Goeie track en een mooi moment om in te stappen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:47 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik voel mij een jonkie, maar mijn eerste trance track waar ik goede herinneringen aan heb is we control the sunlight van Aly & Fila. Nog steeds kippenvel als ik die aanzet.
Mocht je hem ooit opnieuw mixen deze set....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd maar ik heb nu een andere manier gevonden om te mixen. Wat ik nu heb gedaan was erg simpel.
Met platenkeuze zit je bij mij altijd goedquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Mocht je hem ooit opnieuw mixen deze set....
Dan kan ik hem met goed fatsoen ook doorsturen aan vrienden ;-).
Want die platen, mensen kinderen.... Bizar goed, echt heel erg van aan het genieten.
quote:
2011 blijkbaar. Die B2B sets toenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie track en een mooi moment om in te stappen.
In mijn herinnering brak tijdens die track de zon door op een bewolkte eerste Electronic Family jaaaaren geleden. In het filmpje dat ik toen had opgenomen is geen zon te zien
Ken wel een paar nummers. Vind deze echt goedquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Zijn er ook liefhebbers van psytrance hier? Vind gewone trance vaak te flauwtjes.. luister liever naar Vini Vici, Astrix en dat soort producers.
Nee, dat trek ik vrij slecht. Beetje veel van hetzelfde, weinig melodieus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Zijn er ook liefhebbers van psytrance hier? Vind gewone trance vaak te flauwtjes.. luister liever naar Vini Vici, Astrix en dat soort producers.
En die eerste die ik net plaats? Mooi melody op het einde.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat trek ik vrij slecht. Beetje veel van hetzelfde, weinig melodieus.
Laatste paar minuten zijn wel okay, maar de rest vind ik niets.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En die eerste die ik net plaats? Mooi melody op het einde.
edit: Oh, zit niet in dat filmpje
Dat is inderdaad waar ik van hou. De tweede vind ik de bestequote:Op woensdag 27 maart 2019 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ken wel een paar nummers. Vind deze echt goed
Klopt..het is veel van hetzelfde. Maar ik vind dat wel lekker. Een psytrance mix tijdens het sporten..heerlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat trek ik vrij slecht. Beetje veel van hetzelfde, weinig melodieus.
Psy is wel lekker ja. Maar hoeft voor mij niet de hele dag / nacht, anders wordt het imo te eentonig, aangezien ik meer van de melodieën ben... Tracks van Liquid Soul zijn idd wel te pruimen. Luister ook altijd zijn podcast (Psy Nation) samen met Ace Ventura.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Is dit tegenwoordig Psytrance? Lekker zeg, ouderwetse rave sound.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En die eerste die ik net plaats? Mooi melody op het einde.
edit: Oh, zit niet in dat filmpje
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Psy is wel lekker ja. Maar hoeft voor mij niet de hele dag / nacht, anders wordt het imo te eentonig, aangezien ik meer van de melodieën ben... Tracks van Liquid Soul zijn idd wel te pruimen. Luister ook altijd zijn podcast (Psy Nation) samen met Ace Ventura.
Tegenwoordig heb je veel progressive psytrance en die heeft idd een ouderwetse rave soundquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:58 schreef Xantra het volgende:
[..]
Is dit tegenwoordig Psytrance? Lekker zeg, ouderwetse rave sound.
Dacht dat psytrance vroeger veel vager/ambient was...
Leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen naar Black Hole Recordings avondje met Marco V, Richard Durand en Andy Moor.
Die vind ik dan weer stuk minder tof, wat 'plattere' track, meer edm achtig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je veel progressive psytrance en die heeft idd een ouderwetse rave sound
Ik zou Dreamstate pakken. Grotere lineup en productiequote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier!![]()
Iemand bekend met City Fest Praag? http://www.cityfest.cz/cs/
Line-up is best leuk en tickets zijn niet al te duur. Afgelopen 2 jaar naar Transmission in Praag geweest (kan ik iedereen aanraden), maar dit jaar kan ik dat weekend niet, wellicht is dit een leuke "vervanger" (aangezien ik ook dit jaar ff terug ga naar Praag met een maat), al is Dreamstate in Polen ook nog wel een goede optie.
Je bedoelt in een house set denk ik? Absoluutquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:40 schreef Xantra het volgende:
Kwam deze gisteravond nog tegen toen ik door mn oude vinyls zat te bladeren, 2002.
Kan vandaag de dag nog prima gedraaid worden op de festivals.
Ook totaal geen fan van psy, maar de set van Magnus op ASOT Utrecht is gruwelijkquote:Op maandag 8 april 2019 01:09 schreef VelitoX het volgende:
Totaal geen fan van psytrance.... Op 1 artiest na......
Maarja daz door het melodieuze natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |