SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 11:23 schreef TolstoiFan het volgende:
Even van me af schrijven:Mijn dochter heeft precies hetzelfde gehad qua weinig slaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het zien van de ledikant begon ze al moord en brand te schreeuwen. Alsof ze op het punt stond in kokend frituurvet gedoopt te worden![]()
Ze slaapt nog steeds niet veel, maar valt inmiddels wel zelf in slaap in haar eigen peuterbed en in haar eigen kamer.
Dat heeft lang geduurd moet ik wel eerlijk bekennen.
Heb je nog iets bijzonders ervoor gedaan, slaaptraining ofzo? Of ging het vanzelf beter?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 11:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft precies hetzelfde gehad qua weinig slaap.
Bij het zien van de ledikant begon ze al moord en brand te schreeuwen. Alsof ze op het punt stond in kokend frituurvet gedoopt te worden![]()
Ze slaapt nog steeds niet veel, maar valt inmiddels wel zelf in slaap in haar eigen peuterbed en in haar eigen kamer.
Dat heeft lang geduurd moet ik wel eerlijk bekennen.
Geen zorgen, nee. Als newborn wel hoor, als ik las hoeveel ze zou moeten slapen en verhalen las dat baby's zo lekker veel slapen. Daarna niet meer. Het hoort blijkbaar bij haar.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 12:09 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Heb je nog iets bijzonders ervoor gedaan, slaaptraining ofzo? Of ging het vanzelf beter?
Heb jij je geen zorgen gemaakt over dat weinige slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ikke_84 op 28-07-2018 17:14:10 ]
Ik denk dat het mogelijk juist kan schelen om dat los te laten dat je er geen gewoonte in wil laten slijten.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 18:49 schreef TolstoiFan het volgende:
Lief, dat jullie allemaal de moeite nemen om uitgebreid te reageren![]()
Ik probeer echt mee te veren, maar soms wil ik ook gewoon slapen en ben ik helemaal op en als het dan zo'n gedoe is bij naar bed brengen, dan raakt mijn geduld eerlijk gezegd ook wel eens opManlief zegt vaak meteen "haal hem maar naar beneden", maar ik wil liever niet die gewoonte ook nog erin brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |