Je vergat het woordje “is” in de laatste zinquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een enorm leuk topic!
Ik ga er zelf nog even over nadenken, maar dit alvast een TVP
Bedankt voor deze behulpzame reactie, ik ga het aanpassen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Je vergat het woordje “is” in de laatste zin
Functies? Als?quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Bijlow
De Ligt, Van Dijk, Als
Functies, Willems
Frenkie, Gravenbergh, Ittaharen
De Memph, Malen
Bergwijn, Vente, Slammers, Piroe. Komen best wat aardige aanvallers aan, maar ik zie het in de verdedigers voorlopig. Ittaharen en Gravenbergh gaat natuurlijk wat te jong zijn. Van de Beek ben ik niet van gecharmeerd.
Aangepast. T9 he.quote:
Dumfries lijkt mij toch teveel een domme kracht, dan zie ik wel meer in Karsdorp die voetballend wat beter is.quote:
Eerste beelden van Dummie zijn veelbelovend. Maar ik ben het me je eens, dat is een momentopname. Ik verwacht er ook niet veel van. Maar dat doe ik ook niet van Karsdorp.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dumfries lijkt mij toch teveel een domme kracht, dan zie ik wel meer in Karsdorp die voetballend wat beter is.
Denk jij dat Malen dit seizoen een basisplaats bij PSV gaat veroveren?
Dumfries is het niet. Qua toptalenten moet je meer denken aan De Ligt, Schuurs en een Malen was dat ook en Depay etc etc. Dumfries is meer een type Vd Wiel (leuke speler maar dat is het ook).quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste beelden van Dummie zijn veelbelovend. Maar ik ben het me je eens, dat is een momentopname. Ik verwacht er ook niet veel van. Maar dat doe ik ook niet van Karsdorp.
Malen gaat geen basisplaats veroveren zolang Lozano er is. Als Lozano vertrekt denk ik dat hij er in komt. Met Gakpo heeft PSV nog een talentvolle flankspeler.
Brobbey ja? Dat vind ik een matige speler die het puur van zijn fysiek moet hebben. Positioneel wel best sterk en kan aardig anticiperen. Piroe en Vente heb ik veel hoger zitten. Vertessen nog wat hoger maar dat is helaas een Belg. Aboukhlal is overigens ook een speler om in de gaten te houden. Redan vind ik zeer sterk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
Er komt weer een geweldige lichting aan hoor. Mannen als Brobbey, Gravenberch, Xavi Simons, Perr Schuurs etc. Dat zit wel snor. Zoals bij alle landen gaan prestaties in golfbewegingen dus dat komt wel weer goed. Ieder land heeft van die fases.
Wel benieuwd of Karsdorp dit seizoen fit kan blijven bij Roma, maar in potentie wel de beste die ik tot nu toe in het oog heb.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste beelden van Dummie zijn veelbelovend. Maar ik ben het me je eens, dat is een momentopname. Ik verwacht er ook niet veel van. Maar dat doe ik ook niet van Karsdorp.
Malen gaat geen basisplaats veroveren zolang Lozano er is. Als Lozano vertrekt denk ik dat hij er in komt. Met Gakpo heeft PSV nog een talentvolle flankspeler.
Maar doe even een voorspelling dan van de opstelling voor over vier jaarquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
Vergeet overigens deze mannen niet:
Fosu-Mensah (geweldig als CVM en niet als rechtsback)
Chong
Die spits van Chelsea
Xavi Simons
Brobbey is een beetje hoe men Lukaku ook zag. Kerel barst van het talent. Goede looplijnen en uiteraard zijn fysiek. Piroe komt er ook wel. Vente is een pinchitter. Redan moet het worden denk ik, die heeft echt alles.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brobbey ja? Dat vind ik een matige speler die het puur van zijn fysiek moet hebben. Positioneel wel best sterk en kan aardig anticiperen. Piroe en Vente heb ik veel hoger zitten. Vertessen nog wat hoger maar dat is helaas een Belg. Aboukhlal is overigens ook een speler om in de gaten te houden. Redan vind ik zeer sterk.
Komt iig een goede lichting aan.
Ik denk dat Schuurs weinig minuten gaat maken. Zou erg jammer zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dumfries is het niet. Qua toptalenten moet je meer denken aan De Ligt, Schuurs en een Malen was dat ook en Depay etc etc. Dumfries is meer een type Vd Wiel (leuke speler maar dat is het ook).
Maar er komen wel een brok goede spelers aan hoor. Ook een Bijlow etc, niks mis mee.
Boadu van AZ schijnt veel potentie te hebben, zal volgend seizoen al veel gaan spelen. Zag een goede goal nog van hem langskomen tegen Panathinaikos.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brobbey ja? Dat vind ik een matige speler die het puur van zijn fysiek moet hebben. Positioneel wel best sterk en kan aardig anticiperen. Piroe en Vente heb ik veel hoger zitten. Vertessen nog wat hoger maar dat is helaas een Belg. Aboukhlal is overigens ook een speler om in de gaten te houden. Redan vind ik zeer sterk.
Komt iig een goede lichting aan.
Ittaharen is een pareltje. En Rigo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Karsdorp dit seizoen fit kan blijven bij Roma, maar in potentie wel de beste die ik tot nu toe in het oog heb.
Alleen qua echt creatieve middenvelders komt er nog niet heel veel door, of loopt er bij PSV eentje rond nu? Weet wel dat bij Ajax Unuvar rondloopt, maar die is nog maar 14 en dan kan er nog gigantisch veel mis gaan.
Cillessenquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar doe even een voorspelling dan van de opstelling voor over vier jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |