Penguin verkrachtingquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.Ik heb het laten aanpassen.
[ afbeelding ]
Als insider, kun je een tipje vd sluier geven tussen hoeveel mensen het nog gaat?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Achter de schermen ...
FA vindt een reden om PartyHard te bannen
[ afbeelding ]
Tijdens de wekelijkse mod-bespreking gaan HeaN82 en murp helemaal los.
[ afbeelding ]
6,25quote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als insider, kun je een tipje vd sluier geven tussen hoeveel mensen het nog gaat?
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijdens de wekelijkse mod-bespreking gaan HeaN82 en murp helemaal los.
Wie?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 19:04 schreef Homijn het volgende:
Ondertussen doet murp net alsof PartijHard een onbekende is:
[..]
Ik heb net van murp vernomen dat ze nog vol in gevecht waren, en het er bloederig aan toe ging. Zal nog wel even duren dus.quote:
Murp slaat iedereen nokkiequote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb net van murp vernomen dat ze nog vol in gevecht waren, en het er bloederig aan toe ging. Zal nog wel even duren dus.
Daar gaat het al mis ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:51 schreef Homijn het volgende:
Die ondertitel van PartijHard is ook niet goed
"Leeft enkel om te klagen", dat is meer iets voor een KLB-mod.
Als je toch kritisch bent over iedereen, is die van mij wel goed dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:51 schreef Homijn het volgende:
Die ondertitel van PartijHard is ook niet goed
"Leeft enkel om te klagen", dat is meer iets voor een KLB-mod.
Goed genoeg voor NWSquote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je toch kritisch bent over iedereen, is die van mij wel goed dan?
Je weet wel dat PartijHard tegelijk met jou jarig is hè?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:00 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat over van alles, behalve wie de nieuwe mod wordt. Dat wordt uiteindelijk besloten met een grabbelton.
Dat is juist een streepje tegen, ik wil wel de enige blijven.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je weet wel dat PartijHard tegelijk met jou jarig is hè?
Dus hij moet een streepje voor hebben.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is juist een streepje tegen, ik wil wel de enige blijven.
Ik wil graag 1400 ballen in de ton, 1399 met mijn naam, 1 met partijhardquote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is juist een streepje tegen, ik wil wel de enige blijven.
Wordt geregeldquote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil graag 1400 ballen in de ton, 1399 met mijn naam, 1 met partijhard
alsnog 1/1400 kans dat ik het wordt, beste kans tot nu toequote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt geregeld
Heb ik trouwens al gezegd dat de grabbelton bepaalt wie er afvalt?
1/1400 kans dat PH het niet wordt*quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
alsnog 1/1400 kans dat ik het wordt, beste kans tot nu toe
Touche, je hebt nooit gezegd dat degene die erin zit het daadwerkelijk wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Touche, je hebt nooit gezegd dat degene die erin zit het daadwerkelijk wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |