Je vergat het woordje “is” in de laatste zinquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een enorm leuk topic!
Ik ga er zelf nog even over nadenken, maar dit alvast een TVP
Bedankt voor deze behulpzame reactie, ik ga het aanpassen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Je vergat het woordje “is” in de laatste zin
Functies? Als?quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Bijlow
De Ligt, Van Dijk, Als
Functies, Willems
Frenkie, Gravenbergh, Ittaharen
De Memph, Malen
Bergwijn, Vente, Slammers, Piroe. Komen best wat aardige aanvallers aan, maar ik zie het in de verdedigers voorlopig. Ittaharen en Gravenbergh gaat natuurlijk wat te jong zijn. Van de Beek ben ik niet van gecharmeerd.
Aangepast. T9 he.quote:
Dumfries lijkt mij toch teveel een domme kracht, dan zie ik wel meer in Karsdorp die voetballend wat beter is.quote:
Eerste beelden van Dummie zijn veelbelovend. Maar ik ben het me je eens, dat is een momentopname. Ik verwacht er ook niet veel van. Maar dat doe ik ook niet van Karsdorp.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dumfries lijkt mij toch teveel een domme kracht, dan zie ik wel meer in Karsdorp die voetballend wat beter is.
Denk jij dat Malen dit seizoen een basisplaats bij PSV gaat veroveren?
Dumfries is het niet. Qua toptalenten moet je meer denken aan De Ligt, Schuurs en een Malen was dat ook en Depay etc etc. Dumfries is meer een type Vd Wiel (leuke speler maar dat is het ook).quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste beelden van Dummie zijn veelbelovend. Maar ik ben het me je eens, dat is een momentopname. Ik verwacht er ook niet veel van. Maar dat doe ik ook niet van Karsdorp.
Malen gaat geen basisplaats veroveren zolang Lozano er is. Als Lozano vertrekt denk ik dat hij er in komt. Met Gakpo heeft PSV nog een talentvolle flankspeler.
Brobbey ja? Dat vind ik een matige speler die het puur van zijn fysiek moet hebben. Positioneel wel best sterk en kan aardig anticiperen. Piroe en Vente heb ik veel hoger zitten. Vertessen nog wat hoger maar dat is helaas een Belg. Aboukhlal is overigens ook een speler om in de gaten te houden. Redan vind ik zeer sterk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
Er komt weer een geweldige lichting aan hoor. Mannen als Brobbey, Gravenberch, Xavi Simons, Perr Schuurs etc. Dat zit wel snor. Zoals bij alle landen gaan prestaties in golfbewegingen dus dat komt wel weer goed. Ieder land heeft van die fases.
Wel benieuwd of Karsdorp dit seizoen fit kan blijven bij Roma, maar in potentie wel de beste die ik tot nu toe in het oog heb.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste beelden van Dummie zijn veelbelovend. Maar ik ben het me je eens, dat is een momentopname. Ik verwacht er ook niet veel van. Maar dat doe ik ook niet van Karsdorp.
Malen gaat geen basisplaats veroveren zolang Lozano er is. Als Lozano vertrekt denk ik dat hij er in komt. Met Gakpo heeft PSV nog een talentvolle flankspeler.
Maar doe even een voorspelling dan van de opstelling voor over vier jaarquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
Vergeet overigens deze mannen niet:
Fosu-Mensah (geweldig als CVM en niet als rechtsback)
Chong
Die spits van Chelsea
Xavi Simons
Brobbey is een beetje hoe men Lukaku ook zag. Kerel barst van het talent. Goede looplijnen en uiteraard zijn fysiek. Piroe komt er ook wel. Vente is een pinchitter. Redan moet het worden denk ik, die heeft echt alles.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brobbey ja? Dat vind ik een matige speler die het puur van zijn fysiek moet hebben. Positioneel wel best sterk en kan aardig anticiperen. Piroe en Vente heb ik veel hoger zitten. Vertessen nog wat hoger maar dat is helaas een Belg. Aboukhlal is overigens ook een speler om in de gaten te houden. Redan vind ik zeer sterk.
Komt iig een goede lichting aan.
Ik denk dat Schuurs weinig minuten gaat maken. Zou erg jammer zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dumfries is het niet. Qua toptalenten moet je meer denken aan De Ligt, Schuurs en een Malen was dat ook en Depay etc etc. Dumfries is meer een type Vd Wiel (leuke speler maar dat is het ook).
Maar er komen wel een brok goede spelers aan hoor. Ook een Bijlow etc, niks mis mee.
Boadu van AZ schijnt veel potentie te hebben, zal volgend seizoen al veel gaan spelen. Zag een goede goal nog van hem langskomen tegen Panathinaikos.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brobbey ja? Dat vind ik een matige speler die het puur van zijn fysiek moet hebben. Positioneel wel best sterk en kan aardig anticiperen. Piroe en Vente heb ik veel hoger zitten. Vertessen nog wat hoger maar dat is helaas een Belg. Aboukhlal is overigens ook een speler om in de gaten te houden. Redan vind ik zeer sterk.
Komt iig een goede lichting aan.
Ittaharen is een pareltje. En Rigo.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel benieuwd of Karsdorp dit seizoen fit kan blijven bij Roma, maar in potentie wel de beste die ik tot nu toe in het oog heb.
Alleen qua echt creatieve middenvelders komt er nog niet heel veel door, of loopt er bij PSV eentje rond nu? Weet wel dat bij Ajax Unuvar rondloopt, maar die is nog maar 14 en dan kan er nog gigantisch veel mis gaan.
Cillessenquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar doe even een voorspelling dan van de opstelling voor over vier jaar
Rigo is een Belg toch? Ach hebben die Belgjes ook wat doorstroming, want daar zit weinig achter na deze generatie.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ittaharen is een pareltje. En Rigo.
Schuurs is ook gehaald als opvolger van De Ligt. Zeer goed gedaan van Overmars. Wober is ook vrij goed natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat Schuurs weinig minuten gaat maken. Zou erg jammer zijn.
Redan is zo kaolo goed en Chongquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rigo is een Belg toch? Ach hebben die Belgjes ook wat doorstroming, want daar zit weinig achter na deze generatie.
Ik kan me op dit moment geen betere aanvallende Rb bedenken eerlijk gezegd. Janmaat doet het in het NL elftal altijd wel aardig. Sambo komt er aan maar die is nog maar 16. Hoe gaat die zich bijvoorbeeld ontwikkelen. Geertruida kan daar ook spelen maar daar heb ik al een poosje niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dumfries is het niet. Qua toptalenten moet je meer denken aan De Ligt, Schuurs en een Malen was dat ook en Depay etc etc. Dumfries is meer een type Vd Wiel (leuke speler maar dat is het ook).
Maar er komen wel een brok goede spelers aan hoor. Ook een Bijlow etc, niks mis mee.
Gravenberch zag ik net spelen, wat een talent is dat ook. Lijkt mij meer op een type Pogba, 16 jaar maar met speels gemak overeind blijven (oké de rest om hem heen was niet veel)quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Redan is zo kaolo goed en Chong![]()
Ik hoop nog steeds op Fosu Mensah als CVM. Beetje de Pogba van Nederland
Jammer genoeg wel ja.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rigo is een Belg toch? Ach hebben die Belgjes ook wat doorstroming, want daar zit weinig achter na deze generatie.
Karsdorp heb je nog en eventueel kijken of die Mazraoui iets is, maar met backs is het altijd afwachten. Weinigen zijn echt een back. Meeste spelers zijn omgeturnde aanvallers natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me op dit moment geen betere aanvallende Rb bedenken eerlijk gezegd. Janmaat doet het in het NL elftal altijd wel aardig. Sambo komt er aan maar die is nog maar 16. Hoe gaat die zich bijvoorbeeld ontwikkelen. Geertruida kan daar ook spelen maar daar heb ik al een poosje niets meer van gehoord.
Wel bizar weinig fysiek.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Malacia op linksback was ik ook vergeten, kan het ook nog wel waarmaken.
Die vond ik er bij PSV niet bovenuit steken. Verwonderde me dat Ajax hem oppikte toen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Maar de allerbeste moet toch die Xavi Simons zijn volgens velen (ook in Barca). Overigens nog te hopen dat die Minck Peeters er weer bovenop komt. Die was toch ook zeer talentvol (zit nog bij Real Madrid).
Beiden wel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Rigo een Belg is of dat België hierna weinig doorstroming heeft?
Bij die Xavi Simons ben ik een beetje bang dat het een soort Hachim Mastour wordt die een hype is op YouTube en qua marketing, maar dat de stap naar de eerste elftallen dan te groot blijkt. En aangezien Barcelona sowieso meer weinig spelers echt de kans geeft uit La Masia komt hij dan in een verhuurtraject, kan hij beter naar een Nederlandse club komen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Maar de allerbeste moet toch die Xavi Simons zijn volgens velen (ook in Barca). Overigens nog te hopen dat die Minck Peeters er weer bovenop komt. Die was toch ook zeer talentvol (zit nog bij Real Madrid).
Real koopt - in tegenstelling tot Chelsea etc - niet zomaar alles op. Speelde toch echt heel goed maar mentaal niet zo lekker volgens mijquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vond ik er bij PSV niet bovenuit steken. Verwonderde me dat Ajax hem oppikte toen.
Ik denk dat Dumfries ons gaat verrassen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Karsdorp heb je nog en eventueel kijken of die Mazraoui iets is, maar met backs is het altijd afwachten. Weinigen zijn echt een back. Meeste spelers zijn omgeturnde aanvallers natuurlijk.
Hij is echt mini he.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die Xavi Simons ben ik een beetje bang dat het een soort Hachim Mastour wordt die een hype is op YouTube en qua marketing, maar dat de stap naar de eerste elftallen dan te groot blijkt. En aangezien Barcelona sowieso meer weinig spelers echt de kans geeft uit La Masia komt hij dan in een verhuurtraject, kan hij beter naar een Nederlandse club komen.
Zou kunnen alhoewel Iniesta en Messi hem al aanwijzen als toekomstige ster. Doen ze ook niet bij iedereen dus het zegt wel iets.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die Xavi Simons ben ik een beetje bang dat het een soort Hachim Mastour wordt die een hype is op YouTube en qua marketing, maar dat de stap naar de eerste elftallen dan te groot blijkt. En aangezien Barcelona sowieso meer weinig spelers echt de kans geeft uit La Masia komt hij dan in een verhuurtraject, kan hij beter naar een Nederlandse club komen.
Dat kan nog groeien, maar ik vond hem toen tegen Ajax in de Klassieker de beste man. Krijgt nu wel veel speeltijd nu Haps eruit ligt bij Feyenoord dus kijken of hij zich kan doorontwikkelen.quote:
Iniesta en co zijn ook geen reuzen natuurlijk. Overigens moet Barca Eriksen op hun middenveld zetten, maar dat terzijdequote:
Zou wel eens leuk zijn als België en Nederland beide op hetzelfde moment een echt goed elftal hebben ipv dat ze het telkens afwisselen. 2014 kwam er dichtbij toenquote:
Bedoel meer zijn bouw. Ziyech idem. Dat kan niet groeien. Dat is je metabolisch systeem (genen etc). Ik kan ook bankdrukken wat ik wil, ik zal nooit Dwayne Johnson wordenquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan nog groeien, maar ik vond hem toen tegen Ajax in de Klassieker de beste man. Krijgt nu wel veel speeltijd nu Haps eruit ligt bij Feyenoord dus kijken of hij zich kan doorontwikkelen.
Redan is wel de beste en Brobbey vergeet je nog.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Boadu, Vente, Redan, Zirkzee, prima spitsenlichting na de Weghorstjes en Janssens van de afgelopen jaren
Tja ik hoorde ook verhalen over Deulofeu dat hij de nieuwe Messi was, of wat te denken van Bojan. Kan ook weer een bepaalde druk met zich meebrengen voor die Simons wat hij niet te boven kan komen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou kunnen alhoewel Iniesta en Messi hem al aanwijzen als toekomstige ster. Doen ze ook niet bij iedereen dus het zegt wel iets.
Ieder land heeft dat probleem. Gaat altijd in golfbewegingen. Ik vind het al bijzonder knap dat Nederland nog nooit uitgeschakeld is geweest in de poulefase en 3 x de finale heeft gehaald (terwijl er nog niet veel WKs zijn gespeeld) en een paar halve/kwarts etc.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel eens leuk zijn als België en Nederland beide op hetzelfde moment een echt goed elftal hebben ipv dat ze het telkens afwisselen. 2014 kwam er dichtbij toen
En misschien krijgen we ook wel dat Depay zich gaat ontwikkelen als centrumspits.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Boadu, Vente, Redan, Zirkzee, prima spitsenlichting na de Weghorstjes en Janssens van de afgelopen jaren
Klopt alleen kwam dat niet uit de mond van de meester zelf en dit wel. Deulofeu wel paar x blessa enz geweest, goed spelertje.Bojan idem.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik hoorde ook verhalen over Deulofeu dat hij de nieuwe Messi was, of wat te denken van Bojan. Kan ook weer een bepaalde druk met zich meebrengen voor die Simons wat hij niet te boven kan komen.
Zirkzee twijfel ik of we daar nog ooit iets van gaan horen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Speelde laatste half jaar als een god bij Lyon. Ik blijf het zeggen; Die heeft alles om een soort CR7 rol te vervullen bij NL.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En misschien krijgen we ook wel dat Depay zich gaat ontwikkelen als centrumspits.
Neuh maar goed een echt fysiek maakt ook niet veel uit voor op de backpositie hoor, dan moet je wel snelheid hebben en er overheen kunnen denderen. Verder is timing en positionering dan wel belangrijker.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel meer zijn bouw. Ziyech idem. Dat kan niet groeien. Dat is je metabolisch systeem (genen etc). Ik kan ook bankdrukken wat ik wil, ik zal nooit Dwayne Johnson worden
Daar was hij in ieder geval de tweede seizoenshelft aardig mee bezig.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En misschien krijgen we ook wel dat Depay zich gaat ontwikkelen als centrumspits.
Eens alhoewel het wel fijn is als Lukakoe tegen je aanloopt dat je dan weerstand hebt. Ziyech in een duel is ook altijdquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh maar goed een echt fysiek maakt ook niet veel uit voor op de backpositie hoor, dan moet je wel snelheid hebben en er overheen kunnen denderen. Verder is timing en positionering dan wel belangrijker.
Types Bosvelt, Reuser etc. Stengs de uitzondering.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Til, Stengs als ie weer op niveau komt komend jaar en Koopmeiners
Muah maar het komt ook wel door opleidingen die iets meer veranderd zijn, zeker in het geval van een Van de Beek die veel profijt had van individuele trainingen onder Jonk nog en een Gravenberch en Unuvar die opgegroeid zijn met die filosofie. Dus de randvoorwaarden moeten wel goed zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ieder land heeft dat probleem. Gaat altijd in golfbewegingen. Ik vind het al bijzonder knap dat Nederland nog nooit uitgeschakeld is geweest in de poulefase en 3 x de finale heeft gehaald (terwijl er nog niet veel WKs zijn gespeeld) en een paar halve/kwarts etc.
Die Xavi Simons kan verder ook nog altijd voor Spanje kiezenquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt alleen kwam dat niet uit de mond van de meester zelf en dit wel. Deulofeu wel paar x blessa enz geweest, goed spelertje.Bojan idem.
Maar Brazilie heeft dat, Duitsland, Engeland etc etc. Je bent altijd voor 90% afhankelijk van talent. Daar word je mee geboren weet je wel. Lichting is zo belangrijk.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah maar het komt ook wel door opleidingen die iets meer veranderd zijn, zeker in het geval van een Van de Beek die veel profijt had van individuele trainingen onder Jonk nog en een Gravenberch en Unuvar die opgegroeid zijn met die filosofie. Dus de randvoorwaarden moeten wel goed zijn.
Til lijkt een iets mindere versie van Van Ginkel tot nu.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Daarom denk ik ook dat hij wel zo'n soort ontwikkeling kan doormaken (weliswaar op een lager niveau dan Ronaldo) waar hij minder de trucjes doet maar gewoon gebruik maakt van zijn afmakende kwaliteiten. Moet Nederland verder hopen dat een Kluivert of een Stengs zich goed ontwikkelen, Bergwijn uiteraard ook nog.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelde laatste half jaar als een god bij Lyon. Ik blijf het zeggen; Die heeft alles om een soort CR7 rol te vervullen bij NL.
Til en Koopmeiners zie ik nooit een vaste waarde worden voor Oranje, toch te middelmatig.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Ja maar backs staan meestal tegenover vleugelspelers die ook niet altijd de meest fysiek sterke spelers zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens alhoewel het wel fijn is als Lukakoe tegen je aanloopt dat je dan weerstand hebt. Ziyech in een duel is ook altijd
Laat Ajax hem maar kopen volgend jaar als er een grote uittocht is.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens kan Stengsgod gewoon op het middenveld hoor. Als PSV die koopt kom ik het komende halfjaar niet meer achter de wasbak vandaan.
Nee wij hebben al een Duits international gekocht. KUHN GODquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Ajax hem maar kopen volgend jaar als er een grote uittocht is.
Ja klopt, maar je kan bijvoorbeeld veel talent ook wegjagen door bijvoorbeeld creativiteit uit te bannen in de jeugd met pseudo Van Gaaltjes die willen dat je alles volgens hun looplijnen doet en altijd maar één keer mag raken. Als je dan een creatieve jongen bent en je krijgt dat soort aanwijzingen denk je ook van "zoek het uit, ik ga een andere sport doen"quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar Brazilie heeft dat, Duitsland, Engeland etc etc. Je bent altijd voor 90% afhankelijk van talent. Daar word je mee geboren weet je wel. Lichting is zo belangrijk.
Linksbuiten hij danquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee wij hebben al een Duits international gekocht. KUHN GOD
Bazoer jammer he godverdommequote:Op donderdag 19 juli 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldtalent, ik zeg het je.
Of de nieuwe Bazoer, de toekomst zal het uitwijzen.
Probleem met hem Simons en Redan is dat ze bij de absolute top spelen waar liever een versterking gekocht wordt die er meteen staat. Kijk naar dit Belgische team en kijk naar het grootste talent daar. (Hazard uitgezonderd) Dat was Boyata. Die heeft inmiddels tal van clubs gehad en lijkt er geen kut van te kunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Die Chong is ook een fantastische speler tering
Je vergelijking is mank. Boyata is geen toptalent geweest, vulling. Dat zijn deze mannen niet. Redan word al overgeheveld etc.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probleem met hem Simons en Redan is dat ze bij de absolute top spelen waar liever een versterking gekocht wordt die er meteen staat. Kijk naar dit Belgische team en kijk naar het grootste talent daar. (Hazard uitgezonderd) Dat was Boyata. Die heeft inmiddels tal van clubs gehad en lijkt er geen kut van te kunnen.
22 WKtjes zijn er pas geweest. 3 x finale en nog halve etc. Prima ROI. Kijk eens hoe we ervoor staan na 50-75 WK's dan is er pas wat te zeggen. Er zijn er nog te weinig georganiseerd, maar we behoren tot de absolute wereldtop qua resultaten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:30 schreef Nober het volgende:
Tijd dat we jongeren gaan scouten in Zuid-Amerika zodat we ze kunnen nationaliseren en we weer meedoen om de verliezend finalist.
Die is goed hoor. Maarja Chamberlain is ook maar simpel. Speelt wel bij topclubs, zijn stats zijn trouwens om te janken en toch elke x transfer makenquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een simpel renpaard
Ik zag laatst een statistiek van alle onderlinge resultaten van de top-9 (alle wereldkampioen + beste land wat nooit wereldkampioen werd NL dus) en daar stond NL ook 4equote:Op donderdag 19 juli 2018 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
22 WKtjes zijn er pas geweest. 3 x finale en nog halve etc. Prima ROI. Kijk eens hoe we ervoor staan na 50-75 WK's dan is er pas wat te zeggen. Er zijn er nog te weinig georganiseerd, maar we behoren tot de absolute wereldtop qua resultaten.
Ja en hoe vaak die Brazilliaantjes niet van ons winnen is ook genotquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een statistiek van alle onderlinge resultaten van de top-9 (alle wereldkampioen + beste land wat nooit wereldkampioen werd NL dus) en daar stond NL ook 4e
Oxlade-Chamberlain is een prima spelertje hoor, zeker als middenvelder. Jammer dat hij geblesseerd is.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is goed hoor. Maarja Chamberlain is ook maar simpel. Speelt wel bij topclubs, zijn stats zijn trouwens om te janken en toch elke x transfer maken![]()
![]()
![]()
Nooit een Nederland - Frankrijk geweest op een WK trouwensquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en hoe vaak die Brazilliaantjes niet van ons winnen is ook genot
Ox kan er geen kut van. Kijk die stats, nog slechter dan van Younesquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oxlade-Chamberlain is een prima spelertje hoor, zeker als middenvelder. Jammer dat hij geblesseerd is.
Maar die Nunnely is gewoon typisch zo'n spelertje voor PEC Zwolle of ADO.
In zijn tijd bij Arsenal Ox:quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een Nederland - Frankrijk geweest op een WK trouwens
Boyata was wel degelijk een toptalent. Je zit hier mis.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je vergelijking is mank. Boyata is geen toptalent geweest, vulling. Dat zijn deze mannen niet. Redan word al overgeheveld etc.
Maar hij zit nu bij Klopp en die kan spelers beter ontwikkelen dan oude Wenger.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In zijn tijd bij Arsenal Ox:
2012/13 25 1
2013/14 14 2
2014/15 23 1
2015/16 22 1
2016/17 29 2
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Ox kan er niets van. Klopp is overigens ook een gek.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij zit nu bij Klopp en die kan spelers beter ontwikkelen dan oude Wenger.
quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boyata was wel degelijk een toptalent. Je zit hier mis.
Klopp is een ontzettende eindbaas.quote:Op donderdag 19 juli 2018 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Ox kan er niets van. Klopp is overigens ook een gek.
Fosu Mensahquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk staat er ook een type Kanté op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |