Alleen mist er nog zo'n grote hendel. En een professor Barabasquote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het ziet er echt uit als een tijdmachine.
Ja dat denk ik ook altijd. Maar goed, er zijn tegenwoordig zelfs automobilisten die vinden dat ze met de trein moetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:55 schreef b2py het volgende:
Waarom zou je met de trein gaan als je een fiets hebt? Ga fietsen!
Het stikt er deze week van. Niet te geleuven joh.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsof je afgezien van die opvouwbare roestbakken ooit nog een fiets in de trein ziet.
Dat juich ik toe, minder files!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook altijd. Maar goed, er zijn tegenwoordig zelfs automobilisten die vinden dat ze met de trein moetenSchizofreen gedoe allemaal
![]()
Haha James in een busquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:32 schreef James1988 het volgende:
En toen vertrokken ze:
[ afbeelding ]
Alleen gaaf als het een speeldoos is met dit liedje erinquote:
Helaas is dat niet zo. Het zou wel ontzettend tof zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen gaaf als het een speeldoos is met dit liedje erin![]()
jij rijdt trein begrijp ik? NSR of goederenboer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:16 schreef WcPot het volgende:
Vraagje aan jullie allen. Fotografen die naast het spoor en soms op een trapje staan. Op welke site's plaatsen ze de foto's. Zit regelmatig op Flickr. Railmagazine op Facebook. Maar ben mij zelf nog niet tegen gekomen
Ik neem aan dat jij machinist bent dan? Meeste staat toch wel op Flickr denk ik, al wordt er volgens mij ook heel veel gedeeld binnen (deels besloten) groepen op Facebook. Dat laatste heb ik niet zoveel mee, ik gooi de boel altijd op Flickr: https://www.flickr.com/photos/dennistd/quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:16 schreef WcPot het volgende:
Vraagje aan jullie allen. Fotografen die naast het spoor en soms op een trapje staan. Op welke site's plaatsen ze de foto's. Zit regelmatig op Flickr. Railmagazine op Facebook. Maar ben mij zelf nog niet tegen gekomen
Wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:02 schreef Bitlord het volgende:
Er zijn er ook honderden die hun hele tijd op onze kosten (Wajong) langs de baan staan en tienduizenden foto's per jaar maken. En dan het gore lef hebben om zie niet eens met anderen te delen. Wat ze er mee doen? Geen idee.
Fappen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:02 schreef Bitlord het volgende:
Er zijn er ook honderden die hun hele tijd op onze kosten (Wajong) langs de baan staan en tienduizenden foto's per jaar maken. En dan het gore lef hebben om zie niet eens met anderen te delen. Wat ze er mee doen? Geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |