ben eigenlijk oprecht geschokt door de mensen hierboven die niets kunnen verzinnen om over te praten naast hun werk of studie...
  zondag 22 juli 2018 @ 07:54:20 #101
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180646353
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:33 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Als volwassen man accepteer je zo’n verzoek dan toch gewoon niet? Of ben ik nu gek?

Wisten haar ouders ook dat hun kind met een jongen van in de 20 sprak?

Ik snap de interesse van een twintiger in een kind niet.
"Ben je 12 of zo?"
Genoeg interactie tussen kinderen en volwassenen op social media (en daarbuiten). Dat kunnen gewoon heel interessante of leuke gesprekken zijn, het hoeft niet over seks te gaan (nooit meegemaakt dat het om seks ging). Om zomaar een vriendschapsverzoek te weigeren alleen omdat ie 12 is vind ik idioot, als of elk sociaal contact altijd in het teken van seks staat.
pi_180646357
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:51 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk oprecht geschokt door de mensen hierboven die niets kunnen verzinnen om over te praten naast hun werk of studie...
wha weet dat niet, ik ben gewoon even heel open enzo en weet dat het nog al soort contreriaal verschil is

maar het is ook eerlijke waarheid
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 08:00:44 #103
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_180646368
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:57 schreef kree het volgende:

[..]

wha weet dat niet, ik ben gewoon even heel open enzo en weet dat het nog al soort contreriaal verseel is

maar het is ook eerlijke waarheid
Ik ga in ieder geval geen spelfouten verbeteren. Was mijn conclusie. Als je niet gekwetst wil worden, zou ik zulke verhalen niet delen op het internet, als ik jou zou zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_180646374
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:00 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik ga in ieder geval geen spelfouten verbeteren. Was mijn conclusie. Als je niet gekwetst wil worden, zou ik zulke verhalen niet delen op het internet, als ik jou zou zijn.
owh geloof me, zit lang genoeg op fok! onderhand en het boeit me echt geen ruk meer. lees ze wel maar wordt er echt niet door gekwetst onderhand.

Dus mag hoor als je kritiek hebt stuur het maar via DM of ergens in feedback :)
Do what you love, love what you do!
pi_180646430
bovendien ik doe hier niks fout in dit topic. vertel gewoon een waar verhaal. dus denk niet echt dat er een punt is om het weg te halen
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 08:16:14 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180646433
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:36 schreef Drekkoning het volgende:
Tja, als je hier als twee 15jarigen met elkaar naar bed gaat ben je beide strafbaar. Dat lijkt me ook geen goed uitgangspunt.

Prima wet dus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 22 juli 2018 @ 08:16:29 #107
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180646436
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:51 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk oprecht geschokt door de mensen hierboven die niets kunnen verzinnen om over te praten naast hun werk of studie...
Dat ben ik met je eens. Laatst nog een uur met een 7-jarig joch zitten praten over Pokémon (z'n ouders zaten ernaast maar droegen niet aan het gesprek bij).
pi_180646441
Ik denk er is een heel groot verschil met als doel seks hebben of gewoon met elkaar praten?
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 08:20:09 #109
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_180646451
quote:
12s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:15 schreef kree het volgende:
bovendien ik doe hier niks fout in dit topic. vertel gewoon een waar verhaal. dus denk niet echt dat er een punt is om het weg te halen
Je hoeft het niet weg te halen, wat mij betreft. Het is voor iedereen verschillend waar hij de grens trekt. Of zij. Ik denk dat dat meer met de normen en waarden ligt die je van huis uit hebt meegekregen. Die zijn voor iedereen anders.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_180646467
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:20 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Je hoeft het niet weg te halen, wat mij betreft. Het is voor iedereen verschillend waar hij de grens trekt. Of zij. Ik denk dat dat meer met de normen en waarden ligt die je van huis uit hebt meegekregen. Die zijn voor iedereen anders.
is ook niet erg, anders had ik het niet neergezet. het is gewoon een verhaal van mij en wellicht beetje niet zo gewoon voor iedereen, maar er is ook niet zoveel mis mee denk?
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 08:29:17 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180646499
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

"Ben je 12 of zo?"
Genoeg interactie tussen kinderen en volwassenen op social media (en daarbuiten). Dat kunnen gewoon heel interessante of leuke gesprekken zijn, het hoeft niet over seks te gaan (nooit meegemaakt dat het om seks ging). Om zomaar een vriendschapsverzoek te weigeren alleen omdat ie 12 is vind ik idioot, als of elk sociaal contact altijd in het teken van seks staat.
Ik vind het dubieus als een 21 jarige veel met een 12-jarig meisje kletst.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 08:32:00 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180646517
quote:
12s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:15 schreef kree het volgende:
bovendien ik doe hier niks fout in dit topic. vertel gewoon een waar verhaal. dus denk niet echt dat er een punt is om het weg te halen
Nee je dringt je verhaal op. Ga lekker naar R&P om je verhaal te delen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180646520
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik vind het dubieus als een 21 jarige veel met een 12-jarig meisje kletst.
Niemand heeft dat gezegd he ?
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 08:33:10 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180646523
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:32 schreef kree het volgende:

[..]

NIemand heeft dat gezegr he ?
Jij. Ga lekker ergens anders trollen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180646534
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:33 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Jij. Ga lekker ergens anders trollen.
ik vertel alleen mijn verhaal, is totaal geen trollen?
Heel relevant juist voor dit topic denk ik.
Do what you love, love what you do!
  Eindredactie Games zondag 22 juli 2018 @ 08:35:38 #116
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180646535
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik vind het dubieus als een 21 jarige veel met een 12-jarig meisje kletst.
shitttt, dan moet ik mijn nichtje muten op Whatsapp
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180646586
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:41 schreef kree het volgende:

[..]

toen was ze 15 en het duurde door tot 17
Waarom heb je dan geen seks met haar gehad? Vanaf 16 mocht het gewoon.
pi_180646623
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee je dringt je verhaal op. Ga lekker naar R&P om je verhaal te delen.
en trouwens dan had je dat topic daar moeten plaatsen, mss nog verstandiger, want ik kan wel tegen kritiek maar jij duidelijk niet he

afgezien van wat spelfouten is mijn verhaal echt wel duidelijk
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 08:48:59 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180646639
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:42 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Je zei zelf dat je haar al een paar jaar sprak, als zij toen 15 was, dan was ze aan het begin dus 12/13.
Dit dus! Hij is gewoon zijn verhaal aan het aanpassen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180646640
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom heb je dan geen seks met haar gehad? Vanaf 16 mocht het gewoon.
vond het te ver gaan en toch teveel leeftijd verschil.

Nu ik erover terugdenk had ik wellicht anders gekozen toch wel.
Do what you love, love what you do!
pi_180646704
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dit dus! Hij is gewoon zijn verhaal aan het aanpassen :')
wat lul je nu?

ze was op een paar maanden na bijna 16 ik pas niks aan hoor? ze was twee maanden voor 16 toen sprak ik haar het eerst en was totaal op haar initiatief
Do what you love, love what you do!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 22 juli 2018 @ 08:57:49 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180646737
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:54 schreef kree het volgende:

[..]

wat lul je nu?

ze was op een paar maanden na bijna 16 ik pas niks aan hoor? ze was twee maanden voor 16 toen sprak ik haar het eerst en was totaal op haar initiatief
In de quote hieronder zeg je wat anders. Je had al jaren contact met haar en toen ze 16 was begon ze te praten over sex.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:27 schreef kree het volgende:
En voor de duidelijkheid want wordt alweer gelijk veroordeeld als pedo.

Dit was na een paar jaar kletsen. Dus het was ook niet zo van even blabla en we gaan seks hebben.
Denk dat ik meer weet als haar ouders van haar enzo.

Tja kun je veroordelen , maar uiteindelijk is er niks gebeurd.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180646752
snap ook echt niet het probleem?
Vond dr gewoon aardig, of moet je iemand echt gelijk dan pedo noemen en veroordelen als je met iemand praat die jonger is?
Do what you love, love what you do!
pi_180646786
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:57 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In de quote hieronder zeg je wat anders. Je had al jaren contact met haar en toen ze 16 was begon ze te praten over sex.

[..]

dan miste je een post heb het nl uitgelegd. ze was bijna 16 toen ze zelf contact zocht met mij.
Daarna hebben we twee jaar gekletst.
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 09:04:30 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180646817
Ik vind het lastig, dit soort wetgeving.
De wetten zijn bedoeld om de minderjarigen te beschermen en om actie te kunnen ondernemen in sommige gevallen. Want de ene zaak is de andere niet.

De grens zal altijd arbitrair blijven, of hij nou 16 is, of 14.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 09:04:54 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180646824
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2018 03:56 schreef kree het volgende:
Weet ik vertel het zodat jullie het weten, ik ben er niet trots op ofzo, maar zo ging het gewoon.
En wil dat jullie het weten gewoon hoe zo iets echt gaat.

het is totaal geen misbruik of zo bedoelt :)
*bedoeld
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180646840
vind het echt niet kunnen dus dat ik gelijk nu als pedo veroordeeld ga worden.
Het was gewoon heel vriendschappelijk en ook gezellig om met elkaar te kletsen en het heeft ons beide geholpen.

Tis totaal nooit iet pedo geweest.
En echt dan onderschat je jongere meiden, want ze weten wel zeker waar ze mee bezig zijn,.
En ok beetje naief kan ik nog in meekomen, maar zeker niet onwijs.
Ik had er wel wat aan opzich. maargoed mss trefte ik het dan ook even daarmee?
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 juli 2018 @ 09:13:23 #128
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_180646890
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:36 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het "buiten echt" was om lief te zijn tegen Saudi Arabië. Ik dacht overigens dat dat geschrapt was; maar het staat er nog steeds.
Het niet meer erkennen van kindhuwelijken is in 2015 via het Burgerlijk Wetboek geregeld. Dat "buiten echt" is daarmee inderdaad overbodig geworden, lijkt me.
  zondag 22 juli 2018 @ 10:13:23 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180647594
Dus als je 19 bent mag je partner 14 zijn, als je 15 en 20 wordt mag het niet meer voor een jaar.
Daar is over nagedacht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 22 juli 2018 @ 10:13:57 #130
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_180647603
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus als je 19 bent mag je partner 14 zijn, als je 15 en 20 wordt mag het niet meer voor een jaar.
Daar is over nagedacht
:D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 22 juli 2018 @ 10:16:05 #131
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_180647631
Prima wet.
Alles onder de 20 en boven +- 14 laten die maar rustig hun eerste keer hebben.

Als je boven de 20 bent zou ik toch maar 16/18 aanhouden en liever 17/18....

En de regel /2 +7 is goed maar ook niet altijd leidend...

Liefde laat zich toch niet sturen! Ga uit van wat je samen wilt!!!
pi_180647690
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 08:47 schreef kree het volgende:

[..]

en trouwens dan had je dat topic daar moeten plaatsen, mss nog verstandiger, want ik kan wel tegen kritiek maar jij duidelijk niet he

afgezien van wat spelfouten is mijn verhaal echt wel duidelijk
Nou niet echt, sterker nog, het komt nogal warrig over. Je deed in het begin voorkomen dat een 15-jarig meisje seks met je wilde. Je zei dat je toen al een aantal jaar contact had gehad - iedereen interpreteerde dit alsof het contact was begonnen op 12/13-jarige leeftijd. Dat kan natuurlijk aan ons allemaal liggen, maar waarschijnlijker is dat het aan jouw formuleringen ligt. Maar goed, toen je daar op aangevallen werd zei je opeens dat je normale gesprekken met haar had op die 15-jarige leeftijd, en dat het pas op 17/18-jarige leeftijd overging in gesprekken over seks. Als dat het geval is, wat is dan de relevantie? Dat is namelijk helemaal niet verboden.

An sich vind ik het prima om een praktijkvoorbeeld hier te bespreken, dat doen ze bijna altijd in het nieuws.
pi_180647737
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus als je 19 bent mag je partner 14 zijn, als je 15 en 20 wordt mag het niet meer voor een jaar.
Daar is over nagedacht
Waarom niet? Dan ben je toch max. vijf jaar ouder?
  zondag 22 juli 2018 @ 10:24:07 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180647772
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom niet? Dan ben je toch max. vijf jaar ouder?
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180647794
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nou niet echt, sterker nog, het komt nogal warrig over. Je deed in het begin voorkomen dat een 15-jarig meisje seks met je wilde. Je zei dat je toen al een aantal jaar contact had gehad - iedereen interpreteerde dit alsof het contact was begonnen op 12/13-jarige leeftijd. Dat kan natuurlijk aan ons allemaal liggen, maar waarschijnlijker is dat het aan jouw formuleringen ligt. Maar goed, toen je daar op aangevallen werd zei je opeens dat je normale gesprekken met haar had op die 15-jarige leeftijd, en dat het pas op 17/18-jarige leeftijd overging in gesprekken over seks. Als dat het geval is, wat is dan de relevantie? Dat is namelijk helemaal niet verboden.

An sich vind ik het prima om een praktijkvoorbeeld hier te bespreken, dat doen ze bijna altijd in het nieuws.
Dan heb ik het niet duidelijk uitgelegd denk. Maar heb een topic in R&P gemaakt en ben geloof ik nog niet duidelijk, maar daar even verder hierover :)
Do what you love, love what you do!
pi_180648860
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nou niet echt, sterker nog, het komt nogal warrig over. Je deed in het begin voorkomen dat een 15-jarig meisje seks met je wilde. Je zei dat je toen al een aantal jaar contact had gehad - iedereen interpreteerde dit alsof het contact was begonnen op 12/13-jarige leeftijd. Dat kan natuurlijk aan ons allemaal liggen, maar waarschijnlijker is dat het aan jouw formuleringen ligt. Maar goed, toen je daar op aangevallen werd zei je opeens dat je normale gesprekken met haar had op die 15-jarige leeftijd, en dat het pas op 17/18-jarige leeftijd overging in gesprekken over seks. Als dat het geval is, wat is dan de relevantie? Dat is namelijk helemaal niet verboden.

An sich vind ik het prima om een praktijkvoorbeeld hier te bespreken, dat doen ze bijna altijd in het nieuws.
Dit is inderdaad waarom ik er zo hard op in ging, zo liet hij het inderdaad wel een beetje overkomen.
pi_180648941
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

"Ben je 12 of zo?"
Genoeg interactie tussen kinderen en volwassenen op social media (en daarbuiten). Dat kunnen gewoon heel interessante of leuke gesprekken zijn, het hoeft niet over seks te gaan (nooit meegemaakt dat het om seks ging). Om zomaar een vriendschapsverzoek te weigeren alleen omdat ie 12 is vind ik idioot, als of elk sociaal contact altijd in het teken van seks staat.
Helemaal geen contact is inderdaad misschien wat overdreven, maar zodra een gesprek met een jong kind een bepaalde kant op gaat, dan hoort dat afgekapt te worden.

Ik denk dat je zeker leuke gesprekken kan hebben met kinderen/tieners, maar dat gebeurt mij eigenlijk vooral met de kinderen van vrienden en anders sowieso als de ouders er bij zijn ;)
pi_180649785
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar van alle vrienden en kennissen die vroeg met sex zijn begonnen, is er volgens mij niemand die daar beter van is geworden. Dit is juist iets waar je beter wat later mee begint.

Belgie... het valt van ellende uit elkaar en waar maken ze zich druk om? Om het legaliseren van sex met kinderen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator zondag 22 juli 2018 @ 12:30:38 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180649801
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En je was 21 toen je haar al lastig begon te vallen toch? Toen ze 12 was?

Je geeft aan dat er nooit iets gebeurt is omdat het strafbaar is. Je bent gewoon verkeerd bezig man. Je snapt toch ook wel dat dat nog een kind is? Waarom zoek je niet iemand die zich in je eigen levensfase bevindt? Of die iig geen kind meer is.

Kan me ook niet voorstellen dat je je er comfortabel bij voelt dat dat kind je probeerde(?) op te geilen.
gebeurd*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180649808
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:29 schreef Lyrebird het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar van alle vrienden en kennissen die vroeg met sex zijn begonnen, is er volgens mij niemand die daar beter van is geworden. Dit is juist iets waar je beter wat later mee begint.

Belgie... het valt van ellende uit elkaar en waar maken ze zich druk om? Om het legaliseren van sex met kinderen.
Is er iemand beter van geworden door laat met seks te beginnen? Volgens mij is er geen verschil
pi_180650806
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Geef toe, 12-15 jarigen meisjes zijn toch wel het heerlijkst om mee te kunnen ketsen.
Nee, dat vind ik totaal niet. Ik geef de voorkeur aan vrouwen van 27-37 jaar. Die zijn volwassen, daar is betekenisvolle seksuele interactie en een aangenaam vrouwelijk, strak lijf.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180650819
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:29 schreef Lyrebird het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar van alle vrienden en kennissen die vroeg met sex zijn begonnen, is er volgens mij niemand die daar beter van is geworden. Dit is juist iets waar je beter wat later mee begint.

Belgie... het valt van ellende uit elkaar en waar maken ze zich druk om? Om het legaliseren van sex met kinderen.
Volledig dit dus.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 22 juli 2018 @ 13:32:37 #143
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180650842
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:31 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, dat vindt ik totaal niet. Ik geef de voorkeur aan vrouwen van 27-37 jaar. Die zijn volwassen, daar is betekenisvolle seksuele interactie en een aangenaam vrouwelijk, strak lijf.
Strak? In porno misschien, in real life heeft 75% van de vrouwen boven de 25 al een serieus modderfiguur.
pindazakje
pi_180650850
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:32 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Strak? In porno misschien, in real life heeft 75% van de vrouwen boven de 25 al een serieus modderfiguur.
Schei toch uit man. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 22 juli 2018 @ 13:34:40 #145
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180650877
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:33 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Schei toch uit man. :')
Kijk alleen al op chaturbate, hoeveel dames boven de 25 echt een lelijk figuur of tieten hebben. Ik gok idd 75%, en ik verwacht dat daar juist alleen dames komen die zichzelf nog enigszins toonbaar vinden.
pindazakje
pi_180650884
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:34 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Kijk alleen al op chaturbate, hoeveel dames boven de 25 echt een lelijk figuur of tieten hebben. Ik gok idd 75%, en ik verwacht dat daar juist alleen dames komen die zichzelf nog enigszins toonbaar vinden.
Wat is chaturbate?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 22 juli 2018 @ 13:35:37 #147
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180650897
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:35 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat is chaturbate?
Tja als je dat al niet kent, misschien ben je gewoon gauw tevreden dat kan ook natuurlijk.
pindazakje
pi_180650964
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:34 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Kijk alleen al op chaturbate, hoeveel dames boven de 25 echt een lelijk figuur of tieten hebben. Ik gok idd 75%, en ik verwacht dat daar juist alleen dames komen die zichzelf nog enigszins toonbaar vinden.
Denken dat mensen op chaturbate (wtf dat dan ook moge zijn) een gemiddelde afspiegeling zijn van vrouwen in die leeftijdsgroep _O- :') :') :') :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180650972
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Tja als je dat al niet kent, misschien ben je gewoon gauw tevreden dat kan ook natuurlijk.
Even gegoogled, maar ik raakte gewoon snel uitgekeken op porno. Webcamsites zoals chaturbate is helemaal niet mijn smaak. Ik zou eerder zeggen dat je te snel tevreden bent door je neer te leggen bij gesjor aan je pik i.p.v. dat je de moeite neemt om aan jezelf te werken en jezelf interessant te maken voor echte vrouwen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Denken dat mensen op chaturbate (wtf dat dan ook moge zijn) een gemiddelde afspiegeling zijn van vrouwen in die leeftijdsgroep _O- :') :') :') :')
Dit ook nog eens ja.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 22 juli 2018 @ 13:41:09 #150
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180650995
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Denken dat mensen op chaturbate (wtf dat dan ook moge zijn) een gemiddelde afspiegeling zijn van vrouwen in die leeftijdsgroep _O- :') :') :') :')
Nee het is zelfs beter lijkt me dan het gemiddelde, want het zijn toch vaak nog de 'knappere' vrouwen die zich daar willen tonen. Maar als dan 75% al lelijk is naakt van boven de 25, dan kun je nagaan hoe hoog dat percentage ligt in real life.
pindazakje
pi_180651003
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nee het is zelfs beter lijkt me dan het gemiddelde, want het zijn toch vaak nog de 'knappere' vrouwen die zich daar willen tonen. Maar als dan 75% al lelijk is naakt van boven de 25, dan kun je nagaan hoe hoog dat percentage ligt in real life.
Goede troll ben je wel.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 22 juli 2018 @ 13:44:00 #152
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180651040
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:39 schreef Oostwoud het volgende:

[..]
Ik zou eerder zeggen dat je te snel tevreden bent door je neer te leggen bij gesjor aan je pik i.p.v. dat je de moeite neemt om aan jezelf te werken en jezelf interessant te maken voor echte vrouwen.
Ik geef alleen maar aan dat de meeste vrouwen van boven de 25 een lelijk figuur hebben.
In tegenstelling tot meiden tot 20 jaar, die zijn juist bijna allemaal nog strak.

En met kleding en bh ziet het er sowieso allemaal lekker uit, ook bij oudere vrouwen.
Maar zodra dat allemaal uitgaat, man man man....en geloof me ik heb genoeg ervaring met vrouwen rond de 30, maar naakt valt het vrijwel altijd tegen. Het strakke is er echt vanaf.
pindazakje
  zondag 22 juli 2018 @ 13:44:35 #153
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180651047
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:41 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Goede troll ben je wel.
NOem het maar weer een troll ja, goeie dooddoener...
pindazakje
pi_180651056
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 13:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

NOem het maar weer een troll ja, goeie dooddoener...
Je komt met hyperbolen en anekdotisch bewijs, wat verwacht je dan?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180664032
laat maar verkeerde topic :)

sorry
Do what you love, love what you do!
  maandag 23 juli 2018 @ 00:33:45 #156
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_180665023
Moeten zij weten toch. Totaal niet boeiend.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 01:05:51 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180665324
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 12:29 schreef Lyrebird het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar van alle vrienden en kennissen die vroeg met sex zijn begonnen, is er volgens mij niemand die daar beter van is geworden. Dit is juist iets waar je beter wat later mee begint.

Belgie... het valt van ellende uit elkaar en waar maken ze zich druk om? Om het legaliseren van sex met kinderen.
Rare vrienden en kennissen heb jij dan wel. Ik heb op mijn 15e voor het eerst sex gehad met een meisje en ben daarna de volgende 39 jaar niet meer gestopt met sex hebben met meisjes en vrouwen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_180666123
Komen ze nu mee... 20 jaar te laat.
Inmiddels is dat leuke meisje van 14 een jaar ouder geworden dan ik nu ben, dus als die wet 20 jaar geleden was ingevoerd had ik me nooit een pedo hoeven voelen. Gemiste kans.
  maandag 23 juli 2018 @ 04:04:17 #159
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180666188
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 03:23 schreef Dally het volgende:
Komen ze nu mee... 20 jaar te laat.
Inmiddels is dat leuke meisje van 14 een jaar ouder geworden dan ik nu ben,
Wat
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180666218
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 01:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Rare vrienden en kennissen heb jij dan wel. Ik heb op mijn 15e voor het eerst sex gehad met een meisje en ben daarna de volgende 39 jaar niet meer gestopt met sex hebben met meisjes en vrouwen.
Jij bent toch PvdAer?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Eindredactie Games maandag 23 juli 2018 @ 05:36:21 #161
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180667165
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 04:31 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Jij bent toch PvdAer?
jij gaat nu een link leggen tussen politiek en seksualiteit?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 23 juli 2018 @ 09:16:18 #162
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180668519
Het is ook raar om normaal, ontdekkend seksueel gedrag van minderjarigen te criminaliseren. Al vind ik de grens van +5 jaar wel vrij extreem. Een 20-jarige en een 15-jarige kunnen denk ik maar zelden een gelijke relatie hebben.
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 16:46:47 #163
54278 crew  Tijger_m
42
pi_180677521
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 04:31 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Jij bent toch PvdAer?
Relevantie?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')